A più grande fiera di petra naturale di u mondu, Marble İzmir hà apertu e so porte per a 27a volta

A più grande fiera di petra naturale di u mondu Marble Izmir hà agitu e so porte
A più grande fiera di petra naturale di u mondu, Marble İzmir hà apertu e so porte per a 27a volta

Marble İzmir Fair, chì hè una di e più grandi fiere di petra naturale in u mondu, hà apertu e so porte per a 27a volta. Parlendu à l'apertura, u presidente Soyer hà dichjaratu chì a Turchia rinfurzeghja a so pusizioni in u settore di a petra naturale ghjornu per ghjornu è hà dettu: "Marble İzmir hè un palcuscenicu sia per a Turchia sia per u settore di a petra naturale mundiale. Continueremu à purtà e capacità è i prudutti di e nostre marche è cumpagnie inseme cù u mondu in un locu degnu di sta maestria, à a Fiera Izmir ".

Marble İzmir - Fiera Internaziunale di Petra Naturale è Tecnulugia, chì hè natu in İzmir è diventa una marca mundiale in u so campu, hà cuminciatu à accoglie i so visitatori per a 27a volta. U guvernatore di Denizli Ali Fuat Atik, sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà assistitu à l'apertura di a fiera, chì hè stata urganizata da İZFAŞ sottu l'auspici di u Ministeru di u Cummerciu TR è ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir trà u 29 di marzu à u 2 d'aprile. Tunç Soyer, u presidente di u Partitu Democraticu Gültekin Uysal, i parlamentari CHP İzmir Bedri Serter, Tacettin Bayır, l'ex sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, TR Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali MAPEG General Manager Cevat Genç, İzmir Chamber of Commerce Chairman Mahmut Tüşgenry Doğ è Merker Doğ Associazione di Fabbricanti (TUMMER) Presidente di u Cunsigliu İbrahim Alimoğlu, Presidente di l'Associazione di Esportatori di Denizli Hüseyin Memişoğlu, Presidente di l'Associazione di Esportatori di Mine Egee Mevlüt Kaya, Cunsigliu di Settore Mineru di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi è Presidente di l'Associazione Esportatori di Minerali di Istanbul Aydın DinçerŞ, Rappresentante Generale di Candidati di partiti pulitichi, sindaci di distrettu, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, rapprisentanti di u settore di marmura è prufessiunali di u settore.

Soyer: "Avemu preparatu assai intensivamente"

Parlendu à l'apertura di a fiera, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerEsprimendu chì anu celebratu a fiera cum'è una festa, hà dettu: "Cum'è paese, avemu u più grande volume di produzzione di petra naturale è esportazione in u mondu. In u 2021, l'industria di a petra naturale hà righjuntu una cifra d'esportazione di più di 2 miliardi di dollari. In ghjennaghju è ferraghju di u 2022, avemu ottinutu un aumentu di deci per centu in i figuri di l'esportazione cumparatu cù i primi dui mesi di l'annu precedente. Quist'annu, avemu preparatu assai intensivamente per Marble İzmir per rinfurzà stu momentu è sustene u settore. Turchia hè unu di i paesi principali in u mondu, micca solu per via di e riserve chì tene, ma ancu cù a so machina di pruduzzione domestica, u travagliu meticulosu è l'abilità. Rafurtemu ancu a nostra pusizioni in u settore di a petra naturale cù i nostri prudutti cù un altu valore aghjuntu, chì a so parte di l'esportazione aumenta ogni annu. Marble İzmir hè una tappa per a Turchia è l'industria mundiale di a petra naturale. In questa tappa, hè pussibule di scuntrà cù prudutti è idee chì determinanu i tendenzi di u mondu. Sò i participanti preziosi chì determinaranu u futuru di l'industria di a petra naturale, chì hè più populari è crescente ogni annu, è serà a luce nantu à sta scena. Cum'è un paese, avemu un settore forte è u putenziale chì pò trapassà a figura di l'esportazione di 2 miliardi di dollari cù l'incentivi per esse datu à a produzzione cù un altu valore aghjuntu è l'investimenti da fà. Izmir Metropolitan Municipality è İZFAŞ; Continuerà à purtà e capacità è i prudutti di e nostre marche è cumpagnie inseme cù u mondu in un locu degnu di sta maestria, à a Fiera Izmir ".

"Semu pronti à riunitevi cù u mondu"

U sindaco Soyer hà dichjaratu chì portaranu l'urganizazione di a fiera ancu più luntanu è hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru preziosu sindaco Aziz Kocaoğlu, chì hà servitu in u periodu precedente. Mi inchinau cun rispettu davanti à a memoria di u tardu Ahmet Pristina, chì hà dettu: "Izmir serà una cità di fieri" in u periodu precedente. Cuntinuemu sta strada inseme. Purteremu a so bandiera in avanti. Sè vo pruduce qualcosa, vi tocca à u mercatu. Se ùn pudete micca mercatu, u valore di ciò chì pruduce ùn significa nunda. Per quessa, u mercatu hè una di l'attività più impurtanti in un mondu chì hè diventatu un paese è si glubalizza. E fiere specializate sò i terreni più impurtanti in quantu à questa urganizazione fiera ", disse. Ricordendu chì anu aumentatu u numeru di fiere à 2022 in 31, u sindaco Soyer hà dettu: "A Fiera di Izmir hè à a vostra dispusizione per riunisce tutti i nostri settori cù u mondu. Semu pronti per presentà vi à u mondu ", disse.

"Un ritrattu di orgogliu"

Cevat Genç, Direttore Generale di MAPEG, Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali di a Republica di Turchia, hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a fiera. Spergu chì i risultati previsti seranu ottinuti ", disse. Mahmut Özgener, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà dettu: "Dapoi u primu ghjornu chì hè stata urganizata, Marble Izmir hè una bella storia chì hà iniziatu cù 50 participanti è estendu à millaie. Un ritrattu di orgogliu... Seremu inseme cù millaie di prufessiunali in tutti i corridori di e quattru grandi sale.

"Giochemu in a Champions League grazia à a fiera"

Mevlüt Kaya, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Esportatori di Minerali di l'Egeu, hà dettu: "Semu ghjunti à punti incredibili. Grazie à sta fiera, avemu apertu à u mondu. "Avemu ghjucatu in a liga di campioni mentre simu invisibili in a liga dilettante", disse. Aydın Dinçer, presidente di u Cunsigliu di u Settore Minerariu di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi è u presidente di u Cunsigliu di l'Associu di l'Esportatori di Minerali d'Istanbul, hà dettu: "Sò chì sta fiera serà assai bona cum'è i precedenti. Pudemu sinceramente dì chì hà da furmà a nostra industria è apre novi mercati in l'anni à vene ". İbrahim Alimoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜMMER, hà ringraziatu u presidente Soyer per u so sustegnu à i pruduttori di marmura. Hüseyin Memişoğlu, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Esportatori di Denizli, hà dichjaratu chì aspettanu una fiera fruttuosa.

U bustu di Atatürk hè apertu

U presidente Soyer è a delegazione accumpagnata anu visitatu i pruduttori di marmura dopu l'apertura. Allora, Atatürk Bust, chì hè statu presentatu à İZFAŞ da Kömürcüoğlu Marble, unu di l'espositori, hè statu inauguratu.

Hè custruitu nantu à 150 mila metri quatratu

Marble İzmir Fair portà a petra naturale turca, u capu di u cummerciu mundiale, cù i cumpratori mundiali, cù a so varietà di culori è mudelli. I Saloni A, B, C è D è tutta l'area aperta sò stati attribuiti à Marble in Fair İzmir, induve tutte e zone sò state piene. In u scopu di a fiera, blocchi è machini di custruzzione sò esposti in l'area aperta, petra naturale in sala A è B, machini di marmura in sala C è consumabili in sala D. Ci hè vicinu à mille espositori è vicinu à 150 blocchi di petra in a fiera, chì si svolge nantu à una zona di 400 mila metri quadrati. A fiera hè custituita da gruppi di prudutti cum'è petra naturale, petra trasfurmata è semi-processata, machini di marmura, equipaghji di custruzzione è consumabili. L'Iran participeghja à a riunione giganti chì l'industria aspetta cù impazienza cù un padiglione. Ancu quist'annu, u 60 per centu di a sala C hè stata attribuita à e cumpagnie di machini di marmura situate fora in l'anni precedenti, è hè stata posizionata cum'è "Sala di Macchine è Tecnologie di Macchine".

A petra naturale, u putere naziunale di l'esportazione

I figuri di l'esportazione di u settore, chì chjusu l'annu passatu cù un fatturatu tutale di più di 2 miliardi di dollari in petra naturale, anu aumentatu da 2022 per centu in i primi dui mesi di u 10 paragunatu à i primi dui mesi di l'annu precedente, è hè aumentatu à 306. millioni 424 mila 769 dollars. Sicondu i rapporti di ghjennaghju è di ferraghju di questu annu, a crescita ecunomica in l'espurtazioni di marmura trasfurmata hà righjuntu 30,27 milioni 132 mila 430 dollari cù un incrementu di 574 per centu. Cusì, u settore di a petra naturale hè stata prima trà i settori chì facenu a cuntribuzione più impurtante per chjude u deficit di u cummerciu esteru di Turchia.
À a fiera, un "Programma di Delegazione di Cumpra" hè urganizatu cù e quattru associazioni d'esportatori impurtanti di u settore, l'Associazione d'Esportatori di Minerali d'Istanbul (İMİB), l'Associazione di Esportatori di Minerali di l'Egeu (EMİB), l'Associazione di l'Esportatori di Denizli (DENİB) è u Mediterraniu Occidentale. Associazione di Esportatori (BAİB), è circa 41 esportatori da i paesi 500. Un ambiente cummerciale B2B hè creatu cù circa XNUMX XNUMX visitatori per assistisce.

I paesi chì participanu à u prugramma sò i seguenti: Germania, Stati Uniti d'America, Arabia, Albania, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahrain, Bangladesh, Belgio, Emirati Arabi Uniti, Regnu Unitu, Bosnia è Herzegovina, Brasile, Bulgaria, Algeria, Etiopia. , Palestina, Sudafrica, India, Iraq, Spagna, Israele, Italia, Qatar, Kazakistan, Kirghizistan, Colombia, Kosovo, Kuwait, Lettonia, Libanu, Macedonia, Egittu, Nepal, Pakistan, Slovacchia, Tunisia, Oman, Giordania, Grecia.

L'impurtanza di l'usu di a petra naturale serà discutitu da i sperti

Ci saranu ancu interviste di duie sessione cù a participazione di esperti internaziunali di petra naturale nantu à a pusizione di a petra naturale in u mondu u 31 di marzu di u 2022. In a sessione intitulata "Materiali Artificiali contr'à a Pietra Naturale: Applicazioni Esterne" U Specialista di Pietra Daniel Wood da l'Istitutu di Pietra Naturale (USA) spiegherà l'impurtanza di utilizà a petra naturale contr'à e petre artificiali cum'è a ceramica. A sessione intitulata "Usi differenti di u marmura in u disignu è l'architettura" serà moderata da İlker Kahraman, presidente di a filiale di Izmir di a Càmera di l'Architetti. A sessione hè stata assistita da u prufessore di l'Accademia di Belle Arti di Varsavia. Michal Stefanowski, Espertu di Pietra Daniel Wood da l'Istitutu di Pietra Naturale, Feryel Chebeane, Membru di u Centru di Architetti Qatar, è l'Architettu Soheil Motevaselani Pour da l'Iran. L'esperti mundiali di a petra naturale si focalizeghjanu nantu à l'impurtanza di l'usu di a petra naturale è e diverse aree d'usu in u scopu di u 27th Marble İzmir.

Marble İzmir Fair, Union of Chambers and Commodity Exchanges of Turkey (TOBB), Small and Medium Enterprises Development and Support Administration (KOSGEB), Turkish Marble Natural Stone and Machinery Manufacturers Association (TUMMER), Istanbul Mineral Exporters Association (İMİB), Minera Egea Associazione Esportatori (EMİB), Associazione Esportatori di u Mediterraniu Occidentale (BAIB), Associazione Esportatori Denizli (DENİB), Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO) è a Camera di Cummerciu di İzmir (İZTO)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*