ABB hà urganizatu una corsa per i paramedici di i martiri di a pandemia

ABB hà urganizatu una corsa per i paramedici di i martiri di a pandemia
ABB hà urganizatu una corsa per i paramedici di i martiri di a pandemia

A Municipalità Metropolitana, chì sustene i travagliadori sanitari in parechje tematiche cum'è u trasportu gratuitu durante u periodu pandemicu è u serviziu di zuppa gratuitu in i mesi d'invernu, ùn hà micca scurdatu di i travagliadori sanitari chì anu persu a vita. A Municipalità Metropolitana di Ankara, in cuuperazione cù l'Associazione Turca di Medicina d'Urgenza, hà accoltu u "14 March Medicine Day Run" in Eymir Lake per a prima volta questu annu. I prufessiunali di a salute è i residenti di Başkent anu manifestatu un grande interessu in l'avvenimentu di corsa, chì era culurita cù cuncerti è attività sportive.

Continuendu à firmà prughjetti orientati à e persone, a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so travagliu per i travagliadori sanitari senza rallentà.

ABB Youth and Sports Services Department hà urganizatu u "14 March Medicine Day Run" in Eymir Lake in cooperazione cù l'Associazione Turca di Medicina d'Urgenza. In a corsa, chì hè stata tenuta per a prima volta questu annu, i passi sò stati fatti sta volta in memoria di i travagliadori sanitari chì anu persu a vita durante u periodu pandemicu.

I LAVORATORI SANITARI chì perdenu a vita ùn sò micca scurdati

Mustafa Artunç, Capu di u Dipartimentu di i servizii di Ghjuventù è Sport di ABB, chì hà manifestatu a so felicità per u grande interessu dimustratu da i prufessiunali di a salute è i citadini di a Capitale, hà dettu: "Devemu a nostra gratitudine à i nostri prufessiunali di salute, soprattuttu durante u periodu pandemicu. . In ogni casu, vogliu sprime a nostra gratitudine à i nostri prufessiunali di a salute chì travaglianu per noi. Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, simu sempre cù i travagliadori di salute ".

U presidente di l'Associazione Turca di Medicina d'Urgenza Prof. Dr. Serkan Yılmaz hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Ankara è hà dettu: "Sò passati 2 anni da l'iniziu di a pandemia è avemu persu parechji di i nostri culleghi in questu prucessu. Avemu vulsutu unisce stu prucessu di nurmalizazione è u 14 di marzu u ghjornu di a medicina. A nostra municipalità metropolitana di Ankara ci hà datu un grande sustegnu in questu sensu. Grazie à elli, avemu pussutu riunite quì. Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş è a so squadra ".

Mentre chì l'avvenimentu, induve a Municipalità Metropolitana offre zuppa, hè diventatu più culurita cù cuncerti è attività sportive, i citadini chì anu participatu à a corsa anu spressu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Medina Modiovic: "Participendu à a corsa da Bosnia-Erzegovina. Sò un studiente di medicina. Sò quì per una corsa u ghjornu di a medicina. Vuliu sustene ".

Nurettin Elbir: "Aghju 95 anni. Avemu participatu à a corsa in nome di l'Associazione Turchi di Foresters. Semu quì per celebrà u ghjornu di a Medicina di tutti i prufessiunali di a salute in nome di a nostra associu. Hè un onore è un onore per noi ".

Banu Cakir: "Sò un duttore in l'Hospital Gülhane. Questu avvenimentu m'hà fattu assai felice. U prucessu di a pandemia ci hà purtatu tutti. Aghju curretu soprattuttu per i travagliadori sanitari chì anu persu a vita. Grazie mille per l'urganizazione di una tale corsa ".

Berfin Yalcin: "Sò un studiente di medicina. Corri per avè anni induve i medichi ùn eranu micca sottumessi à a viulenza è travagliavanu in e cundizioni chì si meritavanu. Vogliu celebrà e nostre vacanze felicemente ".

Dilara Korkmaz: "Sò un studiente di medicina. Aghju scappatu cusì chì u mobbing finisci, a viulenza finisci, è avemu avutu anni più felici ".

Kutlay Trump: "Mi uniscu à a corsa da Ankara. Prima di tuttu, aghju felicitatu u ghjornu di a Medicina di i travagliadori medichi. Grazie mille à quellu chì hà cuntribuitu à l'urganizazione. Era una urganizazione assai bona è aspittemu a continuazione. A vita hè megliu cù u sport ".

Riza Demir: "Aghju participatu à a corsa cum'è l'atleta più anticu di Ankara. Per celebrà a Ghjurnata Medica di i travagliadori sanitari. Vogliu ringrazià u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş per l'urganizazione di una tale urganizazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*