Mercatu all'ingrossu di Ankara Sceltu per u Prughjettu di Logistica Innovativa di a Città Supportatu da l'UE

Mercatu all'ingrossu di Ankara Sceltu per u Prughjettu di Logistica Innovativa di a Città Supportatu da l'UE
Mercatu all'ingrossu di Ankara Sceltu per u Prughjettu di Logistica Innovativa di a Città Supportatu da l'UE

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à purtà prughjetti di trasportu ambientalisti è sustinibili cù i citadini di a Capitale. In u "Prughjettu di Logistica Innovativa di a Città" intitulatu S + LOADZ, chì hè statu finanziatu da l'Unione Europea (UE) è iniziatu da ghjennaghju 2022, u Mercatu di l'Ingrossu di a Municipalità Metropolitana di Ankara hè statu sceltu cum'è a prima zona di applicazione pilota in Europa. Un sistema di parcheghju intelligente serà stallatu in u Mercatu di l'Ingrossu, chì hè inclusu in u prughjettu ambientale.

Premendo u buttone per a trasfurmazioni tecnologica in u trasportu di a capitale, a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à attirà l'attenzione cù u successu chì hà ottenutu cù i prughjetti ambientalisti è sustinibili chì hà implementatu in parechji spazii.

Hè riesciutu à participà à a Capitale Ankara, in u "Prughjettu di Logistica Innovativa di a Città" intitulatu S + LOADZ, sustinutu da l'Unione Europea, in quale i cumune di Madrid, Parigi è Barcelona è l'Istitutu Fraunhofer sò trà i partenarii di u prugettu. In u scopu di u travagliu realizatu da BELKA AŞ, u Mercatu Wholesale di a Municipalità Metropolitana di Ankara hè statu sceltu cum'è a prima zona di applicazione pilota di u prugettu in Europa.

SISTEMA INTELLIGENTE DI PARCHEGGIU DA ESSERE STABILIZZATO IN ANKARA MAGGIORE

In Ankara Wholesaler Market, chì hè statu sceltu per u prughjettu ambientalista, hè destinatu à riduce l'emissioni di carbonu liberate in a natura stabilendu un sistema di parcheghju intelligente.

Melis Selbes, specialista di u prughjettu di Belka AS, hà dichjaratu chì i travaglii di cuncepimentu cuntinueghjanu è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"U "Prughjettu di Logistica Innovativa di a Città", chì realicemu inseme cù l'Unione Europea, hè sustinutu da 4 partenarii di 12 paesi. Frà elli, ci sò 2 istituzioni di ricerca, 4 settore privatu è 6 municipalità. BELKA AS hè unu di i partenarii di u prughjettu in nome di a Municipalità Metropolitana di Ankara. In u scopu di u "Prughjettu di Logistica Innovativa di a Città" intitulatu S + LOADZ, l'applicazione pilota serà implementata in u Mercatu di Frutta è Verdura di Ankara. In seguitu, i travaglii seranu cuminciati per altre cità. Cù stu prughjettu, hè scopu di stabilisce un sistema di parcheghju intelligente. Cù stu sistema, a durata di i veiculi serà determinata è hà da scopu di riduce l'emissioni di carbonu liberate in a natura. Cum'è a squadra BELKA, simu fieri di rapprisintà u nostru paese è a nostra Capitale participendu à un prughjettu cusì innovativu ".

Prughjettu innovativu è ambientale degnu di BAŞKENT

U prugramma di l'UE EIT Urban Mobility (L'Istitutu Europeu di Innuvazione è Tecnulugia), chì furnisce finanziamentu à BELKA AS, migliurà a vita di i citadini risolvendu a cunfusione di e cità.

Ankara Wholesale Market, chì hè statu sceltu per u prugramma EIT Urban Mobility, chì hè unu di i prugrammi più impurtanti di l'Unione Europea chì implicanu parechje cità cum'è Madrid, Barcelona, ​​​​Argentina è Parigi; Serà riarrangiatu cù sensori di punta, barriere è metudi di marcatura.

U Prughjettu "Innovative City Logistics (S+LOADZ) Project", implementatu in cuuperazione cù l'UE per una Capitale intelligente è sustenibile, migliurà ancu i prucessi di parcheghju è di carica / scaricamentu.

I TEMPI D'ASPETTA SERÀ CALCULATI IN CASU

BELKA AS, chì cuntinueghja à travaglià cù l'attori di u prughjettu in u campu è in u fondu di u prugettu, riducerà a cumplessità è assicurerà un usu più efficiente di u mercatu regulendu i tempi di attesa eccessivu in u mercatu per via di u travagliu di migliurà.

Cù a nova tecnulugia da esse applicata, a densità di u trafficu serà ridutta monitorendu a dispunibilità di i parcheghji istantaneamente secondu i tipi di veiculi, u pesu di i veiculi è i tempi d'entrata è di uscita. I prublemi incontrati durante e spedizioni, cum'è l'usu inefficace di i parcheghji, chì causanu ritardi à l'altri cunduttori, è causendu prublemi di circulazione è risichi di sicurezza in u campu, seranu ancu eliminati grazia à u novu sistema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*