Prima Esportazione di Helicopter ATAK in Filippine

Prima esportazione di l'elicotteru d'attaccu ATAK in Filippine
Prima esportazione di l'elicotteru d'attaccu ATAK in Filippine

Presidential Defense Industry President Prof. spiegò u sviluppu. Dr. İsmail Demir hà annunziatu nantu à i so cunti suciali cù e seguenti dichjarazioni: "I primi 2 di i 6 Elicotteri ATAK esportati in u scopu di l'Accordu Internaziunale di Statu à Statu (G2G) firmatu trà a nostra Presidenza è u Ministeru di a Difesa di Filippine sò stati consegnati. à Filippine, cù quale avemu constantemente piglià novi passi in relazioni amichevuli calde. Semu più forti Inseme!"

Turkish Aerospace Industries hà fattu a prima consegna di l'esportazioni di l'elicotteri T129 ATAK chì hà firmatu cù a Forza Aerea Filippina l'annu passatu l'8 di marzu di u 2022. A consegna di dui Elicotteri T129 ATAK, è ancu di pezzi di ricambio è di dispusitivi di supportu in terra, hè stata cumpletata cun successu. L'Industria Aerospaziale Turca furnisce un totale di 6 Elicotteri T129 ATAK in Filippine.

Dui elicotteri T400 ATAK, posti nantu à dui aerei A129M chì partenu da u campus di Ankara Kahramankazan, sò ghjunti cù successu in Filippine. Mentre u secondu pacchettu di consegna hè previstu per esse furnitu in 2023 in u scopu di u cuntrattu, u travagliu cuntinueghja à esse furnitu in 2022. U pacchettu d'esportazione, chì furnisce un supportu cum'è pezzi di ricambio è dispusitivi di supportu in terra in u scopu di l'attività logistica, include ancu dettagli cum'è a furmazione di u persunale di mantenimentu è u reclutamentu di u persunale di supportu tecnicu in u campu. Mentre chì a furmazione di 4 piloti è 19 tecnichi hè stata finita in u scopu di a furmazione finu à avà, un totale di piloti 13 riceveranu furmazione.

In riferimentu à u successu di l'esportazione di l'Industria Aerospaziale Turca, u General Manager Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Questa esportazione hè una tappa per u nostru paese. Sò assai felice di tistimunià stu orgogliu. Issi ghjorni, quandu u nostru successu di l'esportazione s'accelerà, sò a prova di quantu u mondu fiducia in u nostru paese è e plataforme prudutte. "Abbracciamu sta fiducia mostrata in u mondu sanu è cuntinuemu u nostru travagliu senza interruzzione per perseguite parechji prughjetti cù a stessa determinazione è determinazione".

Turkish Aerospace Industries, chì hà firmatu un accordu d'esportazione cù e Forze Armate Pakistan per a prima volta in l'ultimi anni, hà rinfurzatu u so successu cù l'accordu d'esportazione di Filippine. A cumpagnia, chì hè attualmente cuntinueghja i negoziati, hà u scopu di cuncludi novi accordi d'esportazione cù diversi paesi in u periodu à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*