L'edificazioni seranu efficaci energetichi è amichevuli à u clima cù l'isolamentu termale

L'edificazioni seranu efficaci energetichi è amichevuli à u clima cù l'isolamentu termale
L'edificazioni seranu efficaci energetichi è amichevuli à u clima cù l'isolamentu termale

U "Regulamentu chì modifica u Regolamentu nantu à u Rendimentu Energeticu in Edifici" preparatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale. In cunsiquenza, in u scopu di a visione di u sviluppu verde, i prughjetti favurevuli di u clima seranu sustinuti, è una transizione graduale serà fatta à u cuncettu di "Edificiu energeticu vicinu à zero" cù alta efficienza energetica. Dichjarà chì i novi regulamenti daranu cuntributi significativi à a lotta contru u cambiamentu climaticu per u futuru di Turchia, u direttore generale di Baumit Turkey, Atalay Özdayı, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'aumentu di 1 cm in u gruixu di a piastra d'insulazione termale furnisce un 20 per centu più efficiente. insulation termale.

Sicondu u Regolamentu nantu à u Rendimentu Energeticu in l'Edifici, da u 1 di ghjennaghju di u 2023, tutti l'edifizii cù una superficie di custruzzione tutale di più di 5 mila metri quadrati in una parcella seranu custruiti cù una classa minima di prestazione energetica "B". Aumentendu u rendiment energeticu di l'edificazioni à "B", u gruixu di i materiali d'insulazione utilizati in l'insulazione termale serà ancu aumentatu da almenu 2 centimetri. In questu cuntestu, u gruixu minimu di materiale d'insulazione termale aumenterà da 5 centimetri à 7-8 centimetri in Istanbul, è da 6 centimetri à 8-9 centimetri in Ankara. U direttore generale di Baumit Turkey, Atalay Özdayı, hà enfatizatu chì hè ora di piglià l'azzione per l'ambienti è approcci orientati à a natura in ogni campu, da l'industria à l'edificazioni, dicendu chì quandu l'edifizii chì anu una parte significativa di l'emissioni di gas di serra sò insulati termicamente cù materiali di alta qualità. in cunfurmità cù i normi, u risparmiu energeticu serà ottenutu.

"U valore U deve esse migliuratu nantu à ogni superficia per l'edificazioni favurevuli à u clima"

Dicendu chì avà hè una necessità d'investisce in l'insulazione termale contr'à u riscaldamentu glubale è i disastri ambientali, Özdayı hà dettu: "In parechji paesi sviluppati, in particulare in i paesi di l'UE, i limiti energetichi annuali sò ridotti à 30-50 kW per metru quadru, l'edificazioni sò termicamente. insulati in modu chì a so efficienza energetica diventa alta. U fattore più impurtante per un insulamentu termale mudernu è efficiente hè u grossu di a tavola d'insulazione termale. Un aumentu di 1 cm in u gruixu di a tavola d'insulazione termale durante l'insulazione termale furnisce un insulamentu termale 20 per centu più efficaci. Cum'è Baumit, a cumpagnia cù u più grande numaru di prudutti, sistemi è servizii in termini di insulazione termale in Turchia, cuntinuemu i nostri sforzi per sensibilizà l'impurtanza di l'insulazione termale in a sucetà. In questu riguardu, sustenemu ancu u muvimentu "U-turn" di İZODER, l'associu paraplu di a nostra industria, di quale sò ancu un membru di u cunsigliu di direzzione. Attiramu l'attenzione à a necessità di migliurà i valori U in ogni superficia cum'è tetti, facciate, finestre è pavimenti. Cum'è Baumit, simu pronti à furnisce ogni tipu di sustegnu in questu sensu. Cridemu chì u novu regulamentu aumenterà u nùmeru di edifici insulati in u nostru paese è rinnuvà l'edifizii esistenti farà una grande cuntribuzione à a lotta contru u cambiamentu climaticu, à l'ecunumia di u paese è à l'economie di i cunsumatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*