U Picculu Pianista di Buca ùn pò micca abbastanza di successu

U Picculu Pianista di Buca ùn pò micca abbastanza di successu
U Picculu Pianista di Buca ùn pò micca abbastanza di successu

Uygar Kantarcıoğlu (12), u studiente talentu di Buca Science and Art Center, chì hà fattu u nome di Buca cunnisciutu à u mondu cù i premii internaziunali chì hà ricevutu, divintò l'orgogliu di a cità cù i so rializazioni in u pianoforte.

Uygar Kantarcıoğlu, un ghjovanu talentu di Izmir, hè statu introduttu à l'arti attraversu a furmazione Orff quandu era solu 3 anni. Dopu avè finitu a so educazione artistica basica in a scola, hà vintu l'audizioni per u Coru di i zitelli di a Radio Polifonica TRT Izmir è diventa un corista. U picculu talentu hà participatu à l'Incontru di i cumpusitori di i zitelli di a Municipalità Metropolitana di Istanbul cù e so cumpusizioni è cusì hà avutu l'uppurtunità di tene workshop cù i principali musicisti di Turchia cum'è Cihat Aşkın, Ozan Evrim Tunca è Turgay Erdener.

DIVINTU L'ORGOGLIO DI BUCA SCIENCE AND ART CENTER

Kantarcıoğlu, chì hè statu introduttu à u Buca Science and Art Center, chì hè statu fundatu da Buca Mayor Erhan Kılıç per rinviviscia u spiritu di Kızılçullu Village Institute, circa 2 anni fà, hà cuminciatu à cuntinuà i so studii di pianoforte cù u maestru di u centru Belit Karaca. U picculu pianista, chì hà guadagnatu l'ammirazione di u sindaco Kılıç cù i so cumpusizioni, divintò l'orgogliu di Buca cù i premii chì hà ricevutu unu dopu l'altru in cuncorsi internaziunali.

PREMI INTERNAZIONALI

Kantarcıoğlu, chì hà participatu à u Concorsu Internaziunale di Musica di Vienna in Austria l'annu passatu cù a so propria cumpusizioni, hè vinutu terzu in u mondu à u Concorsu di Pianu Orbetello in Italia, secondu in u Concorsu Internaziunale di Pianu Carles & Sofia in Spagna, secondu in u Concorsu Internaziunale di Pianu Carles Sofia. è siconda in a Mozart Academy International Piano Competition cù i so spettaculi di pianoforte, hà ricevutu u terzu premiu. Hà vintu u premiu di u megliu pianoforte in l'urganizazione urganizata da Kyra.Global, un centru di educazione in Indonesia chì hà u scopu di sviluppà a ghjovana generazione in i campi di l'innuvazione, l'innuvazione, a ricerca è a creatività. Kantarcıoğlu, chì hà ricivutu u premiu speciale di a ghjuria di a categuria B in u campu di u pianoforte è di i strumenti chjave in u CAKA Music Competizione à quale hà participatu di pocu tempu, cuntinueghja à participà à prughjetti di rispunsabilità suciale in u Buca Science and Art Center cù a so interpretazione individuale di pianoforte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*