Primu Citizen Virtual Maltese di u mondu

Primu Citizen Virtual Maltese di u mondu
Primu Citizen Virtual Maltese di u mondu

A tecnulugia Metaverse cuntinueghja à unisce u mondu fisicu è digitale. Mentre u 74% di l'adulti pensanu à unisce à u metaversu in u futuru, Marija da Malta hè diventata u primu citadinu virtuale di u mondu. Incontru cù i participanti à a cunferenza "Mappa di Turismu Digitale: 2030" di u Ministeru di u Turismu è a Prutezzione di u Consumatore, Marija hè stata annunziata cù a prima applicazione di cittadinanza virtuale.

Cunsiderata a prossima iterazione di l'internet, a tecnulugia metaverse cuntinueghja à unisce u mondu fisicu è digitale. Sicondu i dati di Statista nantu à u sughjettu, mentre chì 74% di l'adulti in u mondu cunsidereghjanu unisce à u metaversu in u futuru, un altru primu hè statu ottinutu cù a tecnulugia di intelligenza artificiale, è infine, Malta hà creatu u primu citadinu virtuale di u mondu. Marija hè stata annunziata cù u lanciu di a prima applicazione di cittadinanza virtuale in a cunferenza "Mappa di Turismu Digitale: 11" urganizata da u Ministeru di u Turismu è a Prutezzione di i Consumatori l'2022 di marzu di u 2030. U prugramma di cittadinanza virtuale, chì riunisce tutte e pussibulità di a realtà virtuale, di l'intelligenza artificiale è di u metaversu, hà ancu riesciutu à attirà l'attenzione in quantu à esse u primu in u settore turisticu. Sviluppatu à a fine di un rigurosu prucessu criativu cù a cullaburazione di VisitMalta è Reimagine AI, i cumenti sò stati fatti nantu à a "grande armunia di l'arti, a scienza è a tecnulugia" per a cittadina virtuale Marija.

U novu assistente virtuale per i turisti maltesi: Marija

L'imaghjini 2D sò stati cunvertiti in 3D per chì Marija puderia vede cum'è una donna tipica maltese. Hè nutatu chì Marija, chì hà una cunniscenza prufonda di i valori storici è culturali di Malta, unu di i paesi più chjuchi di u mondu, hè pronta à guidà tutti i turisti virtualmente. Hè stata annunziata chì Marija, chì hè solu 1 mese, hà da cuntinuà u so prucessu di apprendimentu è si migliurà constantemente. Hè statu annunziatu chì Marija, chì hà creatu un sistema di dizziunariu speciale per ella per parlà maltese cù una pronuncia perfetta è un vocabulariu riccu, pò parlà in più di una lingua. Hè statu dichjaratu chì a guida virtuale di Malta Marija, chì hè stata presentata à i participanti à a cunferenza "Digital Tourism Roadmap: 2030", pò interagisce cù e persone in tempu reale attraversu applicazioni, risponde à e dumande è ancu fà scherzi.

Marija hè diventata un pruduttu di opportunità turistica

Cummentatu da u Ministru di Turismu è Prutezzione di i Cunsumatori, Clayton Bartolo, cum'è "un passu impurtante in l'era di l'accelerazione", sta pratica hè ancu cunsiderata cum'è indicativa di a forte visione di a strategia digitale naziunale di Malta. U CEO di VisitMalta Johann Buttigieg, invece, hà dettu chì Marija era una "sperienza eccitante" è hà dettu chì Malta hà opportunità assai impurtanti per u so futuru turisticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*