Gran Maestru Özay U mo core ùn hè micca scurdatu

Gran Maestru Özay U mo core ùn hè micca scurdatu
Gran Maestru Özay U mo core ùn hè micca scurdatu

A Municipalità Metropolitana di Denizli ùn hà micca scurdatu di Özay Güldüm, u grande pueta folk criatu da a cità, in u 22 anniversariu di a so morte.

Introducendu a cultura folklorica è e melodie di Denizli à u mondu sanu, u pueta folk indimenticabile Özay Güldüm hè statu commemoratu cù una ceremonia organizata da a Municipalità Metropolitana di Denizli in u 22 anniversariu di a so morte. A cerimonia tenuta davanti à a statua monumentale di l'artista maestru davanti à u Teatru di Camera di Çatalçeşme hà assistitu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli Ali Değirmenci, u direttore provinciale di cultura è turismu di Denizli Turan Veli Akyol, capu di u dipartimentu di cultura è affari suciale di a municipalità metropolitana Hüdaverdi. Otaklı, u presidente di a Fundazione Kızılcabölüklüler Osman Erik, i so parenti è parechji fan si sò uniti. A cerimonia, chì hà cuminciatu cù u Vicepresidente Değirmenci chì pone una ghirlanda nantu à u munumentu, hà cuntinuatu cù un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale. Nutendu chì commemoranu u grande pueta folk Özay Güldüm, mortu 22 anni fà, cù rispettu, gratitudine è misericordia, Değirmenci hà dettu: "A ghjente hè mortale cum'è tutti i viventi, ma l'opere chì anu lasciatu sò una di e caratteristiche chì distinguenu. artisti di altre persone. U grande maestru Özay Güldüm hà fattu un grande sforzu per mantene u so nome è e so opere in vita dopu à ellu, è hà fattu u so propiu nome immortale aghjunghjendu quasi 3500 compilations è 200 d'elli à u repertoriu TRT. Cum'è a municipalità metropolitana, urganizemu tramindui un prugramma davanti à u munumentu quì u 1 di marzu di ogni annu, è urganizemu una notte di cummemorazione è rispettu cù un prugramma custituitu da e so opere.

"Hà imballatu grandi opere in a so corta vita"

U Vicepresidente Değirmenci hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Di sicuru, Özay Güldüm era un artista unicu cù i so trè strumenti, i so canti populari, e so compilazioni, u so teatru, a so capacità d'imitazione è i canti populari chì hà dettu. Era un anzianu di i nostri chì hà fattu grandi sforzi in a furmazione di a cultura populari turca è a cultura di bard. L'avemu persu in ghjovana età, ma hà imballatu grandi opere in a so corta vita. Oghje, induve sentemu u nome Özay Güldüm, commemorate cun rispettu è misericordia. Noi, cum'è a municipalità metropolitana, facemu grandi sforzi per ùn scurdà u nome Özay Güldüm, cù u nome chì avemu datu à una di e più belle piazze di Denizli è u nostru munumentu quì, è u nome chì avemu datu à a sala più grande di u nostru Nihat. Centru di Cungressu è Cultura di Zeybekci, per mantene u so nome vivu. Unu di i nostri scopi quì hè di ricurdà à e ghjinirazioni più ghjovani è à e prossime generazioni u nome Özay Glum in u megliu modu pussibule, è facemu u nostru megliu per priservà stu nome cum'è u valore chì merita per e generazioni future. Vogliu ringrazià tutti per participà à stu prugramma ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*