Eskişehir's Seeds hà incontratu cù i citadini in İzmir

I Seeds of Eskişehir si sò incontrati cù i citadini in İzmir
I Seeds of Eskişehir si sò incontrati cù i citadini in İzmir

A Municipalità Metropolitana di Eskişehir, chì cuntinueghja a so distribuzione di sementi in u centru di a cità è in e zone rurali di Eskişehir è manda sementi lucali à tutta a Turchia per via di l'applicazione in linea, hà participatu à l'avvenimentu di scambiu di sementi tradizionalmente urganizatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir à u Centru di Sementi di Can Yücel. Migliaia di sementi di a municipalità metropolitana di Eskişehir sò state distribuite à i residenti di İzmir in l'avvenimentu di scambiu di sementi.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà urganizatu un avvenimentu tradiziunale di scambiu di sementi in u Centru di Sementi di Can Yücel in l'Area Recreation Bornova Aşık Veysel. Rapprisintanti di e municipalità, l'istituzioni è l'urganisazioni chì travaglianu nantu à e sementi anu assistitu à l'avvenimentu in u Centru di Sementi di Can Yücel. A municipalità metropolitana di Eskişehir hà ancu pigliatu u so postu in u festival di scambiu di sementi. I citadini anu mostratu un grande interessu in u stand di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir. E persone di İzmir anu ringraziatu a municipalità metropolitana di Eskişehir è u sindaco Yılmaz Büyükerşen per avè spartutu e sementi lucali cun elli. À u festivale, e varietà di sementi lucali prodotte da i citadini sò state ricevute da e squadre di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir per esse multiplicate.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà fattu u discorsu d'apertura à u Festival di Scambiu di Sementi Tunç Soyer "Quelli chì pruibiscenu e sementi ancestrali è permettenu à e sementi straniere di piglià u nostru paese ùn ponu esse lucali o naziunali. A nostra lotta hè per chì u nostru pruduttore sia cuntentu in u locu induve hè natu. Per chì sti terreni fertili ùn diventenu micca sterili. Per finisce a miseria. Per mantene viva sta patria unica chì ci hè stata affidata da i nostri antenati. A sumente hè una radica, hè una tradizione, venerà ". Tunç SoyerDurante e so visite in u campu, hà ancu visitatu u stand di a municipalità metropolitana di Eskişehir è hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen, hè u nostru fratellu maiò. Hè u nostru capu. Cuntinuemu à avanzà cù i nostri prughjetti nantu à a strada chì hà dimustratu. Eru assai felice di vede e sementi lucali di a nostra municipalità metropolitana di Eskişehir in İzmir. Benvenuti à a nostra cità" è hà trasmessu i so saluti à u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen.

À l'avvenimentu, induve centinaie di millaie di sementi lucali di ogni regione di Turchia sò stati riuniti, attelli è conversazioni sò stati tenuti per trasmette a cuscenza di e sementi lucali à e generazioni future.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*