İBB hà lanciatu a Campagna "Venite in modu sicuru, micca prestu" per i Corrieri Motori

IMM Lancia a Campagna "Venite cù Sicurezza" per i Corrieri Motori
IMM Lancia a Campagna "Venite cù Sicurezza" per i Corrieri Motori

IMM hà lanciatu a campagna "Venite cù Sicurezza" per decine di millaie di motocouriers chì correnu contr'à u tempu ogni ghjornu. Ùn ci serà micca pressione di u tempu nantu à i motocouriers cù a mossa chì vi invita à aghjunghje a frasa "Venite in modu sicuru" à a seccione di nota di l'ordine. Ùn averà micca da mette in periculu elli stessi è altri cunduttori in u trafficu.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà iniziatu un novu muvimentu per a sicurità di millaie d'omi è donne di motociclette in u trafficu. Cù a campagna chì invita i cunsumatori à aghjunghje a frasa "Venite Safely" à a sezione di note di l'ordini chì facenu nantu à e plataforme in linea, a cuscenza suciale si svilupperà contr'à a pressione nantu à i motocouriers. Motocouriers truveranu u tempu necessariu per verificà u so equipamentu, ubbidiscenu e regule di trafficu è guidà in modu sicuru. Cù a campagna "Come Safely, Not Fastly", chì hè urganizata in cuuperazione cù l'IMM è l'Organizazione Internaziunale di u travagliu (ILO), chì include sia i cunsumatori sia l'impiegatori, hè destinata à eliminà inseme i motivi chì impediscenu a guida sicura di e moto.

SCRIVI "PER VIENE SAFE", SCOPRI A VOSTRA ORDINE

I motocouriers ponu affruntà parechji periculi in u trafficu ogni ghjornu per cumpiendu migliaia di ordini à tempu. Cù a campagna "Not Fast, but Safely", chì hè stata iniziata da questu puntu di vista, hè destinata à cuntribuisce à a creazione di u tempu di consegna ideale per i cunsumatori per chì l'ordine ponu esse spediti in modu sicuru.

U PRIMU PASSU DI A CAMPAGNA hè in ghjennaghju 2022

In u scopu di a campagna "Venite Safely, Not Quickly", chì hè stata iniziata per migliurà e cundizioni di travagliu di i motocouriers, furmazioni sò state date à 240 motocourters in Istanbul, cumpresi i citadini di a Republica di Turchia è i stranieri cun status di prutezzione. In u scopu di a furmazione, a lettura di carte, i primi aiuti, a cumunicazione efficace cù i clienti è a furmazione di guida sicura sò stati dati, è sò stati furniti cù una licenza di guida.

L'INDUSTRIA DAI INSIEME

In u scopu di u Prughjettu di Opportunità di Travagliu Decentu per i Rifugiati è e Cumunità Ospitanti in Turchia, a Reunione di Dialogu Soziale di u Settore di Consegna hè stata tenuta u 16 di marzu di u 2022, per sviluppà suluzioni per u dirittu à u travagliu di u corriere di mutore. E camere prufessiunali è rapprisentanti di u settore privatu anu participatu ancu à a riunione à a quale anu participatu l'unità pertinenti di l'IMM, u Dipartimentu di i servizii suciali, u Dipartimentu di i Trasporti, OHS, İSPER, İPA, BIO, Istitutu Istanbul İSMEK.

Un dialogu mutuale hè statu ottinutu in a riunione, chì hà u scopu di identificà i principali spazii prublemi in u settore di a consegna è di sviluppà suluzioni. I temi chì migliurà a cuuperazione è a cuscenza publica sò stati discututi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*