L'aeroportu di Istanbul diventa u centru di e-commerce

L'aeroportu di Istanbul diventa u centru di e-commerce
L'aeroportu di Istanbul diventa u centru di e-commerce

U presidente di a Camera di Cummerciu di Istanbul (ITO), Şekib Avdagiç, hà dettu chì, in più di a cuntribuzione di l'Aeroportu di Istanbul à u trafficu di passageri, hà trasfurmatu Istanbul in un puntu di distribuzione cintrali per i giganti di e-commerce cum'è Alibaba è Amazon.

Incontru cù i membri di a stampa à u Mobile World Congress (MWC) tenutu in Barcellona, ​​​​Avdagic hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda. Dicendu chì ITO hà urganizatu a participazione naziunale in questa fiera dapoi u 2012, Avdagic hà dettu chì travaglianu per portà almenu una versione di sta fiera à u Istanbul World Trade Center in pochi anni. Avdagic hà dettu: "Se pudemu fà questu in un tempu raghjone, averemu purtatu una altra fiera seria à Istanbul". disse.

"Avemu da cuntinuà i travaglii chì avemu principiatu"

Avdagic hà datu a seguente risposta à a quistione se un ghjurnalistu serà un candidatu per a Presidenza di l'ITO di novu in l'elezzioni di a Camera, chì deve esse tenuta questu annu:

"Avemu fattu e cunsultazioni necessarie nantu à questu tema, è avemu principiatu u nostru travagliu per u prossimu periodu. Se u mondu cummerciale d'Istanbul ci ritene degni di a presidenza di l'ITO di novu, continueremu a strada inseme cù i nostri amichi cù quale avemu caminatu finu à quì. Di sicuru, questu ùn hè micca una materia persunale, hè un travagliu in squadra è ci hè una linea chì avemu ghjuntu finu à quì. Inseme cù e nostre squadre in questa linea, intendemu di fà u nostru travagliu di novu in un modu chì abbracciarà tuttu u mondu cummerciale di Istanbul è cuntinuà u travagliu chì avemu principiatu ".

"I GIGANTI E-COMMERCE SCEGLIE ISTANBUL COME U CENTRU DI DISTRIBUZIONE"

Enfatizendu chì a più grande rivoluzione chì l'Aeroportu d'Istanbul hà fattu hè di fà di Istanbul un centru in a distribuzione internaziunale di merchenzie, Şekib Avdagiç hà dettu: "Alibaba hà sceltu Istanbul cum'è u primu centru di distribuzione mundiale dopu a Cina. Amazon hà ancu sceltu Istanbul. Perchè avete una reta chì pò distribuisce à circa 250 punti internaziunali da Istanbul. Questu ùn si trova in ogni locu in Europa. U nostru competitore più vicinu hè à 130, stà à 140. Hè per quessa chì sò ghjunti quì. U novu centru di carica di THY hè statu apertu. Yeşilköy era cumplettamente chjusu 15 ghjorni fà, è avà, un centru di carica di THY Cargo cù una superficie di 183 mila metri quadrati hè statu attivatu. Hè un sistema chì travaglia interamente cù intelligenza artificiale. Vogliu sprime a mo gratitùdine à u nostru presidente, chì hà messu a so vulintà nant'à stu tema. Era una visione enormosa ". hà fattu a so valutazione.

"Avemu bisognu di attenzione à l'esportazione di a tecnulugia è l'esportazione"

Evaluendu l'espurtazioni d'alta tecnulugia di Turchia, u presidente di ITO Avdagiç hà dettu chì a parte di l'alta tecnulugia in l'espurtazioni totali in Turchia hè di 3,5 per centu è chì, mentri l'espurtazioni di tecnulugia media aumentanu, ùn ci hè micca un aumentu previstu di l'alta tecnulugia. Sottulineendu chì a Turchia duveria attribuisce impurtanza à l'esportazioni tecnologiche è l'esportazioni elettroniche, Avdagic hà dettu: "A nostra e-esportazioni hà righjuntu 2021 miliardi 1 milioni di dollari in 460. Avemu travagliatu assai dura per aumentà questu. Hè previstu chì e vendite in Internet in u mondu sanu ghjunghjeranu à u 2030 per centu di e vendite totali di vendita in u 57. disse.

"UN SALTU ASSOLUTAMENTE GRANDE IN RELAZIONI COMMERCIALE CU AFRICA"

Sottulineendu chì ci hè statu un grande saltu in e relazioni cummerciale di Turchia cù l'Africa, Avdagic hà dettu chì u cummerciu cù l'Africa, chì hè 1 billion dollars, s'avvicina à 30 billion dollars. Sottulineendu chì l'espansione africana di i stati affettanu ancu u cummerciu in una manera assai pusitiva, Avdagiç hà dettu chì questi paesi anu bisognu di paesi cù relazioni umanitarii è ecunomiche, cum'è Turchia, è i cummircianti, è chì i cummirciali turchi scontranu tutte queste caratteristiche.

"I GRANDI MONOCOLI DI PRODUTTORE IN U MONDU TRUVANU DI BLOCCA A TURCHIA"

Şekib Avdagic hà parlatu di u successu di a serie TV turca è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"A settimana passata avemu accoltu u presidente di u Kosovo. Hè una donna assai ghjovana. Hà fattu u so dutturatu in i Stati Uniti. Parla turcu, parla bè l'inglese, cunnosce digià l'albanese, parla spagnolu. U so libru hè in turcu. Aghju dettu: "Induve l'avete amparatu", disse: "L'aghju amparatu da a serie TV turca". Tuttavia, i grandi monopoli di i pruduttori di serie TV chì tutti cunnosci cercanu di bluccà ancu a Turchia. Per esempiu, un pruduttore face 1 filmi annu per 3 milione di dollari. Allora vene à a so squadra, u lava da 2 milioni di dollari ognunu. Disabilita u nostru pruduttore. Disabilita tutti, dice "facci à noi", ma quandu ùn ci hè nimu, corre cum'ellu vole. Videmu un periculu avà, cusì continueremu à sustene fermamente u latu culturale di a serie TV turca ".

"AMU FATTU ISTANBUL EXHIBITION CENTER U PLUS MODERN EXHIBITION CENTER D'EUROPE"

Evaluendu i travaglii chì anu realizatu à l'Istanbul Expo Center (IFM) in u corpu di l'Istanbul World Trade Center (IDTM) in Yeşilköy, Avdagiç hà dichjaratu chì anu fattu l'area di 100 mila metri quadrati di IFC u centru di mostra più mudernu in u mondu. L'Europa cun un investimentu di rinnuvamentu da A à Z. .

Sottulineendu chì ùn saranu mai urganizatori ghjusti cum'è alcuni di elli anu fattu prima, Avdagiç hà dettu: "Avemu una missione impurtante quì. Pocu tempu fà, avemu avutu una riunione cù 30 cumpagnie chì urganizanu fieri in Turchia. Avemu dettu: "A struttura di l'oligopoliu hè finita, a nostra porta hè aperta à tutti quelli chì volenu 1 sala o quellu chì vole 10 sale". Veni ancu i picculi fieri, ch'elli crescianu quì. A nostra missione hè di esse una sucietà chì furnisce locu di mostra di qualità ". disse.

U presidente di l'ITO, Avdagic, hà dettu chì volenu ingrandà u Centru di l'Expo d'Istanbul in metri quadrati cù un pianu di trè tappe per guadagnà spaziu fiera supplementu à Istanbul.

Avdagiç hà dettu: "U nostru scopu hè di 170 mila metri quadrati in a prima tappa, è se l'aumentemu à 250 mila metri quadrati dopu, hè abbastanza per Istanbul secondu e proiezioni chì vedemu avà. Perchè in l'anni chì venenu, i fieri seranu in parte digitale è in parte hibridi. In altri palori, simu di l'opinione chì ùn ci sarà micca bisognu di una fiera di 500-600 mila metri quatratu cum'è in u passatu. L'avemu lentamente sperimentatu ancu in a pandemia ". usatu e frasi.

Dichjarà chì u prucessu legale cuntinueghja per l'imposta di 93 milioni di lire accumulata da a municipalità di Bakırköy à l'IFC, Avdagic hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

"A municipalità di Bakırköy, chì hè u nostru cumpagnu di u 5 per centu in IDTM, ci hà inspiegabilmente addebitatu 2022 milioni di lire in tasse per tutte e fiere da esse tenute in 93 via Internet, cù calculi basati nantu à a scrivania. Dopu, cum'è tutte e fiere di sta lista si sò tenute, anu mandatu 3 milioni è 4 milioni di avvisi fiscali à quelli fieri. Una fiera di u mobili hà ricevutu 4,3 milioni di dichjarazioni fiscali. I fieri sò tenuti in tutta a Turchia, ùn ci hè micca una tale pratica in ogni locu. Avemu presentatu una demanda à u tribunale per a sospensjoni di l'esekzione è l'annullamentu. U Ministeru di u Cummerciu è TOBB seguitanu ancu l'avvenimentu da vicinu. Perchè, sicondu a cungiuntura attuale in u mondu, i fieri turchi, chì si preparanu à u "take-off", piglieranu un colpu seriu. Avemu dettu: "Ùn pudemu micca fà una fiera quì allora", hà dettu u sindaco. Avemu sbarazzatu di CNR è avà avemu trattatu un novu casu ".

Avdagic hà ancu infurmatu chì u mese passatu, dopu à 40 anni, anu ottenutu l'attu di titulu di tutte e sale di IDTM.

"U PRESIDENTE DI NOSTRE PRESIDENTE HA APPROVATU CHE ERA CORRETTA IN CUMMERU CU I SOLDI LOCALI"

Spartendu i so punti di vista nantu à a guerra Russia-Ucraina, Şekib Avdagiç hà dettu in quantu à u sistema SWIFT, "Quandu faci u cummerciu in munita lucale, ùn entre micca in u sistema SWIFT. Stu cummerciu hè apertu. Mi piacerebbe chì sta guerra ùn era micca accadutu, ma vogliu sottolineare u fattu chì l'insistenza di u nostru presidente in u cummerciu cù a munita lucale hè curretta in situazione straordinaria è hè impurtante per a sopravvivenza di u paese. In altri palori, hè utile per enfatizà quì a previsione di u nostru presidente. Mi pare utile di dichjarà questu assai chjaramente. Qualchidunu ùn l'anu pigliatu in seriu à u mumentu. Hè diventatu assai chjaru oghje quantu impurtante stu travagliu pò esse per a sopravvivenza di i paesi in situazioni critiche ". hà fattu a so valutazione.

Rimarchendu chì Turchia hà relazioni ecunomiche serii cù i dui paesi, Avdagic hà sottolineatu chì u 27 per centu di i turisti chì venenu in Turchia (7 milioni di Russi, 2 milioni d'Ucraini) sò citadini di sti dui paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*