Aumentu di 233 per centu in i prezzi di i biglietti di autobus interurbani!

Aumentu di 233 per centu in i prezzi di i biglietti di autobus interurbani!
Aumentu di 233 per centu in i prezzi di i biglietti di autobus interurbani!

L'aumentu di a benzina è di u diesel è i tariffi di l'autostrada anu affettatu e cumpagnie di autobus interurbani. I prezzi di i biglietti anu aumentatu da 233 per centu. Ci hè stata una diminuzione di u numeru di passageri. E cumpagnie di autobus volenu chì i prezzi sò più prezzu.

I prublemi in l'ecunumia, e dure sanzioni di i paesi dopu l'invasione di l'Ucraina da a Russia, anu purtatu à un aumentu di i prezzi di carburante cù l'oliu. In i ghjorni passati, 88 centesimi in benzina è 1.51 TL in diesel anu aumentatu. Cusì, u prezzu di u litru di gasoline hà più di 17 lira. Sta situazione hè stata riflessa ancu in i prezzi di i biglietti di autobus interurbani. U bigliettu più caru era 80, u bigliettu più caru era 450 lire. I cunduttori di l'autobus dumandanu in particulare una riduzione di l'IVA nantu à i pedaghji di diesel è di l'autostrada.

I passageri sò ancu sorpresi quandu vedenu i prezzi. I citadini, chì anu dettu chì i prezzi anu aumentatu 2-3 volte in paragunà à l'annu passatu, anu spressu chì anu difficultà ancu viaghjà avà. In Esenler, à a più grande stazione d'autobus di a cità, i funzionari di a cumpagnia è i rapprisentanti di a federazione anu dumandatu: "Cumu anu influinzatu l'altitudine nantu à i prezzi di i biglietti di l'autobus interurbanu?" è dumandò à i passageri: "Cumu avete trovu i prezzi di i biglietti? Puderete viaghjà cù a vechja frequenza à questi prezzi ? hè statu dumandatu. I risposti eranu i seguenti:

"ÙN PUDEmu OTTENERE A LIBERTÀ DI VIAGGIU"

Birol Özcan (Presidente di a Federazione Turca di Bus Drivers): I roti di l'autobus ùn puderanu micca turnà in u futuru. Micca solu i prezzi di diesel; L'entrata è l'uscita di l'autostrada è i ponti ci anu impressiunatu ancu. Inoltre, micca solu i pedaghji di diesel, ponti è autostrade; Altre escursioni supplementari l'affettanu ancu. Siccomu i citadini ùn anu micca a forza finanziaria, ùn ponu micca avè a libertà di viaghjà, ùn ponu micca andà induve volenu. In questu casu, l'autobus vanu viotu. Invece di fà e caminu, pensu chì hè necessariu di riduce i costi di l'autobus. Cumu hè questu? Per esempiu, hè necessariu di riduce u SCT è l'IVA nantu à u diesel. Hè necessariu di riduce u 18 per centu VAT nantu à i biglietti. Hè necessariu di riduce i pedaghji nantu à i ponti è l'autostrade

"I COSTI DEVENU SCARICATU"

Se riduce i costi, ùn vulemu micca un aumento. Quandu fate una crescita, pigliate i soldi da a sacchetta di u passageru, è ùn ponu micca viaghjà. Per esempiu, sò maravigliatu; 1000-1100 autobus partenu da sta stazione d'autobus ogni ghjornu, 300-400 d'elli vanu in Tracia. U restu va in Anatolia o in u Mediterraniu. Perchè ùn ci passanu micca sopra u Ponte Fatih Sultan Mehmet ? Ci hè una diferenza di 70 chilometri. Un autobus brusgia 70 chilometri extra di diesel in un viaghju à Ankara, 70 chilometri in daretu è 140 chilometri in daretu. Questi costi anu da esse ridutta.

"Avemu cuminciatu à esse vergogna"

Custa 871 lire per un autobus per passà solu per u Ponte Osmangazi è andà in İzmir à i prezzi precedenti ... Avà l'aumentu di u prezzu hè ghjuntu, sta cifra ghjunghjerà à 900-950 lire. Ci hè ancu questu assai costu di ritornu, solu soldi d'autostrada è di ponte. Osmangazi solu. Fora di Yavuz Sultan Selim... Cumu dumandassi un prezzu in ritornu? Avemu vergogna di dà un prezzu à u passageru. Avemu cuminciatu à sentu vergogna.

"I RAPPORTI DI CARICA DI L'AUTUS ùn sò micca abbastanza"

Attualmente ùn avemu micca passageri eccettu u weekend. Hè cascatu assai. Prima di Covid-19, 1300-1500 autobus entravanu è partenu da a Stazione di l'Autobus di Istanbul Esenler ogni ghjornu durante i mesi d'invernu. In l'estiu, stu numeru hè ghjuntu à 2300. Si n'andò finu à l'anni 2800 durante i vacanze è i vacanze di u semestru. Avà circa 1000-1100. Inoltre, u tassu di occupazione di l'autobus ùn hè micca 100 per centu.

"L'ANNU 7 LIRA QUEST'ANNU 17 LIRA"

Alaattin Çendek (Shift manager di una cumpagnia di autobus di viaghju): U diesel chì avemu compru per 7 lire l'annu passatu hè 17 lire questu annu. Tuttavia, questu hè riflessu in i citadini. Vogliu questu da u statu; Chì a cumunità di l'autobus facenu a tarifa di IVA nantu à u diesel 1 per centu. Hè appiicata à l'aviò è i navi; Ch'elli s'applicanu à noi. In questu casu, u citadinu viaghja più prezzu. Quantu duverebbe u cunduttore di l'autobus cumprà diesel per 17 lire è piglià u passageru per?

"U BIGLIETTU PIÙ ECONOMUSU 80 LIRA"

L'autobus, chì prima era 10-15 fila ogni ghjornu, sò avà 5 fila. U bigliettu più prezzu hè di 80 lire, andate à Çorlu. U bigliettu più caru hè 450 lira, andate à Van. U costu tutale di un veiculu chì va da Istanbul à Van hè di circa 16 mila lire. Avemu fattu 5 vitture à ghjornu, avà l'avemu ridutta à 2 vitture. Perchè? Per ottene un tassu di occupazione abbastanza ".

"BIGLIETTE PER KONYA 300 TL"

Sebahattin Geçitli (passaggeru): Quandu aghju vinutu l'annu passatu, u prezzu di u bigliettu per Konya era 90 lira. Avà avemu vistu chì era 300 lire. Caru di sicuru. (Pudete viaghjà quant'è spessu à issi prezzi ?) Assolutamente micca. Sò un travagliadore di cantiere, vengu à Istanbul per necessità. Viaghjà in una situazione speciale ùn hè micca pussibule. In ogni casu, ùn ci hè quasi nimu in l'autostazione. In l'ultimi anni, eramu spalla à spalla cù e persone quì per via di a folla. Aghju vistu chì stu locu hè viotu avà, mi dispiace.

"VULemu chì i prezzi sò economici"

Mustafa Erşahin (passageru): Viaghjà à Malatya, aghju pagatu 300 lire. (Puderà viaghjà quant’è à spessu à issi prezzi ?) Di sicuru... Avemu l’arbureti d’albicocca quì, andemu è andemu. Ùn funziona micca s'è no andemu. Ancu s'è u prezzu di u bigliettu hè 500 TL, avemu da andà. Cum'è citadini, vulemu chì i prezzi sò più prezzu. (Pudete viaghjà più spessu s'ellu sò boni ?) Sure. Se andemu 4 volte à l'annu, andemu 10 volte s'ellu hè economicu ".

Fonte: DECISION

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*