U mudellu di pane di u populu di İzmir hà fattu un sorrisu

U mudellu di pane di u populu di İzmir hà fattu un sorrisu
U mudellu di pane di u populu di İzmir hà fattu un sorrisu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU mudellu, chì hè statu implementatu da "per offre u pane più prezzu à u publicu per via di l'aggravamentu di e cundizioni ecunomiche, hà datu un soffiu d'aria fresca à i citadini à pocu redditu è ​​à i panettieri in una situazione difficiule. Grazie à u protokollu firmatu cù a Càmera di Bakers, a capacità di Halk Ekmek duppiò senza nisun investimentu novu. I panettieri, chì anu superatu u periculu di chjude e persiane è dirigenu a so capacità inattiva à a produzzione, è a ghjente di İzmir, chì ghjunghje più facilmente à u pane economicu è sanu, sò ancu soddisfatti di l'applicazione.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir contr'à a crisa ecunomica in u paese Tunç SoyerU mudellu "Pane di u Populu", implementatu da . Ministru Tunç SoyerCù u protokollu firmatu da a Camera di Panificatori è Artigiani di İzmir u 1 di marzu, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà trasferitu u costu d'investimentu in serviziu. A pratica, chì hà da esse un esempiu per a Turchia, hà benefiziu à i pruduttori di pane chì pugnanu per sopravvivere per via di u prublema di capacità inattiva contr'à l'aumentu di i costi, è i citadini cù un redditu bassu cù l'aumentu di l'offerta di pane assequible.

A capacità di fornitura hè radduppiata, e file ridutte

In seguitu à u protocolu, e fabbriche di pani, chì cuminciaru à pruduce pane di qualità è sanu à u listessu standard in linea cù a ricetta di a Municipalità Metropolitana di Izmir, ritruvà e so capacità inattive in a produzzione. I pani pruduciutu in e fabbriche sò stati pruposti in vendita in 63 chioschi di u Populu Corsu in tutta a cità. Producendu 130 mila pani à ghjornu in a fabbrica Halk Ekmek in Çiğli, u Metropolitan hà radduppiatu a so capacità di furnimentu, mentre chì e file à i chioschi diminuinu.

A risorsa d'investimentu di a Metropolitana hè stata in serviziu

Spieghendu i dettagli di u protocolu dopu chì l'applicazione hè diventata operativa, u direttore generale di Grand Plaza Hasan Ikat hà dettu: "Stu prughjettu hè u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerHè un prughjettu creatu cù a perspettiva visionaria è a previsione di . Cù u prugettu, vulemu à tempu à mantene i nostri panettieri in disgrazia è à permette à a nostra ghjente di ghjunghje à u pane più facilmente. Averemu aumentatu u nostru numeru di buffet, chì hè attualmente 63, da 15-20 più in pocu tempu. In questu modu, averemu l'uppurtunità di utilizà e nostre risorse in modu più pusitivu, in i spazii suciali chì u nostru populu hà bisognu. À u listessu tempu, duppiemu a capacità di Halk Ekmek ".

"Avemu riunitu cù u settore publicu è privatu per a prima volta"

Facendu un appellu à u protokollu per esse spargugliatu in tuttu u paese, Birol Yılmaz, presidente di l'Unione di l'impiegatori di l'industria di a panetteria turca, hà dettu: "Avemu riunitu cù i settori publicu è privatu per a prima volta è avemu fattu un accordu. Spergu chì questu accordu costarà Turchia è dà un esempiu. A Municipalità Metropolitana di Izmir avia da fà un investimentu di milioni di dollari. Avemu avutu ancu una capacità inattiva. "Cunduli inseme, avemu risoltu stu prublema".

"Senza u prutucolu, quasi 300 cummercianti avissiru fallutu"

Dichjarà chì a cooperazione hà salvatu i pruduttori di pane in İzmir da chjude e so persiane, Yılmaz hà dettu: "Se stu protokollu ùn esiste micca, quasi 300 cummercianti falliranu è chjuderanu e so imprese. L'architettu di stu prughjettu hè u nostru presidente. Vogliu ringrazià assai u nostru presidente Tunç. Avemu capacità inattiva. È i nostri soldi sò stati in a nostra sacchetta. I soldi di a municipalità, i soldi di u statu sò i nostri soldi. Avemu ancu truvatu un modu cumuni per evaluà a nostra capacità inattiva. Avemu ancu scontru i bisogni di pane di i nostri citadini. Stu accordu fattu da u settore publicu è privatu hè statu assai benefica ".

"Nisun perdenti quì"

I pruduttori di pane, chì anu cuminciatu a produzzione rapidamente dopu à e firme, anu ringraziatu u presidente Soyer per avè apertu e capacità inattive à a produzzione. Ege Ata A.S. Soner Çelik, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è Membru di a Camera di l'Industria di a Regione Egea, hà dettu: "Eccu, a ghjente di İzmir, a nostra municipalità, l'industriale di pane di İzmir è u panettiere di İzmir anu vintu. Ùn ci hè micca partitu perde quì. U nostru prublema più grande era u prublema di capacità. Cù stu protokollu, avemu risoltu stu prublema. Questu hè un prughjettu esemplariu ", disse.
Taşkent Bread and Bakery Products Inc. Murat Eser, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è Membru di u Cunsigliu di Scambio di Merceria di Izmir, hà dettu: "Avemu avutu capacità inattive à u puntu chì facevanu l'industriali. Questu hà ancu aumentatu u costu. Cù stu prughjettu, avemu avutu l'uppurtunità di riduce i nostri costi è di furnisce u pane economicu è sanu necessariu da u nostru populu à u publicu attraversu a municipalità cumpiendu e nostre capacità inattive. Pensu ancu chì stu prughjettu darà un esempiu per tutti i pani di u populu in Turchia.

L'approvvigionamentu di pane hè cumpletu

Cume i prezzi di u pane anu aumentatu à 3 TL è a crisa ecunomica in tuttu u paese hà aggravatu e cundizioni di vita, a dumanda di u pane di a ghjente hà aumentatu rapidamente. Şahin Işıkan, Capu di Mevlana District di Bornova, hà dettu: "A dumanda di i nostri citadini era dovuta à l'impossibilità ecunomiche in u nostru paese. Halk Ekmek, chì hè ghjuntu à u nostru quartieru, hà fattu una grande cuntribuzione per noi. "Pensu chì tutti i bisogni di u nostru quartieru sò soddisfatti avà", disse.

Pane economicu, sanu, cori, diliziosu

L'utilizatori di Halk Ekmek anu utilizatu e seguenti dichjarazioni:

Serdar Kirmaz: "Usemu Halk Ekmek ogni ghjornu. Hè ancu assai bonu per u prezzu. Ci rilassa. Hè più sensu quandu pensate à e famiglie numerose, è u so pane hè più saccu chè l'altri pani ".

Adile Çataloluk: "Sò assai cuntentu di Halk Ekmek; Sò particularmente cuntentu di u so gustu. Sò chì hè pruduttu in cundizioni igieniche. Hà un grande impattu nantu à u budgetu di a famiglia. A diferenza hè digià 1 TL. Hè ancu assai economicu per noi ".

Procuratore Mehmet: "Sò assai cuntentu di a pratica di u pane populari. Ci hè una diffarenza trà i buttreghi è quì. 2 lire quì, 3 lire in i supermercati. U serviziu hè bellu. L'impiegati quì ci servenu ancu senza difficultà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*