A Fundazione di u Prughjettu KİPTAŞ Beylikdüzü Kırlenenevler hè stata stabilita

KİPTAŞ hà stabilitu i Fundamenti di u Prughjettu Beylikdüzü Kırlenenevler
A Fundazione di u Prughjettu KİPTAŞ Beylikdüzü Kırlenenevler hè stata stabilita

A filiale di İBB KİPTAŞ è a municipalità di Beylikdüzü pusonu i fundamenti per u "Progettu KIPTAŞ Beylikdüzü Kırlanevler", chì realizarà a trasfurmazioni urbane di 260 appartamenti chì anu da campà in case a prova di terremoti per anni per via di ostaculi pulitichi. Parlendu à a ceremonia di inaugurazione, u presidente İBB Ekrem İmamoğlu, enfatizendu chì hà vissutu unu di i so mumenti più felici, disse: "Speremu è vulemu chì; Nisun zitellu o famiglia in Istanbul ùn deve andà in lettu in casa per paura di terremoti ", disse.

A filiale di a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM) KIPTAŞ è a municipalità di Beylikdüzü anu firmatu l'11 di nuvembre 2020, risolve u prublema di trasfurmazioni urbane chì ùn hè micca stata risolta dapoi anni in a Regione Gürpınar Siteler. U sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık è u direttore generale di KİPTAŞ Ali Kurt, presidente IMM Ekrem İmamoğluTutte e prucedure burocratiche sò state cumpletate dopu à e firme di . I fundamenti di u "Prughjettu KIPTAŞ Beylikdüzü Kırlenenevler", chì realizarà a trasfurmazioni urbane di 260 appartamenti chì avianu da campà in case antisismica per anni per via di ostaculi pulitichi, sò stati posti. İmamoğlu, chì hà stabilitu i fundamenti di u prugettu inseme cù i deputati CHP Emine Gülizar Emecan, Turan Aydoğan, Beylikdüzü Mayor Çalık, Avcılar Mayor Turan Hançerli, Şişli Mayor Muammer Keskin, KİPTAŞ General Manager Kurt è i citadini legittimi, hà fattu valutazioni à i ghjurnalisti di custruzzione. .

"BENVENU À A NOSTRA ISTANBUL"

Dicendu, "Stu preziosu prughjettu ligatu à a trasfurmazioni urbane in Gurpinar, pò esse benefica per a nostra Istanbul", İmamoğlu hà dettu, "A trasfurmazioni urbane significa l'eliminazione di a più grande minaccia legata à u terrimotu. À questu puntu, annunziemu à i nostri citadini chì travagliemu in modu efficace in u campu cù tutta a nostra squadra in 39 distretti di Istanbul. Forse unu di i mo mumenti più felici hè di inizià a trasfurmazioni in questu campu in Gürpınar, chì era longu è strueling, ma sfurtunatamenti ritardatu in parte da l'impedimentu di qualchì vuluntà pulitica. Speremu è vulemu chì; In Istanbul, nisun zitellu o famiglia ùn deve esitatamente andà in lettu in casa per paura di un terrimotu. Questa hè una grande lotta. In questa lotta, duvemu mette in avanti a nostra lotta in sulidarità, da u nostru ministeru à a Municipalità Metropolitana di Istanbul, da e municipalità di u distrittu à tutte l'istituzioni è l'urganisazione. Questu hè bisognu di un sensu di mobilizazione. Per rinfurzà è sviluppà stu sentimentu, personalmente è tutta a mo squadra continueremu sempre à fà a nostra parte ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*