U digiunu hà una qualità Detox per u nostru corpu

U digiunu hè una detox per u nostru corpu.
U digiunu hè una detox per u nostru corpu.

Dichjarà chì l'alimentazione intermittenti purtata da u mese di Ramadan porta a ghjuventù è a salute à u corpu, u Prof. Dr. S. Şebnem Kılıç Gültekin hà dettu: "U nostru sistema immune, chì furnisce a resistenza di u corpu durante u digiunu, cura di u nostru corpu annu".

Cù l'arrivu di u Ramadan, assai persone chì vi digiunu si dumandanu l'effetti di a fame per un bellu pezzu, vale à dì, nutrimentu intermittenti nantu à u corpu. Mencionendu chì u digiunu hà assai effetti pusitivi da a regulazione di u zuccheru in sangue, u cuntrollu di a pressione sanguigna, a riduzione di u grassu abdominal è a riduzione di u risicu di cancru, Prof. Dr. S. Şebnem Kılıç Gültekin descrive u digiunu cum'è una cura annuale di u corpu.

U digiunu hè definitu in termini scientifichi simplici cum'è "un metudu di utilizà i corpi cetonici invece di glucose cum'è una fonte d'energia limitendu u tempu di alimentazione à 16-18 ore durante u ghjornu per u digiunu per 6-8 ore". In i casi induve u zuccheru in u sangue ùn pò micca esse usatu dopu à un longu veloce, i grassi cumincianu à esse brusgiati è e molécule resultanti, à dì i corpi cetonici, ghjucanu un rolu impurtante in u funziunamentu attivu di u metabolismu è in u prucessu di riparazione di e cellule.

U digiunu riparà e molécule danate in u corpu!

Enfatizendu chì e ricerche scientifiche anu revelatu i numerosi benefici di u digiunu, Gültekin spiega l'emergenza di i benefici di u digiunu in u corpu cusì: "Dopu à l'ore di digiunu, i corpi cetone cumincianu à cresce lentamente in e nostre cellule. In i persone di digiunu, u nivellu di cetone s'arrizza à un livellu assai altu in l'ora di 24 è u prucessu di riparazione hè attivatu in u corpu. U periodu di digiunu riduce cusì u stress in e cellule nervose è aumenta e funzioni di mitocondria, chì sò i nostri stufe di energia cellulare. Cù l'attivazione di sti miccanismi in u corpu, a riparazione di l'ADN, chì hè u bloccu di custruzzione di a cellula, principia, è u corpu pulisce e cellule danate per ottene cellule novi è più sani.

U nostru sistema immune cumencia ancu à riparà stessu per cumpiendu i so duveri durante stu periodu di digiunu. In fatti, cumencia à caccià i danni di i radicali liberi, chì sò pruduciuti dopu à manghjà è invitanu e malatie. U nostru corpu ùn pò micca fà stu prucessu di riparazione cù trè pranzi è snacks in a nostra rutina normale. A prisenza di zuccaru altu chì avemu da l'alimentariu durante u ghjornu rallenta u muvimentu di e cellule immune naturali ".

I dieti intermittenti riducenu u risicu di cancru

Esprimendu chì i meccanismi di difesa antioxidante entranu in ghjocu quandu l'alimentazione hè interrotta per 14-16 ore, u Prof. Dr. S. Şebnem Kılıç Gültekin hà listatu i benefici di u digiunu cum'è seguente:

"Siccomu l'alimentazione intermittente, vale à dì, u periodu di digiunu, permette l'attivazione di i meccanismi antioxidanti, una migliione di e funzioni cerebrali, un aumentu di a capacità d'apprendimentu è di memoria hè osservatu, soprattuttu cù l'iniziu di a riparazione di DNA. Provoca una migliione parziale in i risultati di i malati di Alzheimer è Parkinson. Riduce ancu u risicu di l'obesità, e malatie reumatologiche è u cancer. Hè statu osservatu parechje volte chì sta manera di alimentazione risponde megliu à u trattamentu in i pazienti chì ricevenu a chimioterapia. "Espressione chì u digiunu intermittente hà effetti pusitivi cum'è a regulazione di u zuccheru in sangue, u cuntrollu di a pressione di sangue, è a riduzione di grassu abdominal, Kılıç Gültekin hà dettu: esperimenti animali, a prissioni sanguigna è a freccia cardiaca di i surci alimentati tutti l'altri ghjorni sò stati osservati, chì u colesterolu, i trigliceridi, u zuccheru in sangue è l'insuline diminuinu è a resistenza à l'insuline hà migliuratu. Hè previstu chì cù questi miccanismi, l'aterosclerosi pò ancu esse prevenuta ".

Ramadan pò esse un tempu di cura annuale per i nostri corpi!

Dichjarà chì a dieta intermittente purtata da u mese di Ramadan porta a ghjuventù è a salute à u corpu cù l'assunzione di fluidu suffirenziu durante l'ore quandu manghjà hè liberu, u Prof. Dr. S. Şebnem Kılıç Gültekin hà dettu: "Siccomu ritarda l'anziane di u nostru cervellu è u corpu è ghjoca un rolu impurtante in u funziunamentu attivu di u metabolismu, u nostru sistema immune farà u mantenimentu annuale di u nostru corpu durante u periodu di digiunu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*