Apertura di u museu di a pistachi Osmaniye

Apertura di u museu di a pistachi Osmaniye
Apertura di u museu di a pistachi Osmaniye

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà inauguratu i prughjetti finanziati da l'Agenzia di Sviluppu di u Mediterraniu Orientale (DOĞAKA).

U Ministru Varank, in u scopu di i so prugrammi in a cità, hà visitatu l'Uffiziu di u Guvernatore è hà scontru cù u guvernatore Erdinç Yılmaz. U Ministru Varank, chì dopu hà visitatu a Presidenza Provinciale di u Partitu AK, hà scontru cù i membri di u partitu quì. Dopu a so visita, u Ministru Varank hà assistitu à a Cerimonia di Apertura di i Prughjetti DOĞAKA Osmaniye in u District Fakıuşağı.

Parlendu à l'apertura di u "Museu di Pistachio Osmaniye" finanziatu da DOĞAKA, u Ministru Varank hà dettu chì cercanu di purtà l'investimenti più adatti à u putenziale di e cità, inseme cù attori lucali, agenzie di sviluppu è amministrazioni di sviluppu regiunale.

Dichjarà chì Osmaniye hè cunnisciuta cum'è a "capitale di u pistachju", Varank hà dettu: "Avemu custruitu u nostru museu inseme cù u nostru guvernatore per portà una nova destinazione è artefatti à sta cità, chì hè in relazione cù a megliu prumuzione è a simbolizazione di u pistacchio. . Da avà, ogni citadinu è turista chì vene in Osmaniye visitarà stu locu è uttene infurmazioni nantu à i cacahuete. In questu sensu, purtemu un novu muvimentu in a cità ". disse.

U Ministru Varank hà vulutu chì u museu sia benefiziu è tagliatu a cinta cù u guvernatore di Osmaniye Erdinç Yılmaz, i deputati di u Partitu AK Osmaniye Mücahit Durmuşoğlu è İsmail Kaya, u secretariu generale di DOĞAKA Oğuz Alibekiroğlu è altri interessi.

U Ministru Varank, chì hà visitatu u museu dopu a so apertura, hà ricevutu infurmazioni da e persone pertinenti.

MUSEU DE L'ARACHIDI DI OSMANİYE

In u scopu di aumentà u putenziale turisticu di Osmaniye, u Museu di Peanuts hè statu custruitu nantu à un terrenu di 2 metri quatratu, di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale.

U museu, chì attrae l'attenzione cù a so infrastruttura tecnologica è a struttura architettonica in forma di arachidi, è chì hè stata finita in dui anni è costò 4 milioni di lire, include sculture di cera in muvimentu, visuali chì rapprisentanu u sviluppu di l'agricoltura di arachidi in u mondu è a regione, un mini cafeteria per i so invitati per rilassate è passanu un bonu tempu, è stand di vendita di prudutti.

Osmaniye Commodity Exchange, Direzzione Pruvinciale di Cultura è Turismu, Direzzione Pruvinciale di Agricultura è Foresta sò l'attori di u prugettu, è u museu, chì hè statu custruitu cù u scopu di diventà a struttura simbolica di a cità, serà operatu da u Pruvinciale Speciale. Amministrazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*