Bandiera ottomana ricivuta à l'apertura di u ponte di Çanakkale

Recep Tayyip Erdogan hà ricivutu a bandiera ottomana à l'apertura di u ponte di Çanakkale
Recep Tayyip Erdogan hà ricivutu a bandiera ottomana à l'apertura di u ponte di Çanakkale

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà assistitu à a Cerimonia di Commemorazione di u 107th Anniversary di a Vittoria di Çanakkale tenuta à u Monumentu di i Martiri, basgiò a bandiera ottomana purtata in Turchia da una subasta da l'Inghilterra è l'hà tenuta à a so testa. L'imaghjini resultanti anu mossu à tutti emotivamente. U 25 di marzu di u 1893, u sanjak chì appartene à l'unità ottomana sottu u cumandamentu di u Major Yusuf Bey, chì si n'andò à aiutà à a fortezza ottomana in Qatar, hè statu purtatu in u nostru paese da u Ministeru di Cultura è Turismu.

Una cirimonia hè stata tenuta à u Monumentu di i Martiri in u Situ Storicu di a Peninsula di Gallipoli, à l'occasione di u 18 di Marzu di u ghjornu di i Martiri è u 107 anniversariu di a Vittoria Navale di Çanakkale. A bandiera di i suldati ottomani hè stata presentata à u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà assistitu à a ceremonia.

Recep Tayyip Erdogan hà ricivutu a bandiera ottomana à l'apertura di u ponte di Çanakkale
Recep Tayyip Erdogan hà ricivutu a bandiera ottomana à l'apertura di u ponte di Çanakkale

U presidente Erdoğan, chì hà ricevutu a bandiera di i suldati ottomani chì sò stati purtati in Turchia da l'asta in Inghilterra cù i cuntributi di u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy è chì andò à aiutà a fortezza ottomana in Qatar u 25 di marzu di u 1893, u basgiò è u pusò nantu à a so fronte. Hè statu vistu chì u presidente Erdoğan era emutivu mentre riceve u banner.

Parlendu in nome di e Forze Armate Turche, u Cumandante di u 2nd Corps, u Major General Rasim Yaldız, hà enfatizatu chì 107 anni fà oghje, hè statu dimustratu à u mondu sanu chì u Strettu di Dardanelli ùn pò esse attraversatu da u mare. Fornendu infurmazioni nantu à i dettagli di e Guerre di Çanakkale, Yaldız hà dettu:

"I Guerri di Dardanelli, in quale innumerevoli esempi di determinazione, curagiu è sacrificiu di sè stessu sò stati mostrati contr'à u mondu sanu, sò unu di i migliori esempi di ciò chì a nobile nazione turca pò sustene è ciò chì pò ottene ancu in e cundizioni più difficili quandu si tratta di l'integrità è l'indipendenza di a patria. U livellu chì u nostru paese hà righjuntu oghje hè u travagliu di i nostri santi martiri è veterani eroici chì anu persu a so vita principarmenti in a Guerra di Çanakkale è di l'Indipendenza, è ancu in Corea, Cipru, a lotta contru i terroristi è l'operazioni realizate à traversu u cunfini. U focu chì i nostri santi martiri accesi in i nostri cori hè una fonte infinita di a nostra fede inesauribile è a forza inesauribile in a nostra lotta contru ogni tipu di minacce à a nostra patria. Tutte e minacce à a patria santa di i nostri nemichi è di l'urganisazioni terroriste, chì bramanu l'unità di u nostru paese, seranu eliminate da a nobile nazione turca è u nostru glorioso esercitu inspiratu da i nostri martiri è veterani eroici, chì sò sorti da u so senu, cum'è era ieri".

Dichjarà chì Çanakkale ùn pò esse attraversatu per sempre, Yaldız hà dettu chì commemoranu Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni, quelli chì sò caduti martiri per a patria, è i veterani chì anu persu a vita cù misericordia è gratitudine.

U 25 di marzu di u 1893, a bandiera di i suldati ottomani sottu u cumandamentu di u Major Yusuf Bey, chì andò à aiutà à a fortezza ottomana in Qatar, hè stata purtata in Turchia da una subasta in Inghilterra cù i cuntributi di u Ministru di Cultura è Turismu. Mehmet Nuri Ersoy.

A bandiera storica hè stata presentata à u presidente Erdoğan da u Ministru Ersoy in a ceremonia. U presidente Erdoğan hà basgiatu a bandiera è a pusò nantu à a so fronte è l'hà datu à u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar. Akar basgiò a bandiera trè volte è l'hà messa nantu à a so fronte è hà pigliatu a consegna. À a cerimonia, l'imam di a Moschea Büyük Çamlıca, Kerim Öztürk, hà recitatu u Qur'an, è Ali Erbaş, u presidente di l'Affari Religiosi, hà pricatu per i martiri di Çanakkale. Dopu avè firmatu u Martiriu Memoir, u presidente Erdoğan hà lasciatu garofani in i cimiteri cù u so entourage. - Ghjurnale Turchia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*