Esame Stress Triggers Disorder Eating

Esame Stress Triggers Disorder Eating
Esame Stress Triggers Disorder Eating

I cambiamenti fisichi purtati da l'adulescenza, u desideriu di esse accettatu è piaciutu da l'amichi, è u stress di l'esami chì coincidenu cù stu prucessu pò esse triggers di disordini alimentari in l'adolescenza.

Dichjarà chì i disordini alimentari sò più in l'adulescenza, chì coincide cù u periodu di uscita da a zitiddina, quandu i cambiamenti di u corpu per via di l'hormone sò sperimentati è diventa impurtante per piace à u sessu oppostu, u psicologu Dr. Feyza Bayraktar hà fattu suggerimenti à e famiglie nantu à i disordini di l'alimentazione è i prublemi chì si trovanu cun ellu.

In più di e rispunsabilità di a vita di a scola, l'ansietà di u rendiment è u stress di l'esame chì nascenu in questu prucessu ponu apre a strada per a furmazione di disordini alimentari, in particulare in un prucessu di cambiamentu cum'è a transizione à u liceu.

Difficultà à gestisce i cambiamenti fisichi è emotivi purtati da u prucessu di l'adulescenza, u desideriu di esse accettatu è piaciutu da i pari, u stress di l'esame, u sforzu per ottene una bona educazione di u liceu è l'ansietà futura, è ancu a pressione di a famiglia, l'eccessivu di manghjà, di guadagnà pesu o accuminciannu dieti stretti è restringenu l'alimentariu, In sintesi, pò causà disordini alimentari.

Bullying apre a strada per i disordini alimentari

Dichjarà chì l'origine di i disordini di l'alimentazione per i quali criteri diagnostichi cum'è l'anorexia nervosa, a bulimia nervosa è u disordine di l'abbuffate sò determinati, hè basatu annantu à fatturi psicologichi. Feyza Bayraktar dice chì esse esposta à l'intimidamentu di i pari per u pesu o altre caratteristiche fisiche ponenu ancu e basi per innescà i disordini alimentari.

U missaghju "Avete valore" deve esse datu

Enfatizendu chì i disordini di l'alimentazione sò soprattuttu in i zitelli chì sò fatti per sentenu inadegwate, chì sò stabiliti alti scopi, è chì sò datu u missaghju chì ponu esse amatu solu s'ellu anu successu o in un certu aspettu, Bayraktar dice chì e famiglie deve accettà u difficultà di stu prucessu è ùn perde a so capiscitura versu i so figlioli, è cuntinueghja: In stu prucessu, invece di mette a prissioni nantu à i so figlioli, si deve sustene i so figlioli da drawing frontiere sano. Hè necessariu di dà à i zitelli e cumpetenze per gestisce l'estressi in una manera sana è di dà à elli u missaghju chì sò preziosi, amabili è abbastanza in ogni circustanza. I zitelli chì si sentenu valutati è cumpetenti vivenu una vita più tranquilla, postu chì si stabiliscenu scopi realistichi per elli stessi è piglianu passi più cunfidenti per ghjunghje. In cunsiderà l'effetti negativi di i disordini alimentari nantu à u sviluppu, i zitelli chì anu difficultà in stu prucessu deve esse sottu à u cuntrollu di un duttore è riceve supportu psicologicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*