U Ministru Karaismailoğlu hà spiegatu e caratteristiche di u ponte di Çanakkale di u 1915 per esse apertu dumani

U Ministru Karaismailoğlu hà spiegatu e caratteristiche di u ponte di Çanakkale di u 1915 per esse apertu dumani
U Ministru Karaismailoğlu hà spiegatu e caratteristiche di u ponte di Çanakkale di u 1915 per esse apertu dumani

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì u 1915 Ponte Çanakkale, u prughjettu di i più grandi, primi è records, serà apertu dumani, è hà dettu: "Lascemu un travagliu unicu in u mondu per mantene viva a memoria di quella guerra senza precedente è e vite sacrificate. 1915 Ponte Çanakkale; Hè un munumentu unicu è un sigillo battutu in i Dardanelli, chì porta a memoria di i nostri martiri cù u so nome, u so design architettonicu è e caratteristiche tecniche.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione di stampa prima di l'apertura di u 1915 Ponte Çanakkale. Facendu una dichjarazione nantu à u ponte, Karaismailoğlu hà dettu: "Çanakkale hè u locu induve u destinu di a nostra nazione hè disegnatu. Una generazione hè stata martirizzata in a guerra mundiale; ma grazia à elli, una nazione hà guadagnatu a so indipendenza. U valore di sta terra hè indescrivibile. Vulemu a misericòrdia di Diu à i nostri martiri chì sò stati sparati nantu à e so frunti puri per una luna crescente è intrinu in a terra nera cum'è s'elli entravanu in un giardinu di rosula. Ci hè dui duveri per noi, chì avemu ereditatu un tali legatu. Per rende u nostru rispettu à i nostri antenati chì anu scrittu sta epica è per lascià un rigalu per e nostre generazioni future per risurrezzione, cum'è avemu amparatu da elli. Oghje hè u ghjornu chì cumpiendu u nostru duvere ".

LASCIAMU UN ARTÍCULU UNIQUE IN U MONDU PER TENIR A MEMORIA DI VITA sacrificata

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in u 107th anniversariu di a Vittoria Navale di Çanakkale, stanu sperimentendu l'orgogliu è l'onore di mette in serviziu l'Autostrada Malkara-Çanakkale è u Ponte Çanakkale 2023, chì sò trà i Prughjetti Vision 1915.

"Dumani cù l'onore di u nostru presidente, apremu u ponte di Çanakkale di u 1915, chì hè u ligame d'oru di a strada, inseme cù l'autostrada Malkara-Çanakkale. Poeta Naziunale Mehmet Akif Ersoy, "Chì hè sta guerra di u Bosforu? Avete un maritu quellu mondu ?' dice... Lascemu un travagliu unicu in u mondu per mantene a memoria di quella guerra senza precedente è e vite sacrificate vive. 1915 Ponte Çanakkale; Hè un munumentu unicu è un sigillo battutu in i Dardanelli, chì porta a memoria di i nostri martiri cù u so nome, u so design architettonicu è e caratteristiche tecniche. U nostru ponte hè u prughjettu di u più grande, primu è record. U nostru ponte hè longu 2 metri, cù una campata media di 23 mila metri 770 è una portata laterale di 3 metri ognunu. Inseme à i viaducti di avvicinamentu di 563 è 365 metri, a lunghezza tutale di a traversata righjunghji 680 metri. Passarà in a storia cum'è u primu ponte in u mondu à esse cuncepitu cù un mediu cusì longu cù ponti gemelli. Cù una altezza di a torre di 4 metri è una figura di cannone di 608 metri per scopi architettonici, serà un ponte sospesu cù e torri più alte di u mondu, cù una altitudine di 318 metri sopra u livellu di u mari. U nostru ponte Çanakkale di u 16 porta parechji simboli chì sò assai preziosi per noi. A media span di 334 mila 1915 metri si riferisce à u 2, u 23 anniversariu di a nostra Republica. E so torre d'acciaio di 100 metri marcanu a vittoria di Çanakkale di u 2023 di marzu di u 318. I figuri di cannone architetturale di 18 metri sò u nostru rispettu è i saluti à Seyit Corporal, chì hà spallatu i cannonballs cun forza superhumana. E torri rosse è bianche indicanu a nostra bandiera rossa ".

Avemu equipatu l'autostrada MALKARA-CANAKKALE E PONTE CANAKKALE DI SISTEMI DI TRANSPORT INTELLIGENTI

Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru prughjettu, chì avemu finitu travagliendu ghjornu è notte cù 4 culleghi, 30 mila persone è 6 macchine di custruzzione durante u periodu di custruzzione di 740 anni, hè à tempu u nostru debitu di lealtà à i nostri antenati martiri è a garanzia di i brillanti. futuru di u nostru paese ". Hà dettu ancu chì hè trà i prughjetti esemplarii è di punta in Turchia cù e so caratteristiche tecniche. Rimarchendu chì u Ponte di Çanakkale, inseme cù l'Autostrada Malkara-Çanakkale, hè dotatu di sistemi di trasportu intelligenti, Karaismailoğlu hà dettu chì in u scopu di u prugettu, 225 mila 250 metri di infrastruttura di cumunicazione in fibra ottica, 34 segni di missaghju variabile, 62 rilevazione di eventi. sistemi di càmera, stazioni di misurazione meteorologica 6, disastru 1. Hà nutatu chì i sistemi impurtanti cum'è un centru di salvezza è un sistema di chjama d'urgenza sò stati utilizati.

PIÙ DI 1.5 MILIONI D'ARBURI PLANTANU SULLA VIA DI PONTI È AUTOSTRADE

Sottulineendu chì i risichi di nebbia, ghiaccio è accidenti sò monitorati cù intelligenza artificiale 7/24 in i centri di cuntrollu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Cù u sistema di illuminazione LED Highway, chì implementeremu per a prima volta in Turchia, avemu da fà. risparmià energia vicinu à 3 milioni 530 mila kilowatt-ora annu paragunatu à altri sistemi. In questu modu, eviteremu 300 tunnellate di emissioni di carbone. In u scopu di u nostru prughjettu di u ponte è di l'autostrada, un totale di 540 milione 1 mila arburi sò stati piantati, 540 mila di quali sò nantu à a strada di l'autostrada.

L'INTEGRAZIONE DI AUTOSTRA IN OUEST DI TURCHIA SERA FORNITA

Enfatizendu chì l'autostrada Malkara-Çanakkale hè una parte impurtante di u prughjettu di l'autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe di 324 chilometri, Karaismailoğlu hà dettu chì sta strada serà ancu a continuazione di a catena autostradale chì circunda tuttu u Mari di Marmara quandu hè cunnessu à u Gebze. - Autostrada İzmir. Karaismailoğlu hà dettu: "Grazie à u ponte di Çanakkale di u 1915, a collana di rubi di l'autostrada Malkara-Çanakkale è u strettu di Dardanelli, a carica di trafficu da l'Europa è a Tracia ghjunghjerà à a Marmara Meridionale è à l'Egeu via Çanakkale, senza andà in u Nordu. Marmara. Cù l'entrata in serviziu di e nostre autostrade, i trasporti, a produzzione, l'industria, u cummerciu è i settori di serviziu di l'Anatolia Occidentale è di l'Egeu - ancu a Regione di u Mediterraniu Occidentale - seranu rianimati, cù a Tracia. Ancu prima di l'apertura di u prugettu, hà cuminciatu à dà signali pusitivi per l'ecunumia di u nostru paese. Inoltre, i nostri prudutti agriculi chì ghjunghjenu à Marmara, in particulare Istanbul, da a nostra cità è regione, venenu avà à i nostri fruttifichi è i mercati, è dopu à a tavula di a nostra nazione, prima di esse à a misericòrdia di l'aria è di u mare. A nostra autostrada è u ponte susteneranu ancu a cultura è u turismu di Marmara, Egeu è Çanakkale, chì sò destinazioni turistiche impurtanti. Cuntribuiscemu à e nostre relazioni cummerciale è culturali cù a Grecia è a Bulgaria, è ancu cù l'Europa è i Balcani. Cù u nostru prughjettu, l'integrazione di l'autostrada in u punente di Turchia serà ancu ottenuta. Cum'è una parte assai preziosa di u nostru tentativu di diventà una superpotenza logistica glubale in u "Corridor Mediu" guidatu da u nostru paese cù i nostri prughjetti "One Belt One Highway", cuntribuisce à a strada cummerciale ininterrotta chì avemu stabilitu da Pechino à Londra.

RISPARMI ANNUALI 415 MILIONI EURO

Rimarchendu chì cù e strade di cunnessione è l'autostrada Malkara-Çanakkale di 101 chilometri di lunghezza, u trasportu serà 40 chilometri più cortu cumparatu cù a strada statale esistente, Karaismailoğlu hà dettu chì, più impurtante, i dui lati, chì sò ghjunti dopu l'ore in ferry. , si riuniscenu in 6 minuti. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu chì mentre a durata è i costi di u trasportu seranu significativamente ridotti in questu modu, i vantaghji seranu furniti in u cummerciu esteru, è migghiara di persone sò state furnite opportunità di travagliu in a custruzzione è l'operazione di u prugettu. Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre a nostra autostrada culligarà e Regioni Marmara è Egee, una di e regioni più sviluppate di u nostru paese, à u stessu tempu, aumenteremu l'integrazione cù i nostri porti inseme cù i sistemi di trasportu di ferru è aereu", aghjustendu, "U 1915 Çanakkale Bridge è Malkara-Çanakkale Highway, chì avemu custruitu cù u mudellu Build-Operate-Transfer. U nostru prughjettu hè statu finitu in un tempu record di 2 anni cù una quantità d'investimentu di 545 billion 4 billion Euros. Grazie à u nostru prughjettu, annu; Salvà 382 milioni d'euros da u tempu, 31 milioni 300 mila euro da u cunsumu di carburante, equivalenti à 3 mila 234 arburi, è 1 milione 900 mila euro per l'ambiente cù a riduzione di emissioni di carbonu. Cusì, a quantità tutale di risparmiu ghjunghje à 415 milioni d'euros annu. Cù l'apertura di u prugettu 1,5 anni fà, avemu cuntribuitu 628 milioni d'euros à l'ecunumia naziunale. U nostru prughjettu; Effettu nantu à u Produttu Naziunale Grossu; Hè nutate chì hà 2 miliardi 442 milioni d'euros, u so effettu nantu à a pruduzzione hè 5 miliardi 362 milioni d'euros, è u so effettu nantu à l'impieghi hè 118 mila persone.

IN A NOSTRA COMPRENSIONE CIE U PRINCIPIU DI "TROVA A CAMERA O CAMERA"

Karaismailoğlu hà dettu: "Continuemu à fà tutte e manere chì andaranu à u core di u nostru populu, in u nostru approcciu di gestione chì vede u serviziu à u publicu cum'è" serviziu à a diritta ".

"In a nostra intelligenza di serviziu; Ci hè un principiu di "truvà un modu o esse un modu". Travagliemu duramente per rializà i desideri di i nostri stimati populi, chì vulianu: "Ti mandatu nantu à a strada, perchè e strade ùn ti stanchinu micca" per i cari chì anu mandatu fora. Turchia è i nostri stretti seranu cusì impurtanti in 1915, 2023 è 2053 cum'è eranu in 2071. Mentre u mondu ferma, sta regione è u nostru paese mantenenu sempre a so impurtanza. Cum'è una esigenza di a nostra posizione strategica, pianificemu tutti i nostri sistemi di trasportu in una manera integrata cù l'altri è cù a reta di trasportu mundiale. 1915 Ponte Çanakkale; Hè un debitu di lealtà à i nostri martiri, u rispettu di l'antenati è un rigalu à u futuru. Leader hè l'indicatore di Turchia. Hè una collana di "rubini" purtata in i Dardanelli ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*