STM ThinkTech focalizeghja a diplomazia di l'industria di difesa

STM ThinkTech focalizeghja a diplomazia di l'industria di difesa
STM ThinkTech focalizeghja a diplomazia di l'industria di difesa

A riflessione di l'ultimi sviluppi in a pulitica estera nantu à l'industria di difesa turca hè stata esaminata da i sperti in u campu in a STM ThinkTech Focus Meeting. À a riunione, hè statu nutatu chì a pulitica estera turca, chì hà u scopu di esse attivu in u campu è à a tavula, apre a strada per l'esportazioni di l'industria di difesa.

STM ThinkTech, u primu think tank di Turchia focalizatu in tecnulugia, hà aghjustatu una nova riunione di focus per guidà l'industria di difesa turca. In un tempu quandu l'embargo contr'à l'Industria di Difesa Turca aumentanu, STM ThinkTech hà tenutu duie riunioni di focu impurtanti è hà publicatu un libru intitulatu "L'Ascesa di l'Industria di Difesa Turca è Embargo" è avà discute a pulitica estera è l'industria di difesa, chì hè stata riscaldata da i sviluppi in Ucraina. STM ThinkTech hà tenutu u 21u di e so riunioni focus cù u tìtulu di "Competizione cù attori Globali in l'adattazione è a trasfurmazioni di l'industria di difesa turca" in una sessione chiusa u 2 di marzu di u 2022.

In a riunione moderata da u Coordinatore STM ThinkTech, u tenente generale in pensione Alpaslan Erdoğan, esperti anziani in i so campi anu spartutu i so punti di vista. U focu hè nantu à a riunione; Mustafa Murat Şeker, Vicepresidente di a Presidenza di l'Industrie di Difesa di a Republica di Turchia, Özgür Güleryüz, Direttore Generale di STM, Direttore di l'Università di Difesa Naziunale Alparslan Istitutu di Scienze di Difesa Prof. Dr. Maestru Colonel Hüsnü Özlü, ASELSAN A.Ş. Behçet Karataş, Vice Direttore Generale di Tecnulugie di Sistemi di Difesa, FNSS Savunma Sistemleri A.Ş. Direttore Generale Kadir Nail Kurt, Università Hasan Kalyoncu (HKU) Decano di Facultà di Scienze Economiche, Amministrative è Suciali Prof. Dr. Mazlum Çelik, tenente generale in pensione Nazım Altıntaş, Ambasciatore in pensione Ömer Önhon, Dipartimentu di Scienze Politiche è Relazioni Internaziunali di l'Università Abdullah Gül Lettore Dr. Çağlar Kurç è Gökser R&D Vice Direttore Generale di l'Aviazione di Difesa / Coordinatore SEDEC Hilal Ünal anu assistitu.

A pulitica estera è l'industria di difesa sò intrecciate

In a riunione, hè statu dichjaratu chì l'industria di difesa hè un fattore impurtante chì tocca direttamente i campi di e relazioni internaziunali è a pulitica estera; Hè statu nutatu chì ci hè una reta intrecciata di relazioni trà a pulitica estera, e relazioni internaziunali, e forze armate è l'industria di difesa. À a riunione, hè statu enfatizatu chì i paesi si concentranu nantu à a creazione è u sviluppu di e so industrie di difesa naziunale, è ancu di participà à l'urganisazioni internaziunali è l'alleanza in a realizazione di scopi di pulitica estera. Evaluendu u prucessu di adattazione trà u passatu è u futuru in u cuntestu di a trasfurmazioni di l'industria di difesa turca, l'esperti anu fattu determinazioni impurtanti.

"A produzzione domestica accelerata in l'anni 2000"

U vicepresidentu SSB Mustafa Murat Şeker, Nutendu chì u stabilimentu di u SSB hà ghjucatu un rolu maiò in a trasfurmazioni di l'industria di difesa, disse: "L'anni 2000 eranu i tempi chì a produzzione domestica accelerava. Avemu avà capitu l'impurtanza di Technology Readiness Level (THS) 9 (combat-pruvata), alimentendu i nostri fabricatori cù dati da u campu è avvicinamenti AGILE. U nostru focu più grande hè di falà à a prufundità tecnologica è gestisce a tecnulugia ".

"A diplomazia di l'industria di difesa hè aduprata cum'è leva"

Özgür Güleryüz, Direttore Generale di STM, Ellu hà dichjaratu chì e riunioni di focus urganizate da STM ThinkTech anu riunitu esperti in i so campi è analisi guidate sò state fatte per l'industria di difesa turca. Nutendu chì u SSB sustene queste riunioni di focus, Güleryüz hà dettu: "Mentre a pulitica estera passa per una agenda cusì dinamica, truvamu preziosa è significativa per discutiri i so effetti nantu à l'industria di difesa turca".

U moderatore di a riunione STM ThinkTech Coordinator (E) Korg. Alpaslan Erdogan, "I paesi putenti utilizanu a "Diplomazia di l'Industria di Difesa", chì hè stata spessu citata recentemente, cum'è una leva in u cuntestu di e relazioni internaziunali", hà valutatu.

"A vuluntà deve cuntinuà in l'industria di difesa in i prossimi 10 anni"

ASELSAN A.Ş. Defense System Technologies Deputy General Manager Behçet Karataş"Pratiche di cuntribuzione domestica in a trasfurmazioni è l'adattazione di l'industria di difesa turca hà cuntribuitu à a creazione di parechje cumpagnie in Anatolia, u sviluppu di a cultura di travagliu cù e PMI, è a realizazione di l'infrastruttura di l'università. In i prossimi 10 anni, a vulintà in l'industria di difesa duverà cuntinuà, è u nostru focusu deve esse nantu à a località, a naziunalità è a prufundità tecnologica.

MSÜ Alparslan Defense Sciences Institute Direttore Prof. Dr. Hüsnü Özlü hè Dichjarà chì ci sò state duie rotture impurtanti in a trasfurmazioni di l'industria di difesa globale, hà dettu: "U primu hè u sviluppu di u cuncettu di "rivuluzione militare" da i storichi occidentali in u 17u seculu. "U sicondu hè a rivoluzione industriale", disse.

"I sviluppi in e relazioni aprenu a strada per l'esportazioni"

HKU FEAS Dean Prof. Dr. Mazlum Steel "A specializazione in u settore di a difesa furnisce un vantaghju cumpetitivu internaziunale. "L'evoluzione pusitiva in e relazioni internaziunali apre a strada per l'esportazioni di l'industria di difesa", disse.

(E) Corg. Nazim Altintas Mencionendu l'impurtanza di l'istituzionalizazione in l'industria di difesa, hà dettu: "L'adattazione è a flessibilità in l'urganisazione, a legislazione è l'educazione deve esse trattata prima. Feedback da u campu deve esse analizatu assai bè è i risultati di l'analisi deve esse cunvertiti in duttrina. E nostre Forze Armate anu bisognu di aduttà un spiritu imprenditoriale è opportunità è diverse suluzioni devenu esse valutate in questu cuntestu ", disse.

"Un novu ordine mundiale hè statu stabilitu"

(E) Ambassadeur Ömer Önhon, Dichjarà chì hè necessariu esse attentu à e relazioni cù l'alliati strategichi è avvicinà l'alliati cù una certa distanza, hà dettu: "A forza di Turchia ùn hè micca desiderata, ma necessaria. Un novu ordine mundiale hè statu stabilitu, Turchia deve piglià u locu chì si merita. Mentre chì furnisce questu, u posizionamentu currettu in e relazioni internaziunali, l'istituziunalisazione in l'industria di difesa è l'infrastruttura legale deve esse cumpletu, è e risorse umane furmate devenu esse incluse in l'urganisazioni internaziunali per esse in una pusizioni di furmà i rigulamenti è i miccanismi di u novu ordine mundiale.

FNSS Defense Systems Inc. Direttore generale Kadir Nail Kurt, In Turchia Coimpresa Sottulineendu chì a struttura (joint venture) funziona bè, disse: "Stu mudellu di cummerciale hà furnitu vantaghji significativi in ​​termini di ecunumie di scala è di localizazione. I prublemi critichi per a trasfurmazioni di a nostra industria di difesa sò: Soluzioni su misura, vendita di prudutti affidabili, supportu logisticu post-vendita è un ambiente d'esportazione induve tutti questi ponu esse fatti, è induve ci sò boni, ancu eccellenti relazioni estere ".

"Avemu da implementà u mudellu di cummerciale di cunsorziu"

Gökser R&D Defense Aviation Vice Direttore Generale / Coordinatore SEDEC Hilal Ünal "L'integrazione di i nostri contraenti principali è e PMI in e catene di fornitura internaziunali hè assai critica per a sustenibilità. Hà determinatu chì "Avemu da implementà mudelli di cummerciale di tipu "Joint Venture" o "consorziu" sottu a tutela di SSB, chì prumove una cultura di travaglià inseme in tuttu u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*