Formazione pratica per l'impiegati di u settore turisticu

Formazione pratica per l'impiegati di u settore turisticu
Formazione pratica per l'impiegati di u settore turisticu

A furmazione applicata hè stata furnita da u Ministeru di a Cultura è di u Turismu per migliurà e cunniscenze è e cumpetenze prufessiunali di u persunale chì travaglia in i stabilimenti di alloghju è di ristorazione è di aumentà a qualità di u serviziu.

U primu di i seminarii di furmazione per l'impiegati di u settore turisticu da u Ministeru di a Cultura è a Direzzione Generale di Ricerca Turistica è Educazione hè stata tenuta in l'hotel in Manavgat, Antalya.

In u scopu di a furmazione pratica datu da i maestri furmatori di u Ministeru, l'impiegati di u settore anu ricevutu furmazione nantu à l'uffiziu, a pulizia di a casa, u serviziu di l'alimentariu è di e bevande è a produzzione alimentaria in u cursu di 5 ghjorni.

150 apprendisti chì anu cumpletu cù successu i prugrammi urganizati sottu i tituli di "Corsi di furmazione nantu à u travagliu" è "Seminariu di sviluppu persunale" anu u dirittu di riceve un certificatu.

In u so discorsu à a ceremonia, u Direttore Generale di u Ministeru di a Cultura è a Ricerca Turistica è a Formazione, Okan İbiş, hà dettu chì attribuisce una grande importanza à l'attività di furmazione prufessiunale non-formale di u turismu realizate per migliurà a qualità di u serviziu per migliurà a cunniscenza è e cumpetenze prufessiunali. di u persunale chì travaglia in i stabilimenti di alloghju è di ristorazione.

Dichjarà chì una media di 4 mila impiegati di u settore migliurà e so cumpetenze cù a furmazione data ogni annu, İbiş hà dettu:

"In u scopu di u protocolu quadru firmatu cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale, hè destinatu à i studienti chì studianu in i licei prufessiunali è tecnichi anatoliani affiliati à u Ministeru di l'Educazione Naziunale in i campi di l'alloghju è i servizii di viaghju, alimentazione, bevande. servizii è servizii di divertimentu riceveranu educazione in alberghi è imprese. Vulemu chì questi studienti si laureanu imparendu almenu trè lingue straniere, per riceve borse di studiu mentre studianu, per esse impiegati dopu a graduazione, è per cuntribuisce à aumentà e qualifiche è u sviluppu prufessiunale di i nostri prufessori.

U travagliu, chì hà cuminciatu cù 2018 strutture è scole in 5, hà righjuntu 2021 strutture è 38 scole in 54. Da ghjugnu 2023, i primi graduate, chì u numeru di 700 in media, seranu purtati à u settore, è u prutucolu darà i so primi frutti è a manodopera qualificata necessaria in u prucessu cuntinuu serà purtatu à u settore turisticu.

Latif Sesli, u direttore generale di l'hotel, hà dettu chì a so cumpagnia hà iniziatu cum'è un picculu aparthotel in u 1992 è cuntinueghja à cuntribuisce à l'ecunumia è l'impieghi di u paese cù 6 alberghi oghje.

Dichjarà chì u so hotel hè statu sceltu trà i migliori in u mercatu europeu, Sesli hà enfatizatu chì a più grande parte di successu hè u persunale.

Dopu à i discorsi, l'impiegati di l'alberghi chì anu cumpletu cù successu a furmazione sò stati presentati cù i so certificati.

U guvernatore di u distrittu di Manavgat Abdulkadir Demir, u subdirector provinciale di cultura è turismu İlknur Selçuk Köker, u membru di u cunsigliu di Seaden Hotels Ziya Özden è i formatori di u Ministeru anu assistitu ancu à a cerimonia di certificatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*