U mondu turcu hà riunitu in Bursa

U mondu turcu hà riunitu in Bursa
U mondu turcu hà riunitu in Bursa

L'inaugurazione ufficiale di e cerimonie, chì cuntinuerà tuttu l'annu da a Municipalità Metropolitana per via di a dichjarazione di Bursa in 2022 cum'è Capitale Culturale di u Munnu Turcu, hà iniziatu cù a marcia di u cortegiu à a presenza di i ministri di l'Affari Esteri è l'ambasciadore di i Stati membri. TURCO.

In Bursa, chì hè stata dichjarata Capitale Mondiale di a Cultura Turca 2022 da l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca (TÜRKSOY), l'attività iniziate cù e celebrazioni di u Festival Nevruz cuntinueghjanu à piena velocità. Sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, Ministru di a Cultura di l'Azerbaijan Anar Karimov, chì hè ghjuntu à Bursa per l'apertura ufficiale di l'avvenimenti, Vice Ministru di Cultura è Sport di Kazakhstan Nurkissa Dauyeshov, Ministru di Cultura, Informazione, Sport è Politiche di Ghjuventù di Kirghizistan Azamat Camankulov , Vice Ministru di a Cultura di l'Uzbekistan Murodjon Madjidov, Republica Turca di u Nordu di Cipru Turismu, Cultura, Ghjuventù è Ministru di l'Ambiente Fikri Ataoğlu, Turkmenistan Ankara Ambasciatore İşankuli Amanlıyev, TURKSOY Sicritariu Generale Dusen Kaseinov, TÜRK-PA Sicritariu Generale di Cultura Mehmet Süreyya Er, Turchia U presidente di a Fundazione Patrimoniu Günay Efendiyeva è u Cunsul Generale d'Ungheria in Istanbul László Inseme cù Kelle, hà visitatu u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat in u so uffiziu. I zitelli chì portanu vestiti lucali anu accoltu a delegazione invitata cù fiori à l'entrata di l'Uffiziu di u Guvernatore. Dopu à a fotografia commemorativa pigliata à l'Uffiziu di u Guvernatore per commemorate u ghjornu, i membri di u protocolu anu vistu u cambiamentu Alpine di a ceremonia di guardia davanti à i tombi di Osman Gazi è Orhan Gazi.

"Semu cuscenti di a nostra rispunsabilità"

A marcia di u cortegiu, chì principia cù e marche di a squadra Mehter, hà fattu cun una participazione intensa. U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş è i ministri invitati anu assistitu à a corte; cavalieri, arcieri, squadre di scudi di spada è squadre di ballu folk da i paesi invitati aghjunghjenu un culore diversu. A marcia, chì hè stata seguita cù interessu da i citadini, hè stata cumpletata in a piazza Ertuğrulbey. Duranti l'avvenimenti chì sò tenuti in piazza, i marchi mehter è u spettaculu di u scudu di a spada sò stati guardati cun interessu. Facendu un brevi discorsu à a ceremonia quì, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu: "Bursa hè a cità induve sò stati posti i fundamenti di a più grande civilizazione chì sta geografia hà mai vistu. A cità induve un statu mundiale hè natu è si sparse in trè cuntinenti. A cità induve un sognu magnificu, chì si stende da l'Asia à a prufundità di l'Europa, hè rializatu. A cità chì hè stata a culla di e diverse civiltà. Bursa hè una cità UNESCO. Dopu tuttu, hè una cità turca. Dunque, sperimu l'orgogliu ghjustificatu è a felicità di Bursa essendu a Capitale Culturale di u Munnu Turcu. In più di l'eccitazione chì sperimu, simu ancu cuscenti di a rispunsabilità chì avemu assuciatu ".

Dopu u so discorsu, u presidente Aktaş hà presentatu una placca di apprezzamentu à u presidente di Bursa Commodity Exchange Özer Matlı, chì hà attribuitu u locu, chì hè statu usatu cum'è l'edificiu di a Borsa di Commodity per quasi 50 anni, cum'è a Capitale Culturale di u Centru di Coordinazione Mundiale Turcu.

In u prugramma, chì cuntinuò cù a presentazione di u semen à i membri di u protocolu, a tradizione di forging ferru è saltà nantu à u focu hè stata mantenuta viva da i membri di u protocolu.

In seguitu, a cinta hè stata tagliata è u Centru di Coordinazione Bursa di a Capitale di a Cultura Mondiale Turca 2022 hè statu messu in serviziu.

U sindaco Aktaş hà accoltu dopu i so invitati stranieri in a cità storica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*