U numeru di Pruvince Cunnesse da i Treni à Alta Velocità per aumentà da 2053 à 8 da u 52

Finu à e Numeru di Pruvince Cunnesse da Treni à Alta Velocità andarà da à
U numeru di Pruvince Cunnesse da i Treni d'Alta Velocità per aumentà da 2053 à 8 da u 52

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni impurtanti participendu à u "Piano Maestru di Trasportu è Logistica - Lanciamentu di a Visione di Trasportu 2053" tenutu in Istanbul Atatürk Cultural Center. Parlendu à u prugramma in u quale Metin Akbaş, Direttore Generale di a Republica di Ferrovie Statali di Turchia (TCDD), era ancu presente, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un investimentu di 2053 miliardi di dollari serà fattu finu à u 198, è hà dettu: "Line di treni à alta velocità. diventerà significativamente diffusa finu à u 2053, u nostru numeru di pruvince cunnesse da i treni d'alta velocità hè di 8 ", passerà da 52 à XNUMX ". disse.

Karaismailoğlu hà dettu chì anu aduttatu un approcciu integratu in tutti i modi di trasportu è di cumunicazione, è chì anu custruitu i so investimenti in cunfurmità cù questu approcciu in linea cù i so piani maestru. "Avemu cunnessu u nostru paese di Turchia per paese, cità per cità, pruvincia per pruvincia, regione per regione in 20 anni. Ùn eramu micca soddisfatti di questu è cunnessu u mondu à Turchia ". Karaismailoğlu hà dettu: "Anu offre servizii enormi à a nazione in 20 anni. Karaismailoğlu hà dettu: "Comu ùn avemu micca firmatu finu à avà, nimu ci pò impedisce da avà. Di novu, i nostri piani di 30 anni, preparati cù a mente di u statu, chì apreranu a strada per u nostru paese, sò pronti. Cù u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053, determineremu u futuru brillanti di a nostra ghjuventù è u benessere di a nostra nazione oghje. Faremu u nostru megliu per questu ". disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i passi è e strategie necessarii sò stati pruposti per creà un settore logisticu cumpetitivu in u trasportu di merci, cù u pianu chì anu u scopu di offre e migliori alternative per u trasportu di passageri cunsiderendu tutti i modi di trasportu cù un approcciu integratu, è hà dettu chì anu focu. nantu à a mobilità, a logistica è a digitalizazione.

Karaismailoğlu hà spiegatu chì in u quadru di stu pianu, cuntribuiscenu à u sviluppu ecunomicu di Turchia à un altu livellu è chì u paese avarà un settore di trasportu più sustenibile, sicuru, ecologicu, accessibile, cumpletu, rapidu è tecnologicu più innovativu cù una nova infrastruttura rapida è cunfortu. Enfatizendu chì stu prucessu di rinnuvamentu hè focu annantu à u sviluppu olisticu in i campi di trasportu è cumunicazione è hà u scopu di integrà u mondu in Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Assicureremu l'integrità in l'attività di trasportu è logistica per diventà un paese pioniere in u trasportu è a logistica. à una scala glubale è un capu in a so regione. Aumenteremu l'accessu ghjustu à i servizii di trasportu è eleveremu a qualità di l'infrastruttura à u più altu livellu. Assicureremu l'efficienza è a produtividade in u trasportu è a logistica è riduce i costi ". disse.

Ricordendu chì a parte di e ferrovie in u trasportu di merci era di 2019 per centu è di circa 3,13 milioni di tunnellate in 33, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì aspettanu chì sta cifra aumenterà à 2023 milioni di tunnellate in 5, cù un tassu chì supera u 55 per centu.

Karaismailoğlu hà dettu: "Prevemu chì a proporzione di a ferrovia in u trasportu aumenterà più di l'2029 per centu in u 11 è esse circa u 2053 per centu in u 22. Cusì, a parte di e ferrovie in u trasportu di merci aumenterà 2019 volte da u 2053 à u 7. In novu, vulemu aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu internaziunale di merci da 10 volte ". disse.

A PARTITA DI U TRENU IN U TRANSPORTU DI PASSAGGERI SERA AUMENTATA 6 VOLTE

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a quota di i treni in u trasportu di passageri di più di 2053 volte in u 6 è hà dettu: "Cusì, avemu u scopu di diminuite a tarifa di trasportu stradale in u trasportu di merci, chì supererà u 2023 per centu. in 71, da circa 2053 per centu in 15. Queste cifre significanu ancu una riduzione significativa di l'emissioni di carboniu ". hà fattu una dichjarazione. Karaismailoğlu hà dettu: "Aspittemu chì u numeru di passageri trasportati per ferrovia serà di circa 2023 milioni in 19,5. Vulemu chì sta cifra supere i 2035 milioni in u 145 è i 2053 milioni in u 269 ". disse.

U Ministru Adil Karaismailoğlu hà dettu chì anu realizatu travaglii di riforma chì rifletteranu nantu à u mondu, micca in Turchia, è hà dichjaratu chì anu aumentatu a lunghezza di a linea ferroviaria signalata, chì hè di 2 mila 505 chilometri, à 183 mila 7 chilometri aumentendu à 94 mila 2 chilometri. un tassu record, da 82 per centu. Nutendu chì anu aumentatu a lunghezza di a linea ferroviaria elettrica, chì hè 188 mila 5 chilometri, à 986 mila 11 chilometri da 590 per centu, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea cunvinziunali à 213 mila 219 chilometri. Avemu custruitu milla 8 chilometri di linea YHT è 6 chilometri di linee di treni à alta velocità. Avemu orgogliu purtatu a nostra Turchia à a pusizione di 2003th in u mondu è 10th in Europa cum'è u paese operatore YHT. Mettendu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars in serviziu, avemu furnitu una cunnessione ferroviaria ininterrotta da l'Asia à l'Europa. Avemu aumentatu a lunghezza di a linea di ferrovia, chì era 959 mila 13 chilometri in 22, à 2053 mila 28 chilometri. Aumenteremu sta figura à 590 mila 1 chilometri in 6,2. Trasferiremu a carica nantu à l'autostrade à e ferrovie. Semu cuscenti di l'impurtanza di trasferisce a parte di u trasportu di passageri è di merchenzie nantu à l'autostrade à altri modi di trasportu per fà l'usu più efficau di u putenziale è di a superiorità geografica di u nostru paese. In questu quadru, avemu datu un locu speciale à e ferrovie in u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica. Aumentendu a parte di e ferrovie in a reta di trasportu di u nostru paese in quantu à u trasportu di passageri è di merci, aumenteremu a parte di e ferrovie in u trasportu di passageri da XNUMX per centu à XNUMX per centu, chì hè sopra à a media europea.

U NOSTRE NUMRU DI PROVINCIA AUMENTARÀ DA 8 À 52 CU TRENI VELOCI

Adil Karaismailoğlu, secondu u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, finu à u 2053, 6 mila 196 chilometri di linee di treni à alta velocità, 474 chilometri di linee cunvinziunali, 622 linee di treni d'alta velocità è 262 chilometri di linee di treni d'alta velocità, 8 milla 554 chilometri di linea di ferrovia hà dichjaratu ch'elli intendenu compie Karaismailoğlu hà datu infurmazioni nantu à i so piani di ferrovie finu à u 2053. Nutendu chì, in più di e linee di treni à alta velocità esistenti, compieranu 2053 chilometri di a linea di treni à alta velocità di 622 chilometri da esse cumpletata da u 546, Karaismailoğlu hà dettu: U numeru di pruvince cunnesse da i treni à alta velocità aumenterà da 2053 à 8. U rolu di i porti in Turchia diventa sempre più impurtante per l'integrazione di i modi di trasportu in tuttu u paese, è ancu di cunnetta i corridori di trasportu regiunale è internaziunale da u livante à u punente è da u nordu à u sudu. In cunfurmità cù u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, circa 52 milioni 2023 mila tunnellate di carichi sò stati trasportati in 254, mentre chì sta cifra hè prevista per esse circa 343 milioni 2053 mila tunnellate per 420. Mentre u numeru di strutture portuali hè attualmente 978, serà aumentatu à 217 in 2053. Cù u Prughjettu Kanal Istanbul, chì hè inclusu in u Modellu di Pianificazione di u Trasportu da u 255, hè destinatu à riduce a carta attuale di a nave in u Bosforu è à aumentà u putere di u nostru paese per via di a so pusizioni geopulitica.

Nutendu chì anu apertu 13 centri logistichi per operare finu à avà, Karaismailoğlu hà dettu chì stu numeru serà aumentatu à 26. Karaismailoğlu hà nutatu chì continuanu à investisce per arricchisce tutti i modi di trasportu in modu pianificatu, è chì continuanu à investisce è travaglià senza rallentà da avà.

Dopu u so discorsu, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà pigliatu una foto di famiglia cù i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*