A Rete Ferroviaria Turca Righjunghji 2053 Chilomitri da u 28.590

A Lunghezza di a Rete Ferroviaria di Turchia Righjunghjerà Chilometri annu
A Lunghezza di a Rete Ferroviaria Turca Righjunghji 2053 Chilomitri da u 28.590

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù i travagliadori ferroviari in una cena iftar. À a cena rapida, chì hà fattu in una atmosfera amichevule, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu digià pianificatu i sistemi di trasportu, cumunicazione è cumunicazione di Turchia è chì anu da aumentà u numeru di pruvince cunnesse da i treni d'alta velocità da 8 à 52. XNUMX.

Direttore Generale di TCDD Metin Akbaş, TCDD Taşımacılık AŞ. U direttore generale Hasan Pezük, u presidente di TÜRK-İŞ Ergün Atalay, i direttori generali di l'unità affiliate di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura è parechji ferroviari anu participatu.

"Avemu elevatu u nostru paese à u livellu di u 6u paese operatore YHT in Europa è 8u in u mondu"

Parlendu à u prugramma, u Ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu chì anu investitu 20 miliardi di lire in ferrovie in l'ultimi 320 anni, è chì anu aumentatu a lunghezza di a linea ferroviaria elettrificata di 188 per centu, è hà dettu: "Avemu aumentatu a lunghezza di a linea signalata. da 183 per centu. U nostru paese, chì avemu introduttu cù e linee di Trenu d'Alta Velocità (YHT), hà elevatu u nostru paese à u livellu di u 6u paese operatore YHT in Europa è u 8u in u mondu. A nostra linea, chì riduce u tempu di trasportu trà Konya è Karaman à 40 minuti, hà purtatu più di 8 mila passageri da a so apertura l'2022 di ghjennaghju di u 220. Consegneremu a nostra linea di trenu d'alta velocità à Gaziantep. A nostra linea di treni Ankara-Sivas High Speed ​​​​, a custruzzione di a quale hè stata cumpletata in larga misura, hè unu di i nostri altri prughjetti impurtanti. Ci sò 250 tunnel è 49 viadutti nantu à a nostra linea, chì saranu adattati per viaghjà à una velocità di 49 chilometri à l'ora ". disse.

Indittendu chì u prucessu epidemicu mostra una volta di più l'impurtanza di e ferrovie in u trasportu naziunale è internaziunale di merci è di passageri, Karaismailoğlu hà dettu: "Durante l'epidemie, avemu aumentatu u trasportu di merci da 2020 milioni di tunnellate in 36 da 10 per centu à 2021 milioni di tunnellate in 38. . Cù a liberalizazione, a parte di u settore privatu in u trasportu di merci ferroviaria hè aumentata à 2021 per centu in 13. L'annu passatu, u trasportu internaziunale per ferrovie era 24 per centu più di l'annu precedente. Avemu ottenutu un aumentu di 80 per centu in i nostri spedizioni di merci in linea Baku-Tbilisi-Kars, un aumentu di 23 per centu in i nostri spedizioni di carichi in Europa, è un aumentu di 7 per centu in i spedizioni di carichi in Iran è oltre. Avemu aumentatu u numeru di i nostri centri logistichi, chì sò a vita di u nostru trasportu, à 13 è a so capacità à 14 milioni di tunnellate. U nostru scopu quì; per trasportà 26 milioni di tunnellate di carica attraversu 73 centri logistichi in totale. Videremu l'aumentu di sti figuri più forte cù a messa in funzione di e novi linee YHT, chì realizanu u trasportu di merci è u trasportu di passageri. usatu e frasi.

"Porteremu a rete ferroviaria à 2053 chilometri da u 28.590"

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli assignanu a più grande parte à e ferrovie cù 30 miliardi di dollari in l'investimentu di trasportu è infrastruttura di 198 miliardi di dollari previsti in i prossimi 68 anni, è chì portanu a rete ferroviaria à 2053 chilometri da u 28.590. Dichjarà chì aumenteranu a parte di e ferrovie in u trasportu di passageri da 1 per centu à 6,20 per centu, sopra à a media europea, Karaismailoğlu hà dettu: "Questu significa chì u nostru numeru di passageri, chì hè 19,5 milioni oghje, aumenterà à circa 2035 milioni in 145. è à circa 2053 milioni in u 270. significa ghjunghje. Oghje, a tarifa di a ferrovia in u trasportu di merci hè di circa 4 milioni di tunnellate cù 38 per centu, mentre chì sta cifra hè prevista per esse 2023 milioni di tunnellate in 55. Quandu ghjunghjemu à u 2053, sta tarifa serà aumentata da 7 volte è 440 milioni di merchenzie saranu trasportate per ferrovia, è serà aumentata à 18 per centu, superendu a media europea di 22 per centu. In novu, vulemu aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu internaziunale di merci da 10 volte. E linee di treni d'alta velocità, chì sò unu di i passi fatti per aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di passageri è di merchenzie in u nostru paese, saranu generalizati finu à u 2053. U numaru di pruvince cunnesse da i treni d'alta velocità aumenterà da 8 à 52 ".

In u so discorsu, u direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà dettu: "Apremu novi linee per aumentà u cunfortu di vita di u nostru populu, cumpiendu l'elettrificazione è a signalazione di e nostre linee, rinnuvà e nostre stazioni è stazioni per sguassà e tracce di seculi. trascuranza in e ferrovie. Noi i ferroviari, chì sò i guida indomabile di u trasportu, cuntinuemu à avanzà u nostru paese cù i prughjetti orientati à e persone chì avemu implementatu. In cunfurmità cù l'ugettivi di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica di u 2053, cuntinuemu à tesse a nostra Turchia cù rete di ferru per cunnetta e nostre cità cù a tecnulugia di treni d'alta velocità è per rende accessibile a vita di i nostri citadini. Sapemu chì a nostra strada hè longa è assai ardua. Cum'è i ferroviari auto-sacrificanti chì anu assistitu à a fundazione di a nostra Republica, equipavanu a patria di linee di treni per a ricustruzzione di u nostru paese, noi, cum'è i so discendenti, travagliammu per un inch in più di rails cù a stessa fede è determinazione. disse.

Parlendu in u prugramma, TCDD Tasimacilik AS. U direttore generale Hasan Pezük hà dettu ancu: "Sottu u tettu di a Direzzione Generale di TCDD Transportation, più di 50 mila culleghi, 10 per centu di i quali sò travagliadori, servenu spalla à spalla cù u scopu di furnisce un serviziu megliu è megliu à a nostra nazione è cuntribuisce à u sviluppu di u nostru paese. Cunsiderendu l'obiettivi per u 2023 è immediatamente dopu, u nostru duvere è a rispunsabilità aumenteranu mentre a nostra zona di serviziu si espande cù a messa in funzione di e linee ferroviarie d'alta veloce è di alta velocità custruite. Cù sta cuscenza di rispunsabilità, rializemu u nostru travagliu facendu i piani necessarii inseme cù i nostri culleghi per ghjunghje à l'ugettivi stabiliti in u trasportu di passageri è di merci. disse.
Dopu à a cena rapida, u Ministru Karaismailoğlu hà pigliatu una foto di souvenir cullettiva cù i ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*