U travagliu di strada è ponte principia per alleviare u trafficu in Kestel Gürsu

I travaglii di strada è ponte per alleviare u trafficu di Kestel Gursu
U travagliu di strada è ponte principia per alleviare u trafficu in Kestel Gürsu

Parlendu à l'iftar di u distrittu Kestel urganizatu da a municipalità metropolitana di Bursa, u sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu ch'elli principianu i travaglii di strada è ponte chì facilità l'asse di trafficu Kestel-Gürsu da Değirmenönü in i ghjorni à vene.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì mantene viva u clima spirituale di Ramadan cù diversi prugrammi, hà riunitu circa 2 mila citadini intornu à e stesse tavule in Kestel in u scopu di i tradiziunali distretti iftars. U sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş è u sindaco di Kestel, Önder Tanır, anu assistitu ancu à u prugramma tenutu in u Mercatu Coperto di a Municipalità di Kestel. Mentre i zitelli anu avutu un tempu piacevule cù u spettaculu di l'ombra di Meddah è Karagöz prima di l'iftar, i citadini rumpianu u so fast à u stessu tempu cù l'adhan di sera. Kestel Mufti Dr. Parlendu dopu à e preghiere di Faruk Çelik, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà ringraziatu i citadini chì anu riempitu l'area malgradu u clima fretu. U presidente Aktaş hà dettu: "A nostra capitale più grande hè a nostra unione", è aghjunse: "Malgradu u clima fretu, voi; Venite à cuntribuisce à st'unità cù e donne, l'omi, i zitelli è l'anziani. Ùn avemu micca oliu o metalli preziosi, ma avemu 84 milioni di fideli è a nostra civilizazione antica. Prima di tuttu, avemu unità è sulidarità, chì hè una grande capitale. "Per piacè, ùn ci abbattemu à quelli chì volenu distrughje sta unità per via di a discordia", disse.

I yacht novi venenu

Dichjarà chì anu implementatu assai prughjetti novi in ​​ogni parte di Bursa, u sindaco Alinur Aktaş hà dettu chì novi prughjetti per Kestel seranu implementati prestu. Dichjarà chì travaglianu in armunia cù e municipalità di u distrittu, u sindaco Aktaş hà dettu: "I bisogni di a cità sò infiniti, ci vole à fà cose novi. "Chì pudemu fà di più per Kestel?" Dunque, avemu travagliatu in armunia. Strade è prughjetti infrastrutturali, soprattuttu u prughjettu di a piazza, sò tutti rivisiuti. Tuttu ciò chì deve esse fattu hè fattu unu per unu. Cumincemu un travagliu impurtante di strada è ponte da Değirmenönü, chì speremu facilità u trafficu, in particulare l'assi Kestel è Gürsu. Cum'è un metudu alternativu, a so offerta hè ancu tenuta in questi ghjorni. "In un ambiente induve u mondu parla di a crisa, pruvemu di fà tuttu ciò chì hè bonu per stu paese è a nazione, indipendentemente da u paese o a cità", disse.

U sindaco di Kestel Önder Tanır hà dichjaratu chì i prugrammi induve tutti sò inseme sò mancati. Tanır hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana per u prugramma iftar è hà dettu: "Ramadan; U mese quandu a pacienza, a spartera è i sentimenti di fratellanza culminanu. 2 anni sò passati cù a pandemia. Ci mancava l'abbracciu è a riunione in ambienti suciali. Grazie à Diu, avemu passatu questu. "Sò felice di esse quì", disse.

Dopu à i discorsi, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş è u sindaco di Kestel Önder Tanır si sò scontri cù i citadini di a zona. sohbet fattu. U sindaco Aktaş ùn hà micca rifiutatu e dumande di quelli chì vulianu piglià una foto commemorativa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*