Eastern Express hè tornatu da u disastru!

Eastern Express si congela da u disastru
Eastern Express hè tornatu da u disastru!

A spedizione Kars-Ankara East Express hè stata interrotta da una roccia chì si staccava da e muntagne in u distrittu di Sarıkamış è cascò nantu à i rails. Hè ancu impeditu un accidentu chì puderia esse pruvucatu da a prima visione di u cunduttore di u trenu di a roccia chì cascava nantu à i rails.

Pezzi di rocce da a muntagna sò cascati nantu à a ferrovia in a località Topdağı di u distrittu di Sarıkamış, nantu à a strada di l'Eastern Express, chì parte da a Stazione Ferroviaria di Kars à 08.00:XNUMX di a mattina.

Dopu chì u meccanicu hà nutatu a situazione prima, u trenu hè statu firmatu prima di chjappà a roccia. L'ufficiali è i passageri di u trenu anu pruvatu à alzà a roccia chì cascò nantu à a ferrovia. In u risultatu di u fallimentu di stu tentativu, a roccia, chì era ligata à u trenu cù una corda, hè stata tirata da a ferrovia cù l'aiutu di l'ufficiali.

U trenu, chì aspittava in u rughjonu per circa una ora, cuntinueghja a so strada cù a rimuzione di a roccia.

1 Comment

  1. rimette si prestu. Felicitazioni à u cunduttore chì hà vistu a petra à tempu. i meccanichi utilizanu attivamente tutti i so organi pertinenti (ochji, menti, pedi, etc.) durante u viaghju. U meccanicu duveria dà elogi, i complimenti incuragiscenu più attenzione è dedicazione

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*