Bone Vacanze à Tarsu : 41 Limoni Gialli Novi Aminciau a Campagna

Tarsusa Eid Good News A nova spedizione di limone giallu hè principiata
Bone vacanze à Tarsu 41 A nova spedizione di limone giallu hè principiata

A Municipalità Metropolitana di Mersin hà aghjuntu 26 novi veiculi à i 41 "Limone Giallu" chì hà aghjuntu à a so flotta di trasportu publicu à principiu d'aprile. Cù i novi acquisti in corso, un totale di 185 autobus novi seranu aghjuntu à a flotta di trasportu publicu di a Municipalità Metropolitana à a fine di l'annu. U sindaco metropolitanu Vahap Seçer hà assistitu à a ceremonia di turnkey di i novi Yellow Lemons aghjuntu à a flotta di trasportu publicu per serve in i quartieri cintrali è rurali di Tarsus. Dopu à a cirimonia, cù a participazione di u presidente Seçer, una visita di a cità hè stata fatta in u centru di Tarsu cù i novi Yellow Lemons. Attaccu di diesel di 8,5 metri novi veiculi cuminciaru u so viaghju dopu à a tour di a cità. Dichjarà chì Tarsus meriteghja u megliu di tuttu, u presidente Seçer hà dettu: "Avemu riuniti quì per dì mashallah 41 volte oghje. Bona furtuna cù i nostri 41 veiculi. Chì sia u nostru rigalu di vacanze. Aduprate in i boni ghjorni ", disse.

A cerimonia di consegna chjave tenuta in Tarsus Cumhuriyet Square hà assistitu u presidente Seçer, è ancu u direttore generale di KARSAN Muzaffer Arpacıoğlu, u membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è u deputatu di Mersin Ali Mahir Sırar, l'ex deputatu di CHP Mersin Ali Oksal, u sindaco di Tarsus Haluk Bozdoğan, u provinciale CHP Mersin. U presidente Adil Aktay, u presidente di u distrittu CHP Tarsus, Ozan Varal, i membri di u parlamentu, i rapprisentanti di l'urganisazioni è e camere non governamentali, i capi è parechji citadini anu assistitu.

U presidente Seçer hà visitatu a cità cù Yellow Lemons

U presidente Seçer hà assistitu à a visita di a cità di 41 novu Yellow Limon, chì hè stata aghjuntu à a flotta di trasportu publicu per un serviziu di qualità è cunfortu à i citadini di Tarsu, è hà salutatu i citadini. U presidente Seçer, u direttore generale di KARSAN Muzaffer Arpacıoğlu è i citadini di Tarsus anu ancu viaghjatu in u stessu veiculu. I citadini di Tarsu, chì anu accoltu a visita di a cità cun entusiasmu, anu salutatu u presidente Seçer da e so case è i posti di travagliu. 28 di i busi novi purtati à Tarsu cuminciaru à funziunà in u centru è 13 in i quartieri rurali. Inoltre, duie nuove linee sò state aghjunte à i Quartieri Şahin è Yeşilyurt.

"Sò fieru di esse di Tarsu"

Ricordendu ch'ellu hè ancu di Tarsu, u sindaco Seçer hà dettu: "Quandu vengu à Tarsu, mi sentu assai sfarente cum'è persona, cum'è umanu, lascendu a mo identità di sindaco cum'è Vahap Seçer. Tarsu hè una cità induve sò natu, crisciutu è saziatu. L'antica cità di Tarsu. Tarsu, a cità induve e culture si scontranu. Tarsu, a culla di e civiltà. Riassuntu di Turchia. U riassuntu di l'umanità hè Tarsu. Sò fieru di esse di Tarsu ", disse.

"Travagliemu duramente per purtà u serviziu in ogni locu"

U presidente Seçer hà dichjaratu chì Tarsu hè una cità ricunnisciuta da u mondu è hà dettu: "Semu in una data avà. Ci sò parechje vita, civilisazioni è culture sottu terra in u nostru ambiente. Avemu un debitu per purtà Tarsu à un locu megliu da u puntu chì avemu pigliatu cum'è generazione. Chì Diu ùn ci imbarazzassi. Stu debitu hè un debitu à a cità, à u populu, à a nostra cuscenza è a nostra misericordia. Diu sà, simu ancu cuscenti di stu fardelu. Aghjunghjemu a nostra notte à u nostru ghjornu, travagliemu. Travagliemu duramente per furnisce u serviziu in ogni locu da Tarsu à u nostru Anamur, da Mut à Çamlıyayla.

"Questi autobus sò i migliori in a so liga in Turchia"

U presidente Seçer hà enfatizatu chì si sò riuniti in una cerimonia di consegna impurtante chì cuntribuisce à u trasportu di Mersin. Dichjarà chì anu realizatu u prucessu cù successu cù i cuntributi è a cunniscenza di KARSAN, malgradu e difficultà ecunomiche è pulitiche sperimentate in u paese, Seçer hà dettu chì e spedizioni di un totale di veiculi 272 cuntinuavanu, è chì anu ricevutu 67 autobus stu mese. Ricordendu chì anu pigliatu a consegna di un totale di 12 veiculi amichevuli di l'ambiente, 87 di i quali sò articulati, Seçer hà dettu à Tarsus chì preferanu i veiculi d'attaccu di diesel di 8.5 metri per via di a so situazione, viali è strade. Seçer hà dettu: "Oghje, riceveremu 41 unità. Unità 118 seranu spedite in lugliu, 34 di e quali seranu longu soffiu. Hè ancu CNG. Quessi sò a nova generazione. Questi autobus sò i migliori autobus in a so liga in Turchia. Perchè Tarsu si merita u megliu di tuttu. Hè per quessa chì avemu u megliu ", disse.

"Seremu più ghjovani cum'è una flotta. Seremu ancu più ghjovani in Tarsu "

U presidente Seçer hà dettu chì l'autobus sò adattati per l'usu di i citadini disabili è anziani; Hà aghjustatu chì hà un putente climatizzatore, internet gratuitu è ​​a capacità di carricà i telefoni. Dichjarà chì l'autobus appena acquistati ùn anu micca una serie alimentata à gas naturale, Seçer hà enfatizatu chì sta serie hè diesel è ecunomica. Indicà chì 8,5 veiculi di 40 metri sò attualmente in serviziu in Tarsu, u presidente Seçer hà dettu:

« L'età media hè di 14.65 anni, vale à dì 15. In ogni casu, l'età media di i veiculi chì useremu in u trasportu publicu ùn deve micca più di 10 à u più. Ci hè una età media di 12 in Mersin, cù sti veiculi 272, a nostra età media scenderà à 2,5. Seremu più ghjovani. Seremu ancu più ghjovani in Tarsu. Avemu 40 autobus. Piglieremu. Invece, 8,5 autobus novi di 41 metri. Rimuovemu u nostru autobus plus 12-meter 2014 model 13 da a nostra flotta è u trasfiriu quì. In novu, sguassemu 5 di i nostri autobus mudelli 2017 da a nostra flotta è li trasfirìmu quì. U serviziu chì avete ricevutu prima cù 40 autobus; Da avà, riceverete 60 autobus più comodi, più novi è ecologichi.

"E differenze di tutti duveranu trasfurmà in ricchezza"

Dichjarà chì metteranu novi voli nantu à alcune rotte cum'è Yeşilyurt è Şahin Mahallesi, u sindaco Seçer hà dettu: "L'autobus invechjanu, ne cumprà novi. A strada s'erode, si deteriora, a rinnuvà. U trafficu hè insufficiente, apre novi boulevards. Ma a cosa principal hè: Una cità deve avè una identità di cità. Ci vole à avè una identità. A cità deve esse viva è viva. "A ghjente hà bisognu di sentu bè, sicuru, avè cultura è arte, micca degenerate, è e differenzi di tutti devenu esse ricchezza", disse.

Sottulineendu chì e persone chì dirigenu a cità ùn deve micca discriminà, Seçer ùn deve micca dì: "Voi site di tale gruppu etnicu, site di tale regione, avete vutatu per mè, ùn avete micca". Ci deve esse una atmosfera di fratellanza in a cità. Per fà queste cose, ognunu deve avè un travagliu è una vacuna. Hè per quessa Tarsu hè un distrittu chì hà u putenziale di ghjunghje à punti assai megliu. Hè listessu in tuttu u nostru Mersin. Mersin hè a cità stella di u futuru. Assai pocu tempu. I sviluppi in a regione, in u nostru paese è in u mondu mostranu questu ".

"Gestemu 45 per centu di a pupulazione di Turchia. In fatti, simu noi à u putere "

Dichjarà chì Mersin hè una cità di portu, cummerciu, logistica, produzzione, agricultura, industria è turisimu, Seçer hà sottolineatu chì, cum'è i guverni lucali, furniscenu ogni tipu di supportu à l'OIZ di nova costruzione. Rimarchendu chì u tassu di disoccupazione di i ghjovani in Turchia hè assai altu in Turchia, u presidente Seçer hà enfatizatu chì vulianu l'apertura di novi campi di travagliu è chì ùn ci sarà micca una fuga di i cervelli, è hà dettu: "Se i mo compatrioti sò nati quì, duveranu avè u so soiu. riempite ancu quì. Chì ellu hà un travagliu. Questu hè u nostru scopu. A municipalità metropolitana di Mersin, a municipalità di Adana, Antalya, Hatay, Ankara, Istanbul, Eskişehir, Muğla, Aydın, Tekirdağ è İzmir, cù risorse scarse, custituiscenu u 45 per centu di a pupulazione di Turchia. In altre parolle, simu u putere. Questi merri gestiscenu 72 per centu di a so dimensione ecunomica. Aghjunghjendu chì e persone più vicine à a ghjente sò capi, sindaci di distrittu è sindaci metropolitani, Seçer hà dettu: "Serà a matina in Üsküdar finu à chì Ankara sente u dulore di questu locu. Per ellu, ciò chì facenu i guverni lucali hè impurtante. Semu in u mira. Facemu u megliu usu di e nostre risorse. Continueremu à aduprà ", disse.

"A nostra unità, a nostra sulidarità chì ci salverà"

Esigendu ghjustizia, micca privilegiu, da u guvernu cintrali, u presidente Seçer hà dettu:

"Diu li darà. Nunda scappa a perseveranza. Allora fighjate à i cuntributi di u guvernu cintrali quandu avemu ghjuntu à u putere; Cume seranu resuscitati Tarsu è Mersin ? In ogni modu, ùn vulemu micca privilegi. Ùn vulemu micca esse favuritu. Ma ci hè solu una cosa chì vulemu; vulemu ghjustizia. Vulemu diritti, vulemu lege. Vulemu chì l'attitudini è i cumpurtamenti chì sò datu à e cumune guvernanti à i merri chì ùn sò micca membri di u guvernu. Simu u merre di tutti. Mentre sò in strada, ùn aghju micca sceltu s'ellu mi vutanu in quella strada o micca. Issi autobus ùn l’offrenu micca à i Tarsu per ch’elli ponu aduprà solu quelli chì ci vutaranu. I sustenitori di u Partitu AK, HDP, IYI è MHP sò a corona di i nostri capi; Membri di u Partitu Felicity, membri di u Partitu Democraticu è altri. Semu tutti unu, inseme. Hè a nostra unità chì ci salverà. Ùn hè micca a nostra separazione ".

"I mo citadini di Tarsu meritanu u megliu di tuttu"

Duranti a cirimonia, u presidente Seçer hà parlatu di i prughjetti impurtanti chì cumincianu, finiscinu, cuntinueghjanu è seranu fatti in Tarsu; Hà annunziatu chì parechje strade è boulevards cum'è Istiklal, Sait Polat, Adana, Hilmi Seçkin, Atatürk Avenues è İsmet Paşa Boulevard seranu rinnuvati è trasformati in strade di prestigio. Enfatizendu chì anu da guadagnà una intersezzione di dui punti in Tarsu, Seçer hà dettu: "Ùn facemu nunda per abbagliassi. Sunay Atila hà un passaghju pedonale quì. Avà a ghjente piglia selfie. C'era un passaghju prima. Un passaghju pedonale chì si deteriora ogni 2 ghjorni, hè obsoletu, hè statu compru è postu per l'internu. I mo compatrioti ùn sò micca degni di materiale di seconda mano. I mo cumpatrioti di Tarsu meritanu u megliu di tuttu ", disse.

Enfatizendu chì a listessa qualità è i cavalieri di mudelli sò stati custruiti in Mersin cum'è nantu à a 2nd Ring Road, Seçer hà ancu parlatu di e strade biciclette appena custruite. U presidente Seçer hà ancu fattu un invitu à a ghjente di Tarsu è hà dettu: "Avemu un festival di bicicletta u 6-7-8 di maghju. Aspittemu tutti i Tarsu. Movemu un pocu Tarsu. Vulemu chì tutti piglianu e so biciclette è esse cun noi in l'eventi chì faremu per questi 3 ghjorni.

"Custruiremu una tale facilità chì serà un puntu induve Turchia parla"

U presidente Seçer hà dettu chì prestu compie u so travagliu per rende l'area Yarenlik più aperta à l'usu. Mencionendu a custruzzione di un parcu multipianu in Çamlıyayla è i so travaglii in u Parcu Kültür, u Parcu Atatürk, u Parcu Ötüken è Mavi Bulvar, Seçer hà ricurdatu chì anu tenutu un cuncorsu di disignu per l'Hotel Waterfall. Déclarant qu'ils donneront à la Cascade de Tarsus la valeur qu'il mérite, le président Seçer a déclaré: "Ajouteremo là un établissement public. A demolizione serà finita à a fine di questu veranu. Ddu edifiziu hè un edifiziu risicatu. Hè un edifiziu obsolet. Avemu da turnà in un stabilimentu induve pudete passà boni volte è felici volte cù i vostri figlioli, a vostra famiglia. Custruiremu una tale facilità chì questu hè a mo prumessa per voi, serà un puntu induve Turchia parla ". Aghjunghjendu à e so parolle chì i prughjetti suciali, culturali è agriculi ùn finiranu micca cù u cuntu, u presidente Seçer hà dettu: "Avemu riunitu quì oghje per dì mashallah 41 volte, bona furtuna à voi cù i nostri 41 veiculi. Chì sia u nostru rigalu di vacanze. Aduprate in i boni ghjorni ", disse.

"U nostru presidente mostra chì Tarsu ùn hè micca reclamatu"

Parlendu à a ceremonia, u membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è u deputatu di Mersin Ali Mahir Basarir hà dettu: "Hè una stampa veramente fiera. U nostru Merre hà compru 41 autobus per i quartieri è i paesi di u nostru Tarsu. Hà attribuitu. Li dicu mashallah 41 volte. Cum'è un citatinu di Tarsu, rende servizii assai impurtanti à Tarsu. Sò ancu di Tarsu, li ringraziu assai. Mostra chì Tarsu ùn hè micca riclamatu ", disse.

"U creatore è capu chjaru di a classa di 8 metri in Turchia"

U direttore generale di Karsan, Muzaffer Arpacıoğlu, hà enfatizatu chì u presidente Seçer u cunsidereghja un citadinu onorariu di Mersin. Fornendu infurmazioni nantu à i novi veiculi, Arpacıoğlu hà dettu: "U nostru veiculu d'attaccu hè u creatore è di granu u capu di a classa di 8 metri in Turchia, cù u so mutore ecologicu è ecunomicu, struttura di pianu bassu, aria condizionata assai putente, alta. capacità di passageru è maneuverability còmode ancu in e strade più strette. Rinfurzemu a nostra dirigenza quist'annu cù a flotta di 67 veiculi chì avemu furnitu oghje ", disse.

A ghjente di Tarsu hà amatu i novi autobus

A ghjente di Tarsu hè cuntenta di l'iniziu di l'autobus novi. Ali Karahan, chì vive in Tarsus 82 Evler, hà valutatu i novi autobus è hà dettu: "Vahap hè unu di i migliori servizii chì u nostru presidente ci hà datu. Dopu tuttu, a municipalità significa serviziu suciale. Hè una grande chance per Tarsus è Mersin chì Vahap Bey hà guadagnatu questi autobus per noi malgradu tutte e lotte ".

Nurcan Kır, chì hè un studiente in u Centru di Corsi di Supportu per l'Educazione è a Formazione di a Municipalità Metropolitana di Mersin, hà dichjaratu ch'ellu era assai felice chì i novi autobus chì anu utilizatu in Mersin sò stati purtati à Tarsus, è hà dettu: "Era assai megliu in quantu à u prezzu. è cunfortu. Hè per quessa chì sò assai felice ", disse.

"Era assai bè per mè chì andava in i paesi è in u centru"

Fikret Sayılı, di u paese di Böğrüeğri, hà dichjaratu ch'ellu li piacia assai l'autobus è hà dettu: "I nostri autobus sò còmode è friddi. U tempu d'estate hè ghjuntu. meravigliosa. Quessi ponu esse più còmode, più veloce di andata e ritorno. Ti ringraziemu ".

Tuğçe Ertürk, chì hà studiatu à u Centru di Corsi di Supportu à l'Educazione è a Formazione di a Municipalità Metropolitana, hà dettu ch'ella vive luntanu da u centru di Tarsus è hà dettu: "Pudemu viaghjà in un modu più còmode, spaziosu è prusperu. Era ancu assai bè per mè chì l'autobus vanu à i paesi è à u centru perchè aghju campatu in un locu luntanu è pensu chì saraghju assai piacè. Inoltre, i limoni parenu più vantaghji in termini di salari. Semu assai grati à u nostru presidente ", disse.

"Moltu còmode per i studienti è i citadini disabili"

Mustafa İmer, un studiente di 21 anni chì si preparava per l'esame di l'università, hà dichjaratu chì i novi autobus puderanu andà più veloce per via di a so dimensione è hà dettu: "Eru sempre in piedi quandu sò andatu in casa. Hè assai vantaghju in quantu à andà in casa prima è in quantu à un viaghju còmode è còmode. Hè per quessa chì simu cusì cuntenti. Sò assai còmode, assai belli. Hanu fattu un veiculu assai còmode è bellu per i studienti è i citadini disabili. In altre parolle, possu dì chì hè più còmode di a nostra vittura ".

Sema Tatar hà dettu: "Questu hè un avvenimentu chì cuntribuisce assai à u trasportu è u sviluppu di Tarsus. Ci era 41 di elli. Dicu mashallah 41 volte. Vogliu ringrazià u nostru presidente per avè furnitu una cosa cusì. À u listessu tempu, e spedizioni in i paesi anu aumentatu. Grazie ancu per quessa. U viaghju di andata sarà assai bonu per noi ", disse.

"Mi sentu emutivu quandu a nostra nazione hè servita cusì"

Dicendu: "Saria assai piacè s'ellu vene in u nostru paese", disse Şehirban Bozoğlu da Ulaş Mahallesi, "Hè più di 65 anni. Mi emoziona quandu a nostra nazione hè servita cusì. Sò assai cuntentu. Chì Diu li dessi una vita sana ", disse.

Mustafa Öngör da u paese di Boztepe hà dettu: "Che Allah sia cuntentu di u nostru presidente. U so travagliu hè super. Chì possu dì di più. Ùn funziona micca megliu cà questu. Ùn avemu micca vistu un altru serviziu in 25 anni. A ghjente hà campatu in pace per 4-5 anni. Ùn ci hè un serviziu megliu cà stu serviziu. L'autobus sò bè. Bona furtuna è bona furtuna. Adupràmu. Diu benedica tutti i quattru. Se qualcosa, sarà cusì ".

"L'autobus sò assai belli"

Hasan Şimşek hà dichjaratu chì i 41 autobus purtati à Tarsu sò un serviziu assai bonu per elli è disse: "Bona furtuna à u nostru Tarsu. U presidente hà fattu un bellu travagliu. Semu cuntenti, hè una cosa fieru di ottene l'autobus quì. Fortunatamente, avemu un presidente in Mersin cum'è Vahap President. Benedica u so travagliu è u so core ", disse.

Hüseyin Arslan, un citatinu cù una disabilità di caminari, hà dettu: "Sò in a gestione di l'Associazione Turca per i Disabili. Chì Diu sia cuntentu di Mersin Metropolitan Mayor Vahap Seçer. Bè, avà sò fieru, sò cuntentu. Spergu chì più vene. Li augu successu. "Stu autobus hè statu grande", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*