U museu di e civiltà islamiche hè apertu

U museu di e civiltà islamiche hè apertu
U museu di e civiltà islamiche hè apertu

L'apertura di u Museu di e Civiltà Islamiche in u Complexe di a Moschea Büyük Çamlıca hè stata fatta da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

U Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, chì hà assistitu à a ceremonia d'apertura, hà dichjaratu chì Turchia hà purtatu un'opera d'arti impurtante cù a Grande Moschea di Camlica.

Ersoy hà dichjaratu chì e carenze di a Moschea Büyük Çamlıca sò state cumplete cù u museu è hà dettu: "Ci sguassemu a nostra moschea da esse solu un locu di cultu. Avemu assicurendu chì serve ancu cum'è un centru di cultura è d'arte. In questu cuntestu, duvemu a nostra gratitudine à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione è i musei di u nostru Ministeru di a Cultura è u Turismu, in particulare i nostri Palazzi Naziunali. L'impurtante hè di trasfiriri a nostra cultura è civilisazione islamica à e nostre generazioni future in a manera più precisa è per assicurà chì sò prutetti ". disse.

Sottulineendu chì u museu ùn appartene micca solu à a Turchia, u Ministru Ersoy hà dettu: "U museu si trova in una moschea esemplare, sia in a più grande moschea di Turchia sia in una di e poche moschee in u mondu. À u listessu tempu, simu in un puntu chì hè u centru di l'attinzioni di parechji turisti stranieri chì visitanu u nostru paese da l'esteru. (U museu) hà ancu ghjucà un rolu assai impurtante in spiegà a nostra civilizazione islamica. In novu, vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu in questu cuntestu ". usatu e frasi.

U Museu di Civilizazioni Islamiche, chì hè statu custruitu in una superficie interna totale di 10 mila metri quadrati, hè statu preparatu cù opere scelte da e cullezzione di u Palazzu Topkapı è u Museu di e Collezioni di Palazzu, u Museu di l'Arti Turche è Islamiche, i Musei Archeologichi di Istanbul, Istanbul. Musée des Tombes et Musée des Fondations.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*