Martyr Policemen Commemorati cù una Cerimonia tenuta in u Cimiteru di Cebeci

Martyr Cops Commemorated with a Cerimonia tenuta in Cebeci Martyrdom
Martyr Policemen Commemorated with a Cerimonia tenuta in u Cimiteru di Cebeci

Una cerimonia hè stata tenuta in u Cimiteru di i Martiri di a Pulizia di Cebeci à l'occasione di u 177 anniversariu di a creazione di u Dipartimentu di Pulizia.

A cerimonia hà assistitu da u Direttore Generale di a Pulizzia Mehmet Aktaş, u presidente di l'Accademia di Pulizia Prof. Dr. Yılmaz Çolak, subdirectori generali di a polizia, capi di dipartimentu, u capu di a polizia d'Ankara Servet Yılmaz, i parenti di i martiri è parechji persunali di a polizia anu assistitu.

À a cerimonia, dopu chì Aktaş hà depusatu una ghirlanda à u munumentu di u martiriu, hè statu osservatu un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale hè statu cantatu.

Aktaş hà firmatu u libru commemorativu di u martiriu dopu chì a squadra di a cerimonia hà sparatu un tributu è hà dichjaratu ch'elli anu sentitu l'onore è l'orgogliu di serve a nazione à l'ombra di a gloriosa bandiera cù l'ispirazione è u curagiu chì anu ricevutu da i martiri.

Dichjarà chì prutegeranu a fiducia lasciata da i martiri finu à l'ultima goccia di u so sangue, è chì portanu a rispunsabilità di esse degni di a nazione turca è di i martiri chì sò risuscitati da e ceneri in ogni periodu di a storia, Aktaş hà dichjaratu chì seguente: U nostru Dipartimentu di Pulizzia, chì agisce cù a cuscenza d'avè una civilisazione cusì unica è una storia gloriosa, hè daretu à ellu. Cù a so cunniscenza è a so sperienza di 177 anni, guida i valori etichi nantu à a stella di polizia è cuntinueghja a so strada. cun determinazione. Siete a nostra più grande forza spirituale in questa strada. U vostru eroisimu, chì camperà per sempre, hè a basa fundamentale è a più forte guaranzia di a nostra Republica di Turchia.

Ogni membru di a nostra urganizazione di a Pulizzia Turca, chì hà priurità a sopravvivenza di u nostru statu, a pace è a sicurità di a nostra nazione per 177 anni, è chì ùn hà micca esitatu à sacrificà a so vita è u sangue per questa causa, cuntinueghja a so lotta contru à tutti i mali. gruppi cù tuttu u so core è cunsidererà un onore di esse martiri per questa causa, cum'è voi.

Cunsidereremu i preziosi ricordi di voi chì avemu mandatu cum'è vicini à u nostru Prufeta cun rispettu è orgogliu, prutegemu e vostre preziose famiglie affidate à noi, è cunsideremu u nostru duvere di dì à e generazioni future di e vostre lotte chì sò falate in e pagine d'oru. di a storia.

À l'occasione di u nostru 177e anniversariu, ci inchinemu di novu à i vostri ricordi cari cun rispettu è rispettu. Chì Diu ùn ci vergogna à voi.

U Sacru Coran hè statu lettu è e preghiere sò state fatte da u Mufti di u District Altındağ Kamil Haliloğlu è u muezzin Ali Şahin.

A cerimonia in u Cimiteru di i Martiri di Cebeci hà finitu cù Aktaş è u so entourage chì ponenu garofani nantu à e tombe di i martiri.

Intantu, un prugramma di commemorazione hè statu urganizatu in i cimiteri di i martiri in i cimiteri di Gölbaşı è Karşıkaya.

Mevlit hè statu lettu per i martiri in a Moschea Hacı Bayram Veli

Mawlid hè statu lettu à a Moschea Hacı Bayram Veli prima di a preghiera di u venneri. U Ministru Süleyman Soylu, u Vice Ministru Muhterem İnce, u Direttore Generale di a Pulizzia Mehmet Aktaş è alti ufficiali di a polizia anu assistitu à u Mevlide.

L'acqua di rosa è u piacè turcu sò stati offerti à i citadini à a surtita di a moschea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*