U travagliu Cuntinueghja nantu à u Pier Storicu nantu à a Costa Altınordu

I travaglii cuntinueghjanu nant'à u Pier Storicu di a Costa Altinordu
U travagliu Cuntinueghja nantu à u Pier Storicu nantu à a Costa Altınordu

Cuntinuendu à rinnuvà u grande molo storicu nantu à a costa Altınordu, chì mette in periculu a salvezza di a vita è a pruprietà perchè i so pedi di cimentu sò corrosi, a Municipalità Metropolitana hà finitu u 75 per centu di u travagliu.

In u scopu di u prugettu, chì i travaglii di custruzzione ruvida di scaffolding cuntinueghjanu, serà creatu un spaziu di scaffolding di 77 metri di lunghezza di 1.460 metri quadrati.

SCAFFOLDING FLOOR RINFRIZZATA PER GUARDANDO 99 PILES

U molo, chì hè unu di i simboli di Ordu, hè datu un aspettu adattatu à l'identità di a cità. Cuntinuendu u so travagliu rapidamente per reintegrate u molo storicu cù a cità, i squadre anu rinfurzatu u tarrenu di u molo cunducendu 99 pilastri in u scopu di u travagliu cumpostu di duie tappe.

75 PERCENT DI U TRAVAIL COMPLETU

In u scopu di i travaglii, u 75 per centu di i quali sò stati cumpletati, a custruzzione ruvida di pavimenti di scaffolding cuntinueghja. In u scopu di l'opere, chì copre u scaffolding cù rivestimenti cumposti di legnu in legnu, seranu fatte railings moderni di 180 metri di longu cù cordi d'acciaio, è dopu à i travaglii di illuminazione, u molo cuntinuerà à serve per parechji anni cù un aspettu. adatta à l'identità di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*