L'offerta di aumentà u trasportu publicu in Istanbul hè stata di novu rifiutata

L'offerta di aumentu di u trasportu publicu in Istanbul hè stata di novu rifiutata
L'offerta di aumentà u trasportu publicu in Istanbul hè stata di novu rifiutata

I cummercianti vulianu un aumentu. A gestione IMM hà spiegatu una volta chì a regulazione di u prezzu hè vitale. In ogni casu, i rapprisentanti di u ministeru, chì tene a maiuranza in UKOME, rifiutanu a pruposta di aumentu di u salariu obligatoriu per a seconda volta. U secretariu generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, chì hà presidutu a riunione UKOME, hà dettu: "Avemu ghjuntu à un puntu induve subsidiemu u trasportu publicu cù un terzu di u nostru budgetu. "U dannu publicu chì hè accadutu in u nostru paese anni fà ùn deve esse purtatu à l'agenda di novu", disse.

Centru di Coordinazione di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) (UKOME) Una riunione straordinaria hè stata tenuta in Yenikapı Kadir Topbaş Performance and Art Center. In marzu, i cummercianti di u trasportu publicu è l'IMM anu purtatu inseme à l'agenda UKOME, a pruposta di aumentu di u salariu obligatoriu in u trasportu publicu hè stata discussa per a seconda volta.

"I DANNI PUBBLICI ùn deveria micca di novu"

U Sicritariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dichjaratu chì anu dumandatu un aumentu di i prezzi di i biglietti in cunfurmità cù a sustenibilità di u trasportu publicu è a dumanda di i cummercianti, è hà annunziatu chì u trasportu publicu hè ghjuntu à un puntu induve perde a so capitale. Nutendu chì l'inflazione ufficiale hà superatu u 61 per centu, Çağlar hà dettu:

"Mentre IETT hà compru un litru di diesel cù 2 biglietti in u passatu, oghje pò cumprà cù 4 biglietti. L'angoscia ecunomica di Turchia afecta micca solu i citadini, ma ancu i cummercianti è e municipalità. Cum'è IMM, avemu da subsidià tuttu u trasportu publicu cù una figura di quasi 33 miliardi di lire, chì currisponde à 15 per centu di u nostru budgetu annuale. U nostru scopu, di sicuru, ùn hè micca di fà un aumentu, micca di vulè chì u nostru pòpulu sia carica. Ma avemu da dumandà questu per a sustenibilità di u serviziu. Esigemu stu aumentu per impedisce chì e perdite pubbliche vissute in u nostru paese anni fà tornanu in prima linea.

I rapprisentanti di i cummercianti, chì sò ghjunti à u puntu di chjude i cuntatti, anu pigliatu a parolla unu à unu è spiegà quantu vitale era a dumanda di una crescita. E dumande scritte è verbali da e camere di i cummercianti sò state valutate à a riunione, è un aumentu di 50 per centu in i tariffi di trasportu publicu è un incrementu di 40 per centu in i tariffi di serviziu hè statu presentatu di novu.

Pelin Alpkökin, Vice Sicritariu Generale per i Trasporti di IMM, hà dettu: "Ogni gruppu di veiculi hà una capacità di trasportu. S'ellu cresce unu è mantene unu di menu, distruggerete u sistema in u quadru di i principii di trasportu publicu. À u puntu ghjuntu oghje, IMM mette 5.48 lire da 3 lire in a so sicura. Solu a mità di 8 lire entrerà in a vostra sacchetta. In altre parolle, l'IMM hà digià suvvenzionatu è sussidiarà u trasportu publicu ", disse.

Alpkökin hà dettu chì 100-16 milioni di persone sò trasportati ogni ghjornu da 20 mila veiculi in u trasportu publicu in Istanbul è chì l'aumentu sfarente trà i veiculi disturbanu l'equilibriu trà e spezie.

Rimarchendu chì i prezzi di u carburante anu aumentatu di 300 per centu cumparatu cù l'annu passatu, u direttore generale di l'IETT, Alper Bilgili, hà dettu: "U pesu supplementu nantu à u budget di l'IETT per via di l'aumentu di u prezzu di u diesel da nuvembre 2021 hè di 3 miliardi di lire".

Ozgur Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, hà ancu nutatu chì uni pochi anni fà, u prezzu di un bigliettu di metro era più di 1 dollaru, è avà hè diminuitu à 37 centesimi.

U rapprisentante di u Ministeru di u Trasportu, Serdar Yücel, hà dichjaratu chì ùn ci hè micca cambiatu in i prezzi di carburante da l'ultima reunione. Yucel; Ellu hà dettu chì offrenu un aumentu di 18 per centu per u bigliettu sanu, è un aumentu di 32 per centu per u serviziu, i minibus è i cunduttori di taxi. Ellu vulia chì e pruposte sò vutate separatamente, cù u scopu di alleviare a reazzione di i cummercianti è senza piglià in contu l'offerta di l'IMM. U Sicritariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dichjaratu chì e pruposte di 18 per centu è 32 per centu fatte da u Rappresentante di u Ministeriu Serdar Yücel ùn eranu micca nantu à l'agenda, per quessa ùn eranu micca in cunfurmità cù a legislazione è per quessa ùn pudianu esse votate.

Dopu chì l'opinioni sò stati spressi, a pruposta di "Regulamentu di Tariffe di Trasportu Pùblicu", chì hè stata messa à u votu, hè stata rifiutata per a seconda volta da a maiuranza di i rapprisentanti di u Ministeru.

ISPARK OPERARA BICICLETTE COMMERCIALE IN L'ISULE

À a riunione, a pruposta per a "Revisione di a Direttiva di noleggio di bicicletta" in l'Isule hè stata appruvata à l'unanimità. Cù a decisione, l'affari di bicicletta cummerciale in u distrittu di Adalar serà realizatu da İSPARK, una filiale di IMM. Per i pagamenti da esse fattu cù u sistema "Pay As You Go", l'apertura ùn supererà micca 1,5 volte u bigliettu pienu (8.22 lire), l'aumentu di u minutu ùn supererà micca un decimu di u bigliettu sanu (55 kuruş). Un totale di 1.500 XNUMX servizii di noleggio di bicicletta seranu furniti in l'Isule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*