Supportu di Manutenzione di Barche per i Pescatori di Izmir

Supportu per a Manutenzione di Barche à i Pescatori di Izmir
Supportu di Manutenzione di Barche per i Pescatori di Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", u "Prughjettu di Supportu per i Materiali di Manutenzione di Barche", chì hè statu iniziatu l'annu passatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja à aumentà u so sustegnu à l'agricultura è i pruduttori, hà cuntinuatu cù 134 pescatori in Mavişehir. Rifugiu di i Pescatori. Ministru Tunç Soyer"L'ONU hà dichjaratu u 2022 "Annu di a pesca custera". Hà decisu chì era necessariu di sustene a pesca costiera à piccula scala. Sò 90 per centu di l'industria. Avete una cumuna chì hà da cuntinuà à sustene voi cum'è una cooperativa. "Questu hè solu u principiu, continueremu à esse cun voi".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerTravagliendu in cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", a municipalità metropolitana di İzmir hà cuntinuatu u so supportu di pittura è pasta per i pescatori di piccula scala in u Rifugiu per i Pescatori di Mavişehir. In u scopu di u "Prughjettu di Supportu per i Materiali di Manutenzione di Barche", chì hè u primu in Turchia è hà cuminciatu à esse implementatu prendendu l'esempiu di e municipalità costiere, Sasalı, Tuzçullu, Şemikler è Karşıyaka I prudutti sò stati distribuiti à 134 piscadori chì sò partenarii di e Cooperative di Pesca. 151 anti-fouling paints, 121 1-kg putty è 13 3-kg putty sò stati supportati per a ceremonia; Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer cù a so moglia Neptune Soyer, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay è a so moglia Öznur Tugay, u deputatu CHP İzmir Özcan Purçu, i burocrati di a municipalità metropolitana di İzmir, u presidente di a cooperativa di pesca Şemikler Olcay Bülbül, i capi è i rapprisentanti di e cooperative di pesca, i pescatori, i pruduttori è i citadini anu participatu.

Soyer: "Avete una cumuna chì cuntinuerà à sustenevi"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Avemu cridutu chì a pesca custera duverebbe passà per e cooperative di novu. L'ONU hà dichjaratu u 2022 "Annu di a pesca custera". Hà decisu chì era necessariu di sustene a pesca costiera à piccula scala. I picculi pruduttori, a piccula pesca custiera anu da esse incuraghjiti. Sò 90 per centu di l'industria. Ma sfurtunatamenti, cum'è in altri settori di l'agricultura, simu di fronte à una mancanza di pruprietà, un vacu è una mancanza di pianificazione. U nostru pruduttori, u nostru piscadoru custieri, ùn sà micca ciò ch'ellu farà u mesi dopu, l'annu dopu, in fatti, nunda di u so avvene. Pruva di stà nantu à i so pedi. Vulemu esse cun voi. Questu hè solu u principiu, vi daremu assai più, sustegnu più forte. Se respira, se ottene u redditu chì sustene a vostra vita da stu travagliu, ùn aspirerete micca à un altru travagliu in ogni modu. Pudete guadagnà u vostru sustenimentu quì. Ci hè un tamantu costu di vita è inflazione, simu di fronte à una crisa ecunomica straordinaria. Avete una cumuna chì hà da cuntinuà à sustene voi cum'è una cooperativa. Noi Karşıyaka Inseme à u nostru sindaco, Cemil Tugay, continueremu à stà vicinu à voi.

"Fin chì ùn ti rinunzià micca"

Dichjarà chì sustenenu e cooperative in l'agricultura, u trasportu è a trasfurmazioni urbane, Soyer hà dettu: "A demucrazia cooperativa hè un mudellu di sviluppu ecunomicu. S'ellu ci hè a demucrazia, hè pussibule di sustene e cuuperative, d'assicurà a diffusione di u benessiri è di u sviluppu ecunomicu è di assicurà chì ognunu riceve una parte ghjusta di u redditu pruduciutu. Siccomu cridemu in a demucrazia, continueremu à sustenela perchè credemu chì ùn ci hè micca un regime induve u votu si faci andendu in l'urna ogni 5 anni. Continueremu à sustenevi in ​​ogni campu di a vita, in ogni settore. Questu hè solu u principiu, continueremu à esse à u vostru latu. Vi susteneremu cù tutte e nostre forze, finu à chì ùn rinunzià micca, cuntinueghja a vostra strada.

"In nome di i piscadori, vi ringraziemu infinitamente"

U presidente di a Cooperativa di Pesca Şemikler, Olcay Bülbül, hà dettu: "Dapoi u ghjornu chì avete pigliatu u postu, u mo presidente, avete un sensu di u duvere chì sustene e cooperative è ti fa sentu chì site da a nostra parte. À nome di i piscadori, vi ringraziemu infinitamente per u vostru approcciu. Balıkçı Çağdaş Kızılemis hà dettu: "Semu assai felici di u vostru sustegnu in una tale materia. Ùn aghju micca vistu nunda cusì in tantu tempu. Speremu di cuntinuà, grazie assai. "

Dopu à a cerimonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay è u deputatu CHP İzmir Özcan Purçu hà datu pittura è pasta à i pescatori Mert Pelik, Üner Oaklı, Erhan Bülbül è Çağdaş Kızılemis.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*