A Causa di Formazione di Mucilage in u Mari di Marmara Determinata

A Causa di Formazione Musilage in u Mari di Marmara Determinata
A Causa di Formazione di Mucilage in u Mari di Marmara Determinata

Barış Ecevit Akgün, Capu di u Dipartimentu di Monitoraghju è Inspezione Ambientale di l'EIA di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, Direzzione Generale di Valutazione di Impattu Ambientale, Permessi è Inspezione, hà dettu in l'analisi realizate da TÜBİTAK chì a produzzione biologica cuntinueghja in u Mari di Marmara, ma l'alga rossa ùn hè micca a causa di a furmazione di mucillagini di i batteri esistenti. Ellu disse chì era determinatu per esse un tipu di bacteria.

Akgün hà introduttu à i membri di a stampa u Laboratoriu di Analisi di l'Acqua è l'Acqua Residua Mobile, chì si trova in Technopark Istanbul in Pendik, è hà datu infurmazioni nantu à i studii chì facenu nantu à u mucilage è u cuntrollu ambientale.

Ricordendu chì anu tenutu riunioni cù a participazione di e persone pertinenti u 4 è u 5 di ghjugnu dopu chì u mucilagiu hè ghjuntu à l'agenda l'annu passatu, Akgün hà dichjaratu chì, in u risultatu di e valutazioni, u Pianu d'Azzione di u Marmara di Marmara, custituitu da 6 articuli, hè statu spartutu cù u publicu u 22 di ghjugnu da u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum.

Akgün hà spiegatu chì un centru di coordinazione è un cumitatu scientificu sò stati stabiliti in Istanbul in u scopu di u pianu d'azzione, è chì anu cuminciatu à travaglià nantu à a rimozione di mucillagini u 8 di ghjugnu.

Spieghendu chì u modu più efficau di realizà l'attività in u Mari di Marmara cunsiderendu i principii di prutezzione è di usu in modu sustenibile à e riunioni, Akgün hà ricurdatu chì l'area hè stata dichjarata zona di prutezzione ambientale speciale, è chì u Mari di Marmara è a Regione Isule hè stata dichjarata cum'è "zona di prutezzione ambientale speciale" da a Presidenza.

Dichjarà chì i normi di scaricamentu sò stati ristretti per riduce i paràmetri chì causanu a contaminazione in u Mari di Marmara, riducendu cusì a carica di contaminazione, Akgün hà dettu chì i standard di scaricamentu di e piante di trattamentu d'acqua residuale sò stati ridotti da 20 à 50 per centu, secondu u tipu è u principiu di funziunamentu di u stabilimentu.

Akgün hà dichjaratu chì e piante di trattamentu di l'acqua residuale cù una capacità di più di 5 mila metri cubi sò stati monitorati in linea in u scopu di a legislazione ambientale in vigore quandu l'incidentu di mucillagine hè accadutu l'annu passatu, aghjustendu: "Stu standard hè statu riduttu ancu in u bacinu di Marmara. , specificamente per i mucillagini, è e piante di trattamentu di l'acqua residuale cù un flussu di l'acqua di scaru di più di 1000 metri cubi cumincianu à esse vistu in linea. Cusì, e piante di trattamentu di l'acqua residuale è l'acqua di rinfrescante cù una capacità assai più chjuca in u bacinu di Marmara sò avà monitorate continuamente in linea ". disse.

Una penalità amministrativa di circa 974 milioni di lire turche hè stata imposta à 99 strutture è 137 navi.

Barış Ecevit Akgün hà dichjaratu chì l'esami tecnichi sò stati realizati in tutte e 445 stazioni di trattamentu di l'acqua residuale in u bacinu è chì i bisogni di revisione di e piante sò stati determinati, è hà dettu ciò chì segue in quantu à u so travagliu:

"À u stessu tempu, u Pianu Strategicu Integratu di Marmara hè statu publicatu per realizà i travaglii per migliurà a situazione ambientale di Marmara in un pianu. In questu pianu, chì hè destinatu à esse cumpletu in 3 anni, sò stati determinati 134 sub-attività è istituzioni è urganisazioni rispunsevuli di queste attività. Per d 'altra banda, e nostre attività di audit cuntinueghjanu attivamente in u campu. Avemu mandatu più di 400 ispettori ambientali è 3 laboratori mobili d'acqua residuale in a regione per cuntribuisce à l'ispezioni di routine realizate da e nostre direzzione pruvinciali. Mentre facianu e nostre ispezioni nantu à i contaminanti terrestri, da una banda, l'ispezioni relative à i scarichi provenienti da i navi sò stati aumentati da e municipalità à quale avemu delegatu l'autorità è u nostru Comandante di a Guardia Costiera, da l'altra banda. In u risultatu di e nostre ispezioni di più di 14 mila, avemu impostu ammende amministrative di circa 974 milioni di lire à 99 strutture è 137 navi, è avemu pruibitu à 147 imprese di operare ".

Nutendu chì i studii di monitoraghju nantu à a qualità di l'acqua in i mari cuntinueghjanu, Akgün hà dettu chì da u 2014, anu monitoratu i mari in punti 425 cù a participazione di tutti l'istituti di scienze marine sottu a coordinazione di TÜBİTAK.

"A prisenza di nitrogenu è fosforu porta à una crescita di a produzzione biologica"

Akgün hà dichjaratu chì, indipendentemente da i studii di monitoraghju marinu, anu realizatu studii di monitoraghju in punti 2017 in u Mari di Marmara in cooperazione cù METU dapoi u 91 è hà cuntinuatu cusì:

"Dopu à l'incidentu di mucillagini, avemu aumentatu u nostru puntu di surviglianza in u Mari di Marmara à 150. Ùn avemu micca cuntentu di sguassà, avemu fattu un studiu di monitoraghju à 600 punti. À a fine di i studii di monitoraghju, avemu determinatu chì a quantità di l'ossigenu dissolutu era bassu, cum'è in l'anni precedenti, è chì a quantità di nitrogenu è fosforu ferma cum'è in l'anni precedenti. In particulare, a prisenza di nitrogenu è fosforu, chì chjamemu sali nutrizionale, provoca un incrementu di a produzzione biologica. In i ghjorni passati, ci era una nutizia chì u mucilage hè statu vistu novu in a Regione di Marmara. Dopu à sti nutizie, avemu pigliatu campioni da a regione. In l'analisi fatti da TÜBİTAK, hè statu determinatu chì a produzzione biologica cuntinueghja, ma i batteri esistenti ùn sò micca u tipu di battìri chì provoca a furmazione di mucillagini, ma i batteri di u tipu d'alga rossa. Tuttavia, avemu intensificatu e nostre attività di monitoraghju è ispezione in a regione, per casu. Ieri, avemu ricivutu 196 campioni da 58 stazioni di trattamentu d'acqua in u bacinu di Marmara. Avemu impostu ammende amministrative à 4 imprese. Avemu pruibitu 3 imprese di operare perchè sò stati trovati chì operanu in violazione di a legislazione ".

Akgün hà dettu ch'ellu hè di l'opinione chì, se tutte e sub-attività in u Pianu Strategicu Integratu di Marmara, chì hè custituitu da un pianu d'azzione cumpostu di 22 elementi è 134 sub-attività, sò finite, a carica di contaminazione chì vene à u Mari di Marmara serà. diminuite significativamente è e boni cundizioni ambientali seranu ottenuti solu dopu chì tutte queste attività sò finite.

Evaluendu a pussibilità di riapparizione di mucilagine cù u caldu di u clima, Akgün hà dettu: "A temperatura, stagnazione in e cundizioni di u mare è l'excedente di carica organica sò impurtanti per a furmazione di mucilagine. Dunque, facemu e nostre ispezioni in e piante di trattamentu d'acqua residuale esistenti per prevene l'aumentu di a quantità di carica organica. Realemu ancu a nostra analisi di a carica di nitrogenu è fosforu in u nostru veiculu ". disse.

Dichjarà chì l'arnesi mobili sò stati aduprati in l'ispezioni in u campu prima di mucillagini, Akgün hà dettu: "Pudemu misurà più di 30 parametri in situ. Cusì, arnesi chì ci permettenu di ghjunghje i risultati di l'analisi in pocu tempu. Utilizemu i nostri 3 veiculi mobili in u campu, in particulare in e nostre ispezioni nantu à a contaminazione di l'acqua residua ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*