Quandu a prohibizione di pesca principia in i mari?

Quandu principia a prohibizione di pesca in i mari
Quandu principia a prohibizione di pesca in i mari

A "Proibizione di a stagione di pesca 2021-2022" principia u 15 d'aprile di u 2022 (venneri) in tutti i nostri mari per i battelli di pesca industriale (pesca a circusta è a strascica).

L'apertura di a nova stagione di pesca per i battelli di pesca industriale hà da principià u 1 di settembre di u 2022 in tutti i nostri mari eccettu u Mediterraniu, è u 15 di settembre di u 2022 in u Mediterraniu. I nostri picculi piscadori impegnati in a pesca custera sò esentati da sta pruibizione è puderanu cuntinuà à piscà 12 mesi à l'annu.

Duranti a staghjoni pruibita, ci hè l'uppurtunità di risponde facilmente à i bisogni di pisci di u nostru populu durante a staghjoni d'estate, sia cù pesci di picculi piscadori sia cù pesci d'allevamentu.

U nostru Ministeru, chì esegue ancu l'ispezioni necessarie in u scopu di a prevenzione di a pesca illegale, hà realizatu un totale di 2021 mila 193 ispezioni in 608, cunfiscatu 1.061 tunnellate di pesca ottenute da u bracconaghju, impostu ammende amministrative di 6 milioni 798 mila lire u 27. milla 597 persone è posti di travagliu, pigliò navi 152 chì ùn eranu micca cacciate è trasfirìu a so pruprietà à u publicu.

I nostri piscadori, chì volenu cuntinuà e so attività ecunomiche per circa 15 mesi da u 2022 d'aprile di u 4,5, quandu a pruibizione hà iniziatu, puderanu piscà a circusta è a trawler in acque internaziunali fora di e nostre acque territuriali, sempre chì ottennu l'autorizazione da i nostri piscadori. Ministeru è rispettà e regule determinate.

U rispettu di e pruibizioni imposte durante u periodu di ripruduzzione è crescita di pesci hè impurtante per a continuità di a pesca durabile è u futuru di i pescatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*