U Parcu Martyr Yahya Efiloğlu hè apertu

U Parcu Sehit Yahya Efiloglu hè apertu
U Parcu Martyr Yahya Efiloğlu hè apertu

A municipalità metropolitana di Izmir hà purtatu un novu parcu à Limontepe. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà inauguratu u parcu induve hè immortalizatu u nome di l'ufficiale di l'Infanteria Martire Sergeant Yahya Efiloğlu. Tunç Soyer fattu. U parcu, chì hè statu messu in serviziu u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è risponde à i bisogni di u spaziu verde di a regione, include ancu e piante è l'arbureti di fruttu chì sò resistenti à a crisa climatica è crescenu senza acqua.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u scopu di u principiu di distribuzione ghjusta di a ricchezza prudutta in a cità, i bisogni di i quartieri chì sò pocu sviluppati in termini di serviziu cuntinueghjanu à esse rispunsevuli da e Squadre di Soluzione d'Urgenza. Martyr Infantry Petty Officer Sergeant Yahya Efiloğlu Fruit Park, chì hè statu custruitu annantu à u parcu è e dumande di spazi verdi di i residenti di u Distrettu di Limontepe Bahriye Üçok, hè statu messu in serviziu u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli.

Inauguratu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerU parcu, custruitu da .

U presidente Soyer cù a famiglia di u martire sohbet hà fattu

U presidente in visita à u parcu Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer per un tempu cù a famiglia di u martire chì hà datu u nome à u parcu. sohbet hà fattu. Abdullah Efiloğlu hà dichjaratu ch'ellu hè assai cuntentu chì u nome di u so figliolu hè tenutu vivu in un tali parcu. Efiloğlu hà ringraziatu u presidente Soyer è hà dettu: "Avete assai onoratu. Grazie per u vostru travagliu duru è serviziu ". U presidente Soyer hà ancu dumandatu se a famiglia di u martire avia bisognu di qualcosa.

Placca speciale da u capu

U Capu di u Distrettu di Bahriye Üçok, Ramazan Özcan, hè u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà purtatu u parcu in u quartiere. Tunç Soyere on "Varà solu à voi s'è vo aspettate. Se vai, uttene ciò chì vulete. " U ringraziò cù una placca. Tunç Soyer In seguitu, hà apertu u parcu cù i zitelli è hà datu libri à i zitelli.

Festival in u vicinatu

À l'apertura di u parcu, i zitelli celebravanu u 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cù attività divertenti cum'è spettaculu di illusione, spettaculu di DJ, spettaculu di ensemble di ballu ritmu, teatru è spettaculi di ballu folk.

Quale hè assistitu ?

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'apertura di u parcu. Tunç Soyera moglia di Neptün Soyer, u sindaco di Karabağlar Muhittin Selvitopu, martire Infantry Petty Officer Master Sergeant Yahya Efiloğlu a mamma di Mukaddes, babbu Abdullah è u fratellu Muhammet Efiloğlu, membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir Nilay Kökkılınç, CHP Direttore Generale di u Distrettu di Karabağlar Mannİszka İzmir i citadini è i zitelli anu assistitu à u Capu di District Bahriye Üçok, Ramazan Özcan.

Ci hè ancu una stazione d'arte

L'attività di cultura è di l'arti saranu ancu in l'Art Stop stabilitu in u parcu. Quì, i zitelli riceveranu lezioni gratuiti di pianoforte, baglama, chitarra, viulinu di zucca. Ci saranu ancu scontri cum’è un attellu di libru è un attellu di fiaba. Inoltre, l'abitanti di u quartieru si passanu un bonu tempu cù cuncerti di musica.

Gruppi di ghjocu per i zitelli

Squadre di Soluzione d'Urgenza anu realizatu studii di campu nantu à parechje tematiche cum'è a determinazione di i bisogni è i desideri in u vicinatu, a determinazione di a struttura demografica di u quartiere è a determinazione di u nome di u parcu. Dipartimentu di Parci è Giardini, Dipartimentu di l'Affari Scientifici, İZBETON, una di e cumpagnie municipali, hà finitu u piazzamentu di i banchi fendu i travaglii di strada è pavimenti in u parcu, è riparà a struttura in u parcu induve si terrà avvenimenti culturali è attelli. Un campu di basketball è un campu di ghjocu per i zitelli sò stati ancu aghjuntu à u parcu. In u risultatu di l'indagine realizata in u vicinatu, hè statu decisu di chjamà u parcu dopu à l'Infanteria Petty Officer Master Sergeant Yahya Efiloğlu, chì hè statu martirizatu durante l'Operazione Eufrates Shield in 2017.

l'arbureti di fruttu sò piantati

IzDoga, una di l'imprese di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà cuminciatu à plantà piantini in u parcu induve i lucali ponu coglie i so frutti. In u parcu, spezie cum'è mulberry, olive, amandule, fig, prugna, cotogna, fragola salvatica, vite, rosemary, holly oak, ghianda d'Anatolia, oleander, wisteria, lilla è sandalo sò riuniti cù a terra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*