U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Mamak Cuntinueghja à Full Speed

U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Mamak Cuntinueghja à Full Speed
U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Mamak Cuntinueghja à Full Speed

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so sforzi per compie u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Mamak è per eliminà a vittima di i citadini per anni. E squadre di u Dipartimentu di l'Estetica Urbana è u Dipartimentu di Scienza è Tecnulugia puliscenu i scavi di i slums in i Quartieri Boğaziçi è Akşemsettin, chì causanu a sicurezza è a contaminazione ambientale.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja i so travaglii 2008/7 per finisce u prughjettu di trasfurmazioni urbane in Mamak, chì hà iniziatu in u 24 ma ùn hè mai statu finitu.

A pianificazione di compie è trasmette 4 residenze à i beneficiari in a prima tappa, a Municipalità Metropolitana hà ancu acceleratu i so sforzi per sguassà i slums chì minaccianu a sicurezza è a salute ambientale da a regione. E squadre di u Dipartimentu di Estetica Urbana è Scienze anu cuminciatu à pulizziari i scavi di i slums demoliti in i Quartieri Mamak Boğaziçi è Akşemsettin.

PULIZIA DEI RIFIUTI CHE PRENDA UNA RESPIRAZIONE PROFUNDA À I QUARTIERI

Dichjarà chì anu racoltu 5 camioni di rifiuti di custruzzione finu à u mumentu in u scopu di u travagliu chì durà per circa 357 mesi, Ahmet Turan Söylemez, Capu di Dipartimentu di Estetica Urbana ABB, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Ci hè un prughjettu di trasfurmazione urbana in u Quartiere Boğaziçi chì hè statu realizatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara dapoi u 2008. Questu hè un prughjettu di trasfurmazioni urbani chì impediscenu l'occupazione da u passatu, è i cuntratti sò stati firmati cù circa 5 mila beneficiari in u quadru di stu prughjettu. Questa zona hè stata evacuata in u 2008 è a zona hè diventata una depressione. Parechje demolizioni, scarti di custruzzione, certi insediamenti irregulari in alcuni di l'edificazioni chì ùn anu micca colapsatu, è diverse attività cuminciaru à disturbà i residenti. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu l'intenzione di migliurà stu locu. Per questu scopu, cù a guida di u nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş, avemu intrutu in a regione cù u nostru Dipartimentu di l'Affari Scienti. U nostru scopu hè di cullà i rifiuti di custruzzione è i contaminanti da sta regione ".

Enfatizendu chì cù a pulitura di e ruine di i slum, i prublemi di sicurità è estetichi sò spariti è si respira un suspiru di sollievu, i residenti di u quartieru sprimenu i so pinsamenti cù e seguenti parolle :

Sefa Demir: "Stu locu hè in un statu semi-ruvinatu per circa 15 anni. Per quessa, e persone chì usanu alcolu è droghe venenu assai quì. Dopu à u travagliu fattu, sta situazione sparì. I citadini anu utilizatu stu locu cum'è una strada per caminari, ma sò stati disturbati da i visitori. Allora era un travagliu assai bellu. Hè statu assai successu in quantu à a sicurezza è à l'estetica ".

Mehmet Tara: "Sò sedutu quì dapoi u 1966. Semu assai cuntenti di u travagliu. Ci era assai contaminazione visuale, ci era prublemi in quantu à a sicurità. Seremu ancu più felici quandu e lamentele di e persone sò risolte, grazie assai ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*