Supportu Educativu per i zitelli trattati in ospedali

Supportu Educativu per i zitelli trattati in ospedali
Supportu Educativu per i zitelli trattati in ospedali

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à fà studii chì dà priorità à l'ugualità di opportunità in l'educazione.

U Dipartimentu di i Servizii Suciali elimina avà e carenze richieste di e classi d'educazione chì i zitelli chì ricevenu trattamentu in ospedali beneficianu, cum'è kit educativi, materiale di cartoleria, scrivanie, scrivanie è lavagne à roti.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì dà priorità à i sforzi per assicurà l'uguaglianza di opportunità in l'educazione cù e so pratiche amichevuli à i studienti, hà implementatu un novu prughjettu.

U Dipartimentu di i Servizii Suciali hà pigliatu l'azzione per eliminà e carenze di e classi d'educazione preparate per chì i zitelli chì sò hospitalizzati per prublemi di salute ùn si ne vanu in daretu in a so educazione.

SUPPORTE I BISOGNI DI CLASSI EDUCATIVA IN OSPIALI

E squadre di u Dipartimentu di i servizii suciali chì cuntattanu e aule di educazione in Ankara consegnanu turni, ghjochi educativi è educativi, lavagne bianche à rotelle è materiale di cartoleria à e classi di educazione di l'ospitale in cunfurmità cù e richieste.

Adnan Tatlısu, Capu di u Dipartimentu di i Servizii Suciali ABB, hà dettu ch'elli rispondenu à i bisogni di i "Classi di Formazione di l'Hospital" in l'Hospital di Formazione è Ricerca di Gülhane, l'Hospital Universitariu Hacettepe, l'Hospital di Facultà Medica di l'Università di Ankara, l'Hospital Universitariu Gazi è l'Hospital di Formazione è Ricerca di Ankara in u primu locu.

"I nostri figlioli, chì sò trattati in ospedali, finiscinu a so educazione obbligatoria in aula di l'ospitale. Cum'è u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Ankara, pruvemu à cumplettà e carenze di queste classi in linea cù a guida di u nostru presidente Mansur Yavaş. In a prima tappa, avemu datu kit educativi, materiale di cartoleria, è una lavagna à roti per esse piazzate in e camere di i studienti chì ricevenu trattamentu in e classi di l'uspidale ".

A Municipalità Metropolitana hà da cuntinuà à identificà e carenze di e classi di educazione hospitalaria secondu e bisogni chì venenu da l'uspitali è cuntinuà à eliminà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*