Cumincia u prugramma di partenariatu di a scola

Cumincia u prugramma di partenariatu di a scola
Cumincia u prugramma di partenariatu di a scola

Da u Ministeru di l'Educazione Naziunale, in u scopu di riduce e differenze trà e scole è assicurendu l'uguaglianza di l'uppurtunità, per cuntribuisce à u prucessu d'educazione cù a cooperazione è u sustegnu trà e scole, per sviluppà a cunniscenza di e scole dinamiche chì pruducenu è sparte, per sparte a cunniscenza. , cultura, amore, rispettu, rispunsabilità suciale, cuuperazione è sulidarità trà i studienti, è hè principiatu u "Pragramma di Partenariatu Scola" per migliurà.

Cù u prugramma, hè u scopu chì e scole cù sperienze è risorse educative diverse sparteranu sti sperienze cù i so scole partenarii è realizà attività educative cum'è a pianificazione di prucessi cumuni d'apprendimentu è d'insignamentu, l'urganizazione di furmazione cumuni, a realizazione di attività è prughjetti suciali cumuni. Inoltre, hè destinatu à sparte sperienze, dà esempi pusitivi à a vita è creà cumunità di apprendimentu per mezu di attività cumune chì aumenteranu a qualità di l'educazione. Unu di i scopi più impurtanti di stu prugramma hè di scambià a tradizione educativa, l'esperienze di prughjettu, a cunniscenza, l'esperienza, a cultura corporativa è a spartera di valore trà i studienti è i prufessori cù u prugramma.

E scole incluse in u prugramma di partenariatu scolasticu, chì include amministratori di scola, prufessori, studenti è genitori di licei anatoliani, scienze è scienze suciali affiliate à a Direzzione Generale di l'Educazione Secundaria, sò state scelte da diverse pruvince.

In u scopu di u prugramma di partenariatu di a scola, e scole urganizeranu riunioni è riunioni in linea o faccia à faccia spartendu infurmazioni è studii cumuni. E scole, chì anu esempi di applicazioni riesciute in i campi accademici, suciali, culturali è artistici, sparteranu risorse cum'è materiali scritti, visuali è digitali in cunfurmità cù i sugetti chì studiaranu cù a so scola partner.

Temi nantu à quale e scole travaglià inseme

Trà i sugetti nantu à i quali e scole anu da travaglià inseme sò "pianificazione è implementazione di studii cumune per aumentà u successu accademicu", "urganizà furmazioni cumuni per i prufessori", "cooperanu in u prucessu di ottene patenti, mudellu di utilità, marca, registrazione di disignu", ". Corsi cumuna di supportu è di furmazione ", attività", "sparta di i metudi è di e tecniche d'insignamentu aduprate da i gruppi", "realizà studii di serviziu cumunali è prughjetti di rispunsabilità suciale".

"A parità di opportunità in l'educazione hè u nostru focus"

Facendu una valutazione annantu à u sughjettu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "Avemu dichjaratu chì l'uguaglianza di l'uppurtunità in l'educazione custituiscenu u nostru focusu da i primi ghjorni chì avemu pigliatu u postu, è aghju espresu questu nantu à quasi ogni piattaforma. Unu di i nostri scopi principali hè di minimizzà e differenze di opportunità trà e scole per rinfurzà l'ugualità di l'uppurtunità in l'educazione. Una di e pratiche chì implementeremu in questu cuntestu hè u "Programma di Partenariatu Scola" iniziatu da a nostra Direzzione Generale di l'Educazione Secundaria ".

Espristendu chì anu u scopu di cuntribuisce à furnisce l'uguaglianza d'uppurtunità riducendu e differenze trà e scole cù stu prugramma, Özer hà dettu: "In questu modu, aumentendu a cooperazione è u sustegnu trà e scole, cuntribuiscenu à u prucessu di educazione, sviluppendu a cunniscenza di e scole dinamiche. chì pruducia è sparte, è favurendu a cunniscenza, a cultura, l’amore, u rispettu trà i studienti, hè di grande impurtanza di sparte è di sviluppà tematiche cum’è a rispunsabilità suciale, a cuuperazione è a sulidarità. utilizatu l'espressioni.

Dichjarà chì cù u prugramma, e scole cù diverse sperienze educative è risorse sparteranu queste sperienze cù a so scola partner, Özer hà cuntinuatu cusì: "Hè destinatu chì e nostre scole realizzianu attività educative cum'è a pianificazione di prucessi cumuni di apprendimentu è insegnamentu, urganizazione di furmazione, realizà attività è prughjetti suciali cumuni. U scopu generale hè di realizà attività cumune chì aumenteranu a qualità di l'educazione, di sparte e sperienze, di dà l'esempii pusitivi in ​​vita, di creà cumunità d'apprendimentu. U trasferimentu mutuale di a tradizione educativa, l'esperienze di prughjettu, a cunniscenza, l'esperienza, a cultura corporativa è a spartera di valore trà i studienti è i prufessori hè unu di i scopi più impurtanti di stu prugramma ".

U prugramma di partenariatu di a scola durà per 4 anni è à a fine di u 4u annu, i cambiamenti ponu esse fatti in e scole partenarii.

A Guida di Implementazione di u Programma di Partenariatu Scola hè statu ancu annunziatu à e pruvince, i distretti è e scole.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*