Annunziatu u calendariu di viaghju spaziale di u Satellite IMECE

Annunziatu u calendariu di viaghju spaziale di u Satellite IMECE
Annunziatu u calendariu di viaghju spaziale di u Satellite IMECE

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà esaminatu IMECE, u primu satellitu d'osservazione domesticu è naziunale di Turchia cù risoluzione sub-meter. Spieghendu u calendariu di viaghju spaziale chì l'IMECE principiarà u 15 di ghjennaghju di u 2023, u Ministru Varank hà dettu: "Stu satellitu serà chjusu prestu, entrerà in i so testi finali è serà mandatu in i Stati Uniti per u lanciu. Serà pronta à lancià da nuvembre ". disse. Espristendu chì u valore di l'esportazione di a camera di l'IMECE hè di 86 mila Euro per kilogramu, Varank hà dettu: "Avemu da sviluppà a Turchia cù a produzzione di valore aghjuntu". disse.

Dopu à a Dichjarazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan à u discorsu di a Nazione da IMECE, chì hà annunziatu chì u viaghju spaziale principia u 15 di ghjennaghju, u Ministru Varank hà visitatu u Centru di Testu è Integrazione di Sistemi Spaziali USET. Turkish Aerospace Industries Inc. U presidente di TÜBİTAK, Hasan Mandal, è u direttore di l'Istitutu TÜBİTAK UZAY, Mesut Gökten, anu accumpagnatu u Ministru Varank durante a so visita à USET, chì si trova in (TUSAŞ) Akıncı Facilities.

U Ministru Varank hà esaminatu İMECE è TÜRKSAT 6A, sviluppati da TÜBİTAK Space Technologies Research Institute (UZAY) cù risorse domestiche è naziunali. Varank, chì hà fattu e valutazioni annantu à u calendariu di lanciamentu di l'IMECE dopu i so esaminazioni, hà dettu u seguente in sintesi:

A CAMERA hè ancu lucale

Semu avà davanti à u satellitu d'osservazione İMECE, chì u nostru presidente hà annunziatu chì serà lanciatu in u spaziu u 15 di ghjennaghju di u 2023. U satellitu d'osservazione IMECE hè u nostru satellitu d'osservazione naziunale è naziunale cuncepitu, sviluppatu è pruduttu da i nostri ingegneri è tecnichi, chì serve à 680 chilometri è risponde à i bisogni d'imaghjini d'alta risoluzione di Turchia. Di sicuru, a funzione più impurtante di stu satellitu hè chì a camera chì vede à mezu hè stata prodotta da noi in u Centru di Ricerca Optical OPMER, chì hè ancu apertu da u nostru presidente.

U PASSAGERU USA

Prestu stu satellitu serà chjusu, sottumessu à e teste finali è serà mandatu à l'USA per u lanciu. Speremu, u 15 di ghjennaghju di u 2023, avemu lanciatu u nostru propiu satellitu d'osservazione domestica è naziunale in u spaziu. Turchia hè un paese chì hà capacità impurtanti in u campu di u spaziu, in particulare in quantu à u sviluppu satellitare, inseme cù TÜBİTAK UZAY. A nostra cumunicazione domestica è naziunale, i satelliti d'osservazione domestica è naziunale sò ancu prughjetti iniziati per purtà sti capacità à u prossimu livellu.

COMPONENTE DOMESTICA È NAZIUNALE

Quì vedemu i cumpunenti domestici è naziunali usati in u nostru satellitu IMECE. Cuncepisce un satellitu hè impurtante. Ma u sviluppu di i cumpunenti è i prudutti chì utilizate in questu, sia in u locu è naziunale, hè in realtà un travagliu chì aghjunghje valore à quellu satellitu. Tutti issi cumpunenti in stu satellitu chì vede, da i percorsi di stella à u monopoliu di risposta, u trasmettitore di banda x, u mutore di propulsione elettrica, l'urdinatore di volu è, sopratuttu, a camera, tutti i prudutti sò stati sviluppati è pruduciuti in u locu è naziunale è seranu utilizati in u spaziu cù stu satellitu.

Ci hè un putenziale di esportazione

Osservà da u spaziu è scuntrà a necessità di l'imaghjini sò strettamente ligati à e strategie di securità naziunale di i paesi, ma l'aghju da latu. Tutti i cumpunenti chì avete sviluppatu quì anu veramente un putenziale di esportazione. Ci sò paesi chì volenu urdinà a camera chì usemu nantu à u satellitu IMECE da l'esteru. Ci sò paesi chì volenu fà satelliti simili à questu satellitu cun noi è ancu urdinà quelli pronti. In fatti, avemu ancu firmatu un accordu preliminariu in quantu à a vendita di càmera. Ma quandu si materializanu, l'annunziemu à u publicu.

Azzionemu cù sinergia

Cerchemu di sviluppà e nostre capacità satellitari naziunali è naziunali cù a participazione di tutte e cumpagnie in Turchia. In questu sensu, avemu stabilitu un scopu in u nostru Programma Spaziale Naziunale per attivà tutte queste attività cù sinergia. Continueremu à rializà i scopi stabiliti da u nostru Programma Spaziale Naziunale inseme cù tutte e capacità in Turchia, ma inseme cù TÜBİTAK UZAY è l'urganisazioni affiliate è legate di u nostru ministeru. Avemu da sviluppà Turchia economicamente cù a pruduzzioni di valore aghjuntu.

Cuntinuemu à esse interessatu in u spaziu

Vogliu dà u seguente esempiu; U valore di l'esportazione di Turchia per kilogramu hè di circa 1,5 dollari, ma quandu pruduce è vende una tale camera, avete a pussibilità di ghjunghje à 86 mila euro per kilogramu. Induve hè u $ 1 è mezu ? Induve sò i 86 mila euru ? Mostramu stu esempiu à quelli chì dumandanu perchè site interessatu in u spaziu. Soddisfà i nostri bisogni di sicurità facendu i nostri satelliti naziunali è naziunali d'alta risoluzione, ma quandu vendemu e capacità, l'ingegneria è i prudutti chì avemu acquistatu quì, pudemu generà un grande ingressu d'esportazione. Hè per quessa chì avemu da cuntinuà à esse interessatu in u spaziu è seguite da vicinu u Programma Spaziale Naziunale.

SERÀ PRONTU IN NOVEMBRE

À u mumentu, u travagliu di u satellitu per esse mandatu in u spaziu cuntinueghja. Sapemu chì stu mese, i portelli quì sò chjusi, u satellitu hè assemblatu è sarà sottumessu à una seria di teste cù testi ambientali. Spergu chì serà prontu à lancià da nuvembre. Serà lanciatu in u spaziu da i Stati Uniti in ghjennaghju.

IMMAGINAREMI IN 48 ORE

Inseme cù IMECE, Turchia averà una camera satellitare Elettro-Ottica cù risoluzione sub-meter per a prima volta. IMECE, chì risponde à i bisogni d'imaghjini d'alta risoluzione di Turchia cù risorse domestiche, mostrarà l'imaghjini in 15 ore dopu à u lanciu u 48 di ghjennaghju.

Equipatu cù ESPERIENZA

Satellitu d'osservazione IMECE; BİLSAT hè stata dotata di l'esperienza acquisita da i satelliti RASAT è GÖKTÜRK-2. U disignu, a produzzione, l'assemblea, l'integrazione è e teste, l'antenna di a stazione di terra è u software di IMECE, chì operarà in una orbita simultanea cù u sole à una altitudine di 680 chilometri, sò stati sviluppati cù i mezi domestici.

TUBITAK IMECE

L'Istitutu Naziunale di Metrologia TÜBİTAK (UME) hà cuntribuitu à l'equipaggiu sviluppatu da TÜBİTAK UZAY cù Magnetometru è Torque Magnetic Bar, è TÜBİTAK Marmara Research Center (MAM) cù Pannellu Solare Fissu.

MISSIONE MULTI-PURPOSE

IMECE, chì uttenerà l'imaghjini d'alta risoluzione da tuttu u mondu senza restrizioni geografiche, servirà Turchia in parechji spazii cum'è a rilevazione è u diagnosticu, disastri naturali, cartografi, applicazioni agriculi. A vita di u travagliu di designu di u satellitu, chì pò esse usata per scopi civili è di sicurità, hè prevista à 5 anni.

FORCE OMU FORMATO

L'esperienza per esse acquistata da IMECE formarà l'infrastruttura per i satelliti chì Turchia svilupparà in u futuru. Da una banda, Turchia avarà tali tecnulugii critichi, da l'altra banda, guadagnà a forza di travagliu è a cunniscenza furmatu in u campu di u spaziu.

COMPONENTI Sviluppati cù IMECE

I cumpunenti sviluppati cù IMECE sò i seguenti: Receiver KKS, Sun Detector, Starizler, Response Wheel, Response Wheel Interface Equipment, Camera Electro-Optical, X Band Transmitter Steerable Antennas, S Band Antennas, Data Compression Record Formating Equipment, S Band Transceiver, Electric Motore di spinta è Equipamentu di fornitura di carburante è trasmettitore X Band.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*