U teatru rumanu anticu di 2 anni torna à a vita

U teatru rumanu anticu millenariu torna à a vita
U teatru rumanu anticu di 2 anni torna à a vita

U Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di l'ABB rinnuvà l'Anticu Teatru Rumanu, situatu in u Centru Storicu di Ulus è trà Hacı Bayram-ı Veli è u Castellu di Ankara, priservendu a so struttura originale è utilizendu materiali adatti, cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di Conservazione.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà fattu un grande prugressu in u travagliu di restaurazione chì hà iniziatu in u Teatru Rumanu, unu di i monumenti storichi più impurtanti di a Capitale. L'opere, in quale i passi di seduta sò posti mentre priservà a struttura originale, è 70% di elli sò stati cumpletati, sò realizati cun precisione.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so sforzi per assicurà chì l'artefatti storichi chì anu un postu impurtante in a storia di a Capitale sò trasmessi à e generazioni future.

In u scopu di u Prughjettu Archeopark, i travaglii in u Teatru Rumanu Anticu di 2020 anni, chì i travaglii di risturazione sò stati iniziati in 2, sò stati finiti à un ritmu di 70 per centu.

U TEATRU ANTICHU SI RINNOVA MENTRE CONSERVA A SO STRUTTURA ORIGINALE

In u 100 anniversariu di a Republica, i passi per mette i passi in u teatru, chì hè destinatu à esse purtatu à u turismu di a capitale, avanzanu rapidamente.

Quandu u prughjettu di risturazione, chì hè preparatu per piglià parechje ricustruzzioni di u teatru anticu internaziunale cum'è un esempiu, hè cumpletu, u teatru pò esse usatu cum'è un palcuscenicu apertu cù una capacità d'audienza di circa 500 persone.

U Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di l'ABB rinnuvà l'Anticu Teatru Rumanu, situatu in u Centru Storicu di Ulus è trà Hacı Bayram-ı Veli è u Castellu di Ankara, priservendu a so struttura originale è utilizendu materiali adatti, cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di Conservazione.

Mentre i primi dui filari di a cavea (fiari di sedie) seranu cumplettamente artighjanali cù blocchi di marmura Afyon veined grigi beige scalloped, i filari superiori seranu cumplettamente artighjanali cù placa di petra andesite, mentre chì u palcuscenicu serà coperto cù una piattaforma di lignu nantu à l'acciaio.

U REGULAMENTU VENEZIA hè ancu cumpletu cù i studii tecnichi

I tecnichi utilizati in a risturazione di u teatru, chì cuminciaru à vene à a luce, sò realizati in cunfurmità cù a Carta di Venezia, mentri a piazza di i materiali utilizati hè realizatu cun grande cura è precisione in a cumpagnia di l'esperti.

Mehmet Akif Güneş, Direttore di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, Applicazione è Control Branch, hà dettu chì stanu circannu di restaurà u teatru mantenendu a so originalità in u scopu di u Prughjettu di Restaurazione, è hà datu e seguenti informazioni nantu à u travagliu in corso:

"Siccomu u Teatru Rumanu in u Prughjettu Archeopark hè in i zoni prutetti di u 1u è u 2u gradu, cuntinuemu u nostru travagliu cù precisione. Avemu prucedendu attualmente cù a 1a sezione Cavea. Dopu andemu à a 2a Cavea. Facemu u nostru travagliu in cunfurmità cù e norme internaziunali. U Teatru Rumanu hè unu di i travaglii impurtanti di Ankara. Aspittemu chì u Teatru Rumanu ghjunghje à u so scopu finale à a fine di st'annu. In seguitu, scopreremu un artefattu chì eleva u periodu rumanu caratterizendulu inseme à u Prughjettu Archeopark. Quandu i travaglii di risturazione sò finiti, l'edificiu di u palcuscenicu serà custruitu è ​​cuncerti è parechji manifestazioni saranu nantu à ellu.

U TEATRU RUMANU CONTRIBUIRÀ AU TURISMU CU A SSO STRUTTURA STURANTE

Mentre u Teatru Rumanu, chì hè statu arregistratu cum'è una zona prutetta in u 1992 è hà una capacità originale di 5 mila persone, include edifizii paradosi, spazii per i posti di u publicu è una sala di scena, assai statue è oggetti sò stati scavati durante i scavi realizati trà 1982- 1986.

Teatru Rumanu, chì serà integratu cù u Prughjettu Archeopark quandu i travaglii di risturazione realizati da a Municipalità Metropolitana sò finiti; Cuntribuisce ancu à u turisimu di u paese accolgendu parechje opere culturali da cuncerti à teatri, da manifestazioni artistiche naziunali è internaziunali à simposi cù a so magnifica struttura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*