Visita di felicitazione da İmamoğlu à u presidente di l'Altu Cunsigliu di Fenerbahçe Uğur Dündar

Visita di felicitazione da Imamoglu à Ugur Dundara
Visita di Felicitazione da İmamoğlu à Uğur Dündar

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà pagatu una visita di felicitazione à u ghjurnalistu doyen Uğur Dündar, chì hè statu elettu presidente di u Cunsigliu Supremu di u Cunsigliu Supremu di u Fenerbahçe Sports Club. Se pensemu à "Quale hè u prublema più grande in Turchia oghje?" "I sentimenti di separazione è polarizazione sò probabilmente assai alti", disse İmamoğlu, aghjustendu: "Pudemu aduprà stu campu assai forte cum'è un mediu chì abbraccia è riunisce sta divisione chì esiste in u campu puliticu. "I rapprisentanti più forti di questu in Istanbul seranu Fenerbahçe, Galatasaray è Beşiktaş", disse. À a fine di a visita à u Fenerbahçe Ülker Stadium, Dündar hà presentatu à İmamoğlu una maglia Fenerbahçe cù u numeru di spalle "61".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà pagatu una visita di felicitazione à u ghjurnalistu doyen Uğur Dündar, chì hè statu elettu presidente di u Cunsigliu Supremu di u Cunsigliu Supremu di u Fenerbahçe Sports Club in l'elezzioni di u 10 d'aprile. İmamoğlu durante a visita à u Fenerbahçe Ülker Stadium Şükrü Saracoğlu Sports Complex. Kadıköy Sindaco Şerdil Dara Odabaşı, Sicritariu Generale IMM Can Akın Çağlar è IMM SözcüEra accumpagnatu da Murat Ongun. Esprimendu e so felicità à Dündar, İmamoğlu hà dettu: "Prima di tuttu; A nostra riunione nantu à una piattaforma sfarente è u nostru piacevule sohbetSò u nostru anzianu preziosu chì hè digià a nostra guida è mette in luce i prucessi in u nostru mondu. Esse elettu cum'è u presidente di u Cunsigliu di u Cunsigliu di Fenerbahçe, una di e trè cumunità impurtanti di Istanbul, hà apertu una pagina diversa di sincerità per noi. Per quessa, vi vulemu successu. Di sicuru, hè un duvere nobili in una istituzione assai nobile. "Bona furtuna à voi", disse.

DÜNDAR : « SPORTS ; "HÈ AMICIZIA, PACE È AMORE"

Ricordendu chì Fenerbahçe hè una istituzione assai impurtante cù radiche in Kuva-yi Milliye, Dündar hà dettu à İmamoğlu: "Hè una urganizazione non governamentale assai preziosa chì hè sinonima di a Republica. Una cumunità di circa 25-30 milioni di persone. Quì, circhemu di fà u nostru megliu per assicurà l'unità è l'integrità chì Turchia hà bisognu. "Cum'è una persona chì hà longu cridutu chì u sportu hè un missaghju d'amicizia, di pace è d'amore, avemu da sforzà di cumpiendu sta missione inseme cù a nostra delegazione".

İMAMOĞLU: "PORTEmu SPORTI, ARTI E CULTURA À E POPPI GENEROSAMENTE"

İmamoğlu hà dettu: "U sportu hà un seriu putere di guariscenza è unificatore".

"Sò ancu chì pò ottene spazii assai utili per a sucità. Dicu questu cum'è una persona chì hè vinuta da u sportu. Calchì volta, quandu parlemu cù l'amichi in u nostru campu di u duvere, dicemu chì duvemu generosamente purtà sport, arte è cultura à e persone nantu à u campu. Perchè ci hè un bisognu incredibile. Riunisce strati di sucità chì ùn avemu mai aspettatu è crea una unità incredibile. Se pensemu, "Quale hè u prublema più grande in Turchia oghje?" Pensu chì i sentimenti di separazione è polarizazione sò assai altu. Pudemu aduprà stu campu di manera assai putente cum'è un mediu chì abbraccia è riunisce sta divisione chì esiste in u campu puliticu. In Istanbul, i rapprisentanti più forti è i simboli di questu per noi sò Fenerbahçe, Galatasaray è Beşiktaş. Di sicuru, Istanbul hà parechji clubs è istituzioni storichi distinti. Ma sti trè grandi club di i nostri sò in una situazione sfarente. In questu cuntestu, vulemu sprimà chì simu pronti per ogni tipu di cuuperazione corporativa, cum'è cù i nostri altri clubs. A ghjente hà ancu bisognu di questu. "Pudemu ottene una integrazione cumplettamente sfarente in questu campu, di fronte à certe realità in u nostru paese, chì prisentanu digià una pusizioni polarizante in altri canali".

CHIAMATA DA DUNDAR PER "LINGUA DI CURA"

Parlendu dopu à İmamoğlu, Dündar hà dettu: "In questi periodi di crisa ecunomica, quandu e difficultà ecunomiche si intensificanu, unu di i rami più impurtanti chì a ghjente pò mantene in a vita hè u successu di a squadra di football chì sustene. Dunque, hè necessariu di utilizà una lingua estremamente attenta quì. Aghju ancu servitu cum'è manager in u club durante a crisa di u 2001. Diventamu campioni quellu annu. È avemu usatu una lingua veramente pensativa. Per ùn offensà i dirigenti, i ghjucatori è i fan di i nostri rivali, avemu spressu un discorsu à tutti chì assicurassi l'unità è l'integrazione, invece di a separazione. Turchia hà bisognu di questu novu in questu periodu. "È una di e forze più impurtanti chì risponde à sta necessità hè a piattaforma sportiva, a piattaforma di sport, l'amicizia è a fratellanza", disse.

İMAMOĞLU: "Cum'è IMM, simu aperti à a cooperazione"

İmamoğlu hà cummentatu e parolle di Dündar, "In e nostre sperienze passate induve avemu stabilitu una lingua cumuna inseme, in quella unità di lingua chì avemu stabilitu cun voi, in questu sensu, cum'è IMM, simu aperti à ogni tipu di dialogu, aperti à a cooperazione, aperti à i prughjetti... Forse ancu i Presidenti di u Cunsigliu di Cunsigliu di l’altri clubs. » L’avete riunitu, sarete sempre inseme. Avemu i presidenti di club assai rispettati chì stanu in u modu di transazzione è azzione; hè diversu. "Siccomu u Cunsigliu di u Cunsigliu Principale hè una delegazione chì guarda a situazione da sopra è da una perspettiva istituzionale sfarente, forse riunendu cusì, cù una perspettiva completamente diversa, in cooperazione cun noi, pudemu formà un cunsigliu consultivu assai interessante in Istanbul". İmamoğlu hà dettu: "Ora simu una cumunità di sàvii chì anu una certa sperienza di vita, ponu fà alcune valutazioni sane, è ponu quasi esse cunsideratu cum'è u Senatu di e nostre cumunità. Avemu una grande rispunsabilità. "Semu cuscenti di sta rispunsabilità, è faremu ciò chì hè necessariu finu à a fine", disse Dündar, aghjustendu: "Semu ancu disposti à vene à a tavula in quella cooperazione è furnisce ogni tipu di cuntribuzione in nome di u populu. d'Istanbul".

Dopu à i discorsi, Dündar hà presentatu à İmamoğlu una maglia di Fenerbahçe cù u numeru "61". İmamoğlu hà ancu trasmessu à Dündar una selezzione di libri publicati da İBB Publications.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*