Akıncı TİHA participa à l'operazione Claw-Lock

Akinci participa à l'operazione TIHA Pence Lock
Akıncı TİHA participa à l'operazione Claw-Lock

Akıncı TİHA hà ancu participatu à l'Operazione Claw-Lock, chì hà cuntinuatu cù successu in u nordu di l'Iraq. L'operazione Claw-Lock, chì hè stata lanciata in u nordu di l'Iraq u 18 d'aprile di u 2022, hè stata a prima operazione maiò à a quale Akıncı, sviluppata da BAYKAR, hà participatu. BAYKAR Technology hà annunziatu u sviluppu cù un post in u so contu Twitter. U post hà dichjaratu: "Bayraktar Akıncı TİHA è Bayraktar TB2 SİHA sò in turnu 7/24 in l'Operazione Claw Lock". In questu cuntestu, u numeru di terroristi neutralizzati in u scopu di l'Operazione Claw-Lock in corso di successu hè aumentatu à 42.

À propositu di l'operazione Claw Lock

Per eliminà l'attacchi terroristi contr'à u nostru populu è e forze di sicurezza da u nordu di l'Iraq, neutralizendu PKK / KCK è altri elementi terroristi è per assicurà a nostra sicurezza di cunfini; In cunfurmità cù i nostri diritti d'autodifesa derivanti da l'articulu 51 di a Carta di e Nazioni Unite, "OPERAZIONE CLAW-LOCK" hè stata lanciata contr'à miri terroristi in u nordu di l'Iraq (i cosiddetti regioni Metina, Zap è Avaşin-Basyan).

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale, "L'urganizazione terrorista PKK / KCK hà patitu perdite pesanti per via di l'operazioni riesciute realizate da e Forze Armate Turche; "Hè statu determinatu chì cuntinueghja à esiste in certi rigioni in u nordu di l'Iraq, cuntinueghja à stabilisce novi refugghi è pusizioni, è si prepara per un attaccu à grande scala".

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà seguitu l'Operazione CLAW-LOCK à u Centru di Operazioni di e Forze Terrestri. "Prima di l'operazione, i miri custituiti da rifugi, bunkers, caverne, tunnel, depositi di munizioni è i cosiddetti quartieri generali appartenenti à l'urganizazione PKK / KCK sò stati pigliati sottu u focu cù una operazione aerea.

Prima di l'operazione di attaccu aereu, i miri determinati da Fırtına, MLRA è altri elementi d'artiglieria stazionati in a regione sò stati pigliati sottu u focu intensu è colpi cù una precisione piena.

"I nostri elementi Commandos è Special Force, sustinuti da e nostre forze aeree, veiculi di supportu di u focu, elicotteri ATAK, UAV è SIHA, sò ghjunti in a regione infiltrandu da a terra è utilizendu operazioni di attaccu aereu".

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*