Mushafs Manuscrits Centennial à esse esposti per a prima volta

Mushafs Manuscrits Centennial à esse esposti per a prima volta
Mushafs Manuscrits Centennial à esse esposti per a prima volta

Centinaie d'anni di magnifichi Mushafs manuscritti, chì cuntenenu campioni di u pinnacle di l'arti di u libru, cum'è a calligrafia, l'illuminazione, a rilegatura è a marmura, seranu esposti in Istanbul AKM Gallery.

Presidenza di l'Istituzione Manuscrittu affiliata à u Ministeru di a Cultura è u Turismu, più di 70 Mushaf-ı Sharif, quasi tutti esse esposti per a prima volta, cumpilati da diverse cità, in particulare Istanbul, Ankara, Bursa, Konya è Edirne, "Santu Risâlet: Manuscrittu Mushaf Exhibition".

In u scopu di l'esposizione, in più di i Mushafs, ognunu di i quali hè una opera d'arte, preparatu da calligrafi è muralisti di u periodu ottomane, Mushaf-ı Sharif appartene à Abbaside, Seljuk, Ilkhanid è Ghaznavid, Safavid, Mamluk, Indian è E geografie di u Maghrib ponu esse vistu.

In più di e so caratteristiche storiche è artistiche, Mushaf-ı Sharifs accoglierà i so visitatori cù pannelli d'infurmazione chì presentanu i pigmenti utilizati in i so decoru, tecniche di rilegatura è caratteristiche invisibili di vecchie reparazione.

In u periodu quandu a carta ùn era ancu usata cum'è materiale di scrittura in a civiltà islamica, in particulare u Mushaf-ı Şerîf di 12 seculu, chì era scrittu in calligrafia kufica cù oru nantu à pergamena è arregistratu in l'inventariu di a Biblioteca Nuruosmaniye, è u Mushaf-ı Şerîf, chì hè statu donatu da Fatih Sultan Mehmet, è appositamente marcatu d'oru nantu à carta per Özbek Khan. U Mushaf-ı Sharif scrittu in tinta hè l'opere principali in a mostra.

In più di i mushafs grossi chì pesanu decine di kilogrammi, i mushafs di tribordu assai chjuchi chì sò muntati nantu à i capi di tribordu è ponu esse leghjite solu cù una lente sò trà l'articuli interessanti in a mostra.

In u scopu di l'attività di mostra trà l'8 è u 29 d'aprile di u 2022, saranu ancu cunferenze è discorsi nantu à temi cum'è a calligrafia, l'illuminazione è a scrittura Mushaf.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*