Ministru Karaismailoğlu: "Aumenteremu a nostra rete di autostrade à 8 mila 325 chilometri"

U Ministru Karaismailoğlu Aumenteremu a nostra Rete Autostradale à Mille Chilomitri
U Ministru Karaismailoğlu Aumenteremu a nostra Rete Autostradale à 8 Kilometri

Pianu Maestru di Trasportu è Logistica - U Lanciamentu di a Visione di u Trasportu 2053 hè statu u marti 5 d'aprile in u Centru Culturale Atatürk (AKM). Facendu una dichjarazione à a ceremonia, u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì anu aduttatu un approcciu integratu in tutti i modi di trasportu è di cumunicazione, è chì anu custruitu i so investimenti in cunfurmità cù questu approcciu in linea cù i so piani maestru.

"U nostru paese avarà un settore di trasportu innovativu"

Esprimendu ch'elli anu permessu d'investisce in tutti i quattru anguli di Turchia à u stessu tempu, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù u "Planu Maestru di Trasportu è Logistica 2053", chì anu u scopu di presentà e migliori alternative per u trasportu di passageri cunsiderendu tutti i trasporti. Modi cù un accostu integratu, hè destinatu à creà un settore logisticu cumpetitivu in u trasportu di merchenzie, hà dichjaratu chì i passi è e strategie necessarii sò stati pruposti.

"U Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053 hè criticu per noi per assignà una infrastruttura di trasportu intercontinentale ininterrotta"

Esprimendu chì u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica di u 2053 cuntribuisce à u sviluppu ecunomicu di Turchia à un altu livellu, u nostru Ministru hà dettu chì u nostru paese avarà un settore di trasportu più sustenibile, sicuru, ecologicu, accessibile, cumpletu, rapidu è tecnologicu più innovativu. cù una nova infrastruttura veloce è còmuda. Enfatizendu chì stu prucessu di rinnuvamentu hè un prucessu ambiziosu focu annantu à u sviluppu olisticu in i campi di u trasportu è di a cumunicazione è chì mira à integrà u mondu in u nostru paese, Karaismailoğlu hà dettu:

"Assicureremu l'integrità in l'attività di trasportu è logistica per diventà un paese pioniere in u trasportu è a logistica à scala globale è un capu in a so regione. Aumenteremu l'accessu ghjustu à i servizii di trasportu è eleveremu a qualità di l'infrastruttura à u più altu livellu. Assicurà l'efficienza è a produtividade in u trasportu è a logistica è riduce i costi. In cunfurmità cù questi scopi, u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053 hè criticu per noi per assignà una infrastruttura di trasportu intercontinentale ininterrotta ".

"Avemu fattu passi impurtanti per i Sistemi di Trasportu Intelligenti"

Esprimendu chì i bilanci destinati à l'investimenti in infrastrutture in u mondu è in u nostru paese sò determinati da diversi fattori globali, cume a mobilità di a pupulazione è a logistica, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu fattu passi impurtanti per i Sistemi di Trasportu Intelligenti, chì hè trà questi fattori. Karaismailoğlu, "Per popularizà i Sistemi di Trasportu Intelligenti; Avemu dichjaratu i nostri scopi per aumentà a sicurezza di u trafficu, riduce i tempi di viaghju, aduprà capacità stradali esistenti in modu più efficace è efficiente, è aumentà a mobilità. Hè pussibule di sintetizà l'altri fattori chì determinanu u futuru di u trasportu in u mondu cum'è Sostenibilità, Trasportu di Nova Generazione è Urbanizazione ". disse.

U nostru Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli cunsidereghjanu e tecnulugii di trasportu futuri è cambiate l'abitudini di mobilità mentre facenu i so investimenti di trasportu, è hà dettu chì continuanu à travaglià per l'infrastruttura di i veiculi elettrici in Turchia.

"Ci concentremu à custruisce u futuru intelligente di Turchia"

In riferimentu à i sviluppi previsti per esse sperimentati in viaghji spartuti, veiculi autonomi, veiculi cunnessi è autostrade intelligenti, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli si avvicinavanu à l'asse logistica-mobilità-digitalizazione mentre si preparanu per a strategia di dumane è si concentranu à custruisce u futuru intelligente di Turchia.

U nostru Ministru, Marmaray, Tunnel Eurasia, North Marmara Highway, İzmir - Autostrada Istanbul, Ponte Osmangazi, Ankara - Autostrada Niğde, Ponte Kömürhan, Autostrada Horasan-Karakurt, Ponte Botan Stream-Begendik, Ponte Zarova, Ponte Yavuz Sultan Selim è Investimenti citati cum'è cum'è u ponte di Çanakkale di u 1915 è l'autostrada Malkara-Çanakkale, spiegò chì questi prughjetti alluntananu a strada per l'ecunumia turca è hà fattu cuntributi significativi à a so crescita.

"Quandu ghjunghjemu à u 2053, aumenteremu a nostra reta stradale à 8 mila 325 chilometri"

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu passi impurtanti per assicurà l'accessu ghjustu, a mobilità, u benessere è l'efficienza di a sucietà, riduce i costi, aumentà a cumpetenza di e risorse umane è l'efficienza energetica in u trasportu è a logistica, prucede cù una comprensione chì si preoccupa di u sensu cumunu è ascolta. a sucetà, analizà i bisogni è cambia i tendenzi in u campu di u trasportu è di a cumunicazione, spiegò chì anu creatu un mudellu per piglià questu in contu.

Esprimendu chì stabiliranu un trasportu "ininterrottu è cunfortu" cù l'investimenti chì farà nantu à l'autostrada finu à u 2053, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù i nostri 20 anni di travagliu è investimenti, avemu aumentatu a nostra reta stradale divisa à 28 mila 647 chilometri è a nostra reta stradale à 3 mila 633 chilometri. Quandu ghjunghjemu à u 2053, aumenteremu a nostra reta stradale divisa à 38 mila 60 chilometri è a nostra reta stradale à 8 mila 325 chilometri. usatu e frasi.

"E nostre autostrade per esse cumpletate da u 2053 sò i seguenti"

U nostru Ministru Karaismailoğlu hà parlatu di l'autostrade chì seranu finite da u 2053, dicendu chì queste sò l'Autostrada Aydın - Denizli, l'Autostrada Nord Marmara Hadımköy - Başakşehir, a sezione Kınalı - Tekirdağ - Çanakkale - Savaştepe, Mersin - Erdemliş ​​- Silifke - Tasksehir. Autostrada (Sezione Çeşmeli - Kızkalesi), Ankara. - Kırıkkale - Autostrada Delice, Antalya - Autostrada Alanya, Autostrada Sapanca - Afyonkarahisar, Autostrada Samsun - Mersin, Trabzon - Autostrada Habur, Autostrada Alanya - Silifke, Autostrada Delice - Samsun, Autostrada Ankara - İzmir , Bozüyük - Afyonkarahisar Highway, Çeşmeli - Erdemli - Ellu disse chì ci sò Silifke - Taşucu Highway (Kızakalesi - Taşucu Section), Denizli - Burdur - Antalya Highway, Gerede- Merzifon - Gürbulak Highway, Sivrihisar - Şurlıurfa Highway, - Şurlıurfa Highway.

"Preparemu cumplettamente a Turchia per u futuru"

Karaismailoğlu, chì hà dettu chì anu preparatu a Turchia cumpletamente per u futuru cù a mente di u statu, a pruspettiva è un approcciu pianificatu, hà dettu: "Calculemu l'opportunità, i difficultà è l'ostaculi davanti à a nostra Turchia, è cuncepemu u so futuru di 30 anni. da oghje". disse.u

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*