U presidente Soyer hà assistitu à a ceremonia di distribuzione di l'ovini in Urla

U presidente Soyer hà assistitu à a cerimonia di distribuzione di l'animali di i bassi in Urla
U presidente Soyer hà assistitu à a ceremonia di distribuzione di l'ovini in Urla

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerassistitu à a cerimonia di distribuzione di pecuri è capre in Urla. Dichjarà chì cuntinueghjanu à sustene u picculu pruduttori cù a visione di "Una altra agricultura hè pussibule", Soyer hà dettu: "Compramu u latti di pecuri è capre da u pruduttori à duie volte u prezzu. I latticini chì pruduciemu seranu ancu prudutti diliziosi è sani chì i citadini anu bisognu ".

Creatu cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile" è pioniere di un mudellu di sviluppu esemplare per tutta a Turchia cù i so prughjetti per i pruduttori lucali è e zone rurali, a Municipalità Metropolitana di İzmir cuntinueghja à sustene i picculi pruduttori è arricchisce a diversità agricula in a regione. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerassistitu à a cerimonia di distribuzione di pecuri è capre in Urla. Un ram è trè pecuri sò stati consegnati à ognunu di i pruduttori chì anu finitu a so furmazione di ripruduzzione, dopu à sorte.

U presidente hà assistitu à a ceremonia in Urla Marketplace per a distribuzione di l'animali. Tunç Soyer Inseme cù u membru di l'Assemblea di u Partitu CHP Sevgi Kılıç, u presidente provinciale di CHP İzmir, Deniz Yücel, u deputatu di CHP İzmir Kani Beko, u presidente di l'unione İzmir Village-Koop Neptün Soyer, u sindaco di Karaburun Ilkay Girgin Erdoğan, u direttore generale di l'İZSU Aysel Murem Özkan, u presidente di l'Agricultura di a Camera di İzmir, Urlahar Uszkan. , i capi, i pruduttori è i citadini anu participatu.

"L'attuale pulitica agricula sbatte u picculu pruduttore"

U presidente Soyer hà dichjaratu chì partenu cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" è hà dettu: "Perchè dicemu questu? Perchè a pulitica agricula in Turchia hà colapsatu. Ùn hè pussibule di custruisce u futuru cù sta pulitica agricula. À u core di sta pulitica agricula hè l'impurtazioni. Quandu importamu, a produzzione diminuite, è eventualmente u pruduttore sparisce. A pulitica agricula attuale hè una pulitica chì aumenta a dependenza straniera, colapsà è debilita u picculu pruduttore in casa. Ùn ci hè micca pianificazione in questa pulitica agricula. Siccomu ùn ci hè micca una pianificazione, u fabricatore ùn sapi micca quandu, induve, chì pruduce, induve u mercatu, è quantu à u mercatu. Ùn ci hè statu quì. U pruduttore stessu dice: "Pantà carciofi questu annu". Ùn face micca soldi, u tira fora l'annu dopu, pianta lavanda. Ci hè un picculu pruduttore, cumplitamenti derelict, completamente scurdatu. Avete da pianificà prima ", disse.

"U mudellu di produttu deve esse pianificatu"

Dichjarà chì a pianificazione deve esse à a scala di u bacinu, u sindaco Soyer hà dettu: "Perchè u clima di u bacinu, u so angulu à u sole, determina a fertilità di a terra. A siccità è a miseria sò dui duminii principali chì ci vole à affruntà. A causa di a pruduzzione imprevista, l'acqua di terra hè stata tirata troppu prufonda. Mentre ch'ellu avia usatu per piglià l'acqua à 15-20 metri, avà hè diventatu indisponibile à 200-300 metri. U mudellu di riproduzzione deve esse pianificatu ", disse.

"Otteneremu prudutti sani è deliziosi"

Dichjarà chì incuraghjenu l'allevamentu di i picculi bovini cù menu cunsumu d'acqua in u scopu di a lotta à a siccità, u presidente Soyer hà dettu: "Avemu eliminatu l'inventariu di u pastore di İzmir. Avemu identificatu 4 amici pastori. Avemu cuminciatu à cumprà latti da i so animali à duie volte u prezzu di u mercatu. Avemu ancu fattu un pagamentu anticipatu prima di riceve u latti. Cù a fabbrica stabiliremu in Bayındır, prucessemu ancu u latte di pecura, di capra è di bufala. Faremu u furmagliu è u iogurtu. Perchè u latti d'ovini è di capre, chì hè statu mischiatu finu à avà cù u latti di vacca, hà persu tutte e so caratteristiche, nutritività è gustu. Ùn permetteremu micca questu. Avemu da cuntinuà à cumprà u latti d'ovinu da u pruduttori à duie volte u prezzu. I latticini chì pruduciemu seranu prudutti assai più gustosi è sani chì u mercatu è i citadini anu bisognu ".

"Questu ùn hè micca u destinu, hè pussibule cambià"

U presidente Soyer hà dichjaratu chì sta geografia pò offre un livellu assai più altu di qualità di vita à u pruduttore è hà cunclusu e so parolle cusì: "Ma ùn hè micca. Ghjè per quessa ch’eo sò u merre, per quessa ch’e sò impegnatu in pulitica. Perchè questu ùn hè micca u destinu. Hè pussibule cambià questu. Cambiamu questu. Cuntinueremu sta lotta finu à chì i figlioli di u nostru pruduttore, chì cultivanu è cultivanu sti terri, dicenu: "Anch'aghju da diventà agricultore". Gazi Mustafa Kemal Atatürk ùn hà micca dettu "U paisanu hè u maestru di a nazione" per nunda.

"U nostru presidente di bronzu ùn ci hà micca toltu a manu"

U presidente di a Camera di l'Agricultura di Urla, Muharrem Uslucan, hà dichjaratu chì in u 1987 ci era 20 mila bovini in Urla, è oghje ci sò 2 mila vacche in u distrittu. Muharrem Uslucan, affirmannu chì a pupulazione da esse alimentata cresce gradualmente, hà dettu: "Si parla chì a crisa alimentaria affetterà u mondu sanu. Cum'è un paese, avemu veramente a capacità di alimentà u mondu cù e pulitiche agriculi ghjusti. Ma u puntu hè chjaru. Per quessa, e pulitiche agricule è i supporti di a Municipalità Metropolitana di Izmir per i pruduttori lucali è e zone rurali sò d'impurtanza vitale per ogni pruduttore. U nostru presidente Tunç ùn hà micca pigliatu a manu da noi da u ghjornu ch'ellu hà pigliatu u postu. Dopu à u grande focu in Urla, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu un travagliu di forestazione ecologica resistente à u focu. Finu a data, decine di millaie di frutte è alivi d'alivi sò stati distribuiti. Avemu ricivutu i prudutti di pesticidi ghjusti contr'à e pesti chì distrughjenu i nostri prudutti, fertilizazione secondu i bisogni di a terra, furmazione è assai sustegnu. Ma u più cruciale per noi era u sustegnu chì avemu ricevutu quandu i nostri serre sò stati danucati per via di a grandine l'annu passatu. U nostru presidente Tunç era l'unicu chì hà pigliatu cura di i nostri pruduttori Urla in i tempi più difficiuli. Quasi 90 mila lire di aiuti sò stati dati à 800 pruduttori in Kuşçular Village.

13 mila pecuri è capre sò stati distribuiti

In u scopu di u prugettu, chì hè statu implementatu per sustene l'allevamentu di l'animali in i paesi rurali è di muntagna, finu à avà, Aliağa, Bayındır, Bergama, Beydağ, Dikili, Güzelbahçe, Karaburun, Kemalpaşa, Kınık, Kiraz, Menderes, Menemen, Ödemiş, Distretti di Seferihisar, Selçuk, Tire, Torbalı è Urla. Circa 419 mila pecuri è capre sò stati distribuiti à 3 mila 500 pruduttori, 13 di i quali eranu donne.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*