U Capitale Crescerà à a Luce di a Scienza

U Capitale Crescerà à a Luce di a Scienza
U Capitale Crescerà à a Luce di a Scienza

Un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Ankara, a Fundazione di l'Arburu di Scienze è l'Associazione Forestale Turca per stabilisce una Foresta Memoriale di Voluntarii di Disastru per urganizà attività di riforestazione è furmazione di disastru.

A Municipalità Metropolitana cuntinua i so sforzi per fà di Ankara una capitale verde.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà firmatu un protocolu di cooperazione cù a Fundazione di l'Arburu Scienze (BAV) è l'Associazione Forestale Turca (TOD), furnisce una furmazione di sensibilizazione di natura è di disastru, in particulare per i ghjovani, cumprese attività di forestazione. In u scopu di u protocolu, a Foresta Memoriale di Voluntarii di Disastru serà ancu stabilita.

A CUSCIENZA DI DISASTER SERA AUMENTATA

Cù u protocolu firmatu da u presidente ABB Mansur Yavaş, u presidente di a Fundazione di l'Arburu di Scienze Mustafa Atilla è u presidente di l'Associazione Turchi di Foresters Ahmet Hüsrev Özkara, hè destinatu à creà una struttura sustenibile è ecologica in Ankara chì pò esse trasmessa per generazioni.

Cù u prugettu da esse implementatu, fureste commemorative seranu stabilite in u quadru di u travagliu realizatu in i bacini di diga sottu à a rispunsabilità di a Municipalità Metropolitana è in i zoni di riforestazione di cintura è prevenzione di l'erosione intornu à a cità, è in i lochi determinati da ABB, cù a pianificazione di u prughjettu è u supportu tecnicu di TOD.

Diversi spazii di recreazione seranu ancu stabiliti in punti cintrali di Ankara per aumentà a cuscenza di i disastri di i residenti di a cità di Ankara è per sperimentà sta cuscenza in parchi tematichi naturali. A furmazione di sensibilizazione di a natura è di disastru serà furnita da u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu à i borsarii BAV è i studienti universitari in Ankara chì dumandanu sta borsa di studiu.

YAVAŞ: "AVERIAmu PREPARATI PER U DISASTRU"

Parlendu à a ceremonia di firma di u protokollu tenuta in l'uffiziu presidenziale, Yavaş hà dettu: "Travagliemu ancu nantu à prublemi di disastru. Avemu i nostri novi pompieri. Avemu fattu a furmazione di vuluntarii è vulemu aumentà u so numeru. Vulemu esse preparatu per disastri maiò cum'è un pussibili focu o u Terramotu d'Istanbul. "Pudemu sperienze disastri chì ùn saranu mai per via di a crisa climatica, spergu chì ùn avemu micca", disse.

Ringraziendu u presidente Yavaş per u so sustegnu, u presidente di l'Associazione Turchi di Foresters Ahmet Hüsrev Özkara hà dettu: "Più forti sò l'ONG, più forte a struttura istituzionale è a cooperazione, è più sensibile pò trasfurmà in una struttura suciale. A società ùn hà micca capitu u cambiamentu climaticu è i so effetti. "Hè per quessa chì a cullaburazione hè cusì impurtante", hà dettu Mustafa Atilla, presidente di Bilim Ağaç Vakfı, chì hà dichjaratu chì sò una fundazione chì ùn accetta micca donazioni è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Furnemu borse di studiu à individui eccezziunali. U disastru hè una fine inevitabbile, è l'individui chì guidanu Turchia in casu di disastru deve esse distinti, individui intelligenti per pudè minimizzà i danni. Videmu a scienza, l'arte è a cuscenza ambientale in tuttu. Cum'è una fundazione, avemu circa 4-5 mila spruce trees chì sò 4-5 metri d'altitudine. Avemu donatu tuttu questu à voi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*