Casa Speciale per Cicogne, Araldi di Primavera, in a Capitale

Una Casa Speciale per Cicogne, Herald di Primavera in a Capitale
Casa Speciale per Cicogne, Araldi di Primavera, in a Capitale

U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà pruduttu nidi apposta per l'uccelli migratori. 17 nidi di cicogne, tutti riciclati da i rifiuti, sò stati stallati in i quartieri determinati in i distretti di Güdül è Beypazarı in cuuperazione cù i vuluntarii di l'Associazione di Ricerca Natura.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà implementatu parechji prughjetti chì rispettanu l'ambiente, hà ancu firmatu un prughjettu favuritu di a natura per l'uccelli migratori.

U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Ambiente hà fattu nidi speciali per l'acelli migratori utilizendu materiali pruduciuti da u riciclamentu di i rifiuti in i so propii attelli.Collabburendu cù i vuluntarii di l'Associazione di Ricerca di a Natura, a Municipalità Metropolitana hà montatu 17 nidi in i quartieri determinati in Beypazarı è Güdül.

NIDU SEGURU PÀ CIGOGNI DI A CAPITALE

U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Embiu, chì hà pigliatu l'azzione per creà spazii di vita speciale per i zoni nantu à a strada di migrazione di cicogne, cunnisciuti cum'è l'araldi di primavera, hà trasfurmatu i ferri inattivi in ​​un nidu dendu una forma tonda.

Mentre chì i nidi cù una capacità di trasportu di circa 1 tonna sò fatti pronti da pittura, e cicogne chì affrontanu u periculu di scossa elettrica nidificandu nantu à e linee di trasmissione di l'energia puderanu avà campà in cundizioni migliori grazia à i nidi sicuri custruiti da u Municipalità Metropolitana.

MANU À MANU CU VULUNTARI

U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, in cuuperazione cù i vuluntarii di l'Associazione di Ricerca di Natura, chì esaminanu e rotte di migrazione di cicogne chì stanu ancu in a capitale prima di migrà in paesi caldi, hà da scopu di assicurà a sustenibilità di a pupulazione di cicogne è u so nidificazione. in a capitale.

Furkan Ton hà dichjaratu ch'elli anu aiutatu à pusà rami d'arburu pruned è verde in i nidi pruduciati in Ankara, è chì anu cooperatu cù a Municipalità Metropolitana per prutege l'estinzione di cicogne è altre spezie d'uccelli è per vive in ambienti sani.

"Avemu realizatu stu prughjettu cù u sustegnu di ABB. Custruemu nidi di cicogne è nidi per diverse spezie d'uccelli in diversi distretti di Ankara. Avemu cumpletu i nidi di cicogne è assemblati in i zoni induve observemu. Vulemu ancu ringrazià a Municipalità Metropolitana, Güdül è Beypazarı, chì anu tutti i so sforzi ".

Unu di i vuluntarii, Evren Yavuzcan, hà dichjaratu chì anu stallatu e piattaforme preparate cù e squadre metropolitane in i Quartieri Güdül Yeşilöz è Güneyce, chì sò accettati cum'è spazii naturali prutetti per l'allevamentu è l'alloghju di cicogne, è Beypazarı Akçakavak è Kayabüklü Neighborhood. In particulare in questu tempu quandu e cicogne cumincianu à migrà. Cullaburemu per compie i nidi mancanti è per assicurà chì più cicogne ponu facilmente nidificà è adattà rapidamente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*