U terrenu di a prigiò di Buca ùn pò micca esse furnitu in affittu

U terrenu di a prigiò di Buca ùn pò micca esse furnitu in affittu
U terrenu di a prigiò di Buca ùn pò micca esse furnitu in affittu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu à a chjama di a cità di a Prigione di Buca, chì u travagliu di demolizione hà iniziatu, per esse purtatu à a cità cum'è una zona verde, l'urganisazioni non-guvernamentali di a cità anu ancu fattu azzione. A piattaforma di liberazione di a prigiò di Buca, chì hè custituita da quasi urganisazione 50, hà fattu una dichjarazione di stampa è hà dichjaratu chì saria un crimine urbanu per apre u terrenu di prigiò per a custruzzione.

Buca Prison Freeing Up Platform, chì hè cumpostu di quasi urganisazione 50, hà fattu una dichjarazione di stampa davanti à a prigiò, contru à u cambiamentu di u pianu chì apre a terra di a Prigione di Buca, chì a so demolizione cuntinueghja, à a custruzzione di l'abitazione. I membri di a piattaforma chì anu sbulicatu striscioni "Micca u verde di u dollaru, ma u verde di a natura", "Ùn pigliate micca u fiatu", "Micca affittu, ma spaziu verde", "Parola, autorità, decisione di u populu di Buca". ", "Questu spaziu ùn hè micca datu à Buca, a capitale", "Zona di prigiò" ùn pò micca esse furnitu in affittu" slogans.

"L'aleatoriu ùn deve esse sacrificatu"

Esprimendu chì a Prigione di Buca suscita l'appetite cù a so superficie di 80 mila metri quadrati, a Prigione di Buca Gets Free Platform sözcüSü Yılmaz Yıldız hà dettu: "Stu locu deve esse trasfurmatu in una zona verde, un parcu, induve a ghjente di Buca pò respira è abbraccia l'arbre, micca u cimentu. Ci hè bisognu di facilità per esse aduprate da u publicu è a sucietà civile in u più grande distrettu di İzmir è a cità universitaria. A Prigione di Buca hè un edifiziu identificatu cù İzmir è hà un postu in a storia di a cità. Per quessa, dumandemu chì una parte di a prigiò sia restaurata è trasfurmata in un museu memoriale. Stu putenziale di zona verde, chì hè vitale per Buca, ùn deve esse sacrificatu per l'affittu. 80 XNUMX metri quadrati di spazi verdi publichi, situatu in u centru di Izmir è Buca, vicinu à i lochi viventi, l'università è u sistema di trasportu ferroviariu, serà un guadagnu assai impurtante per Izmir è Buca. Chì a Prigione di Buca sia liberata cum'è un spaziu verde. Ùn fate micca un crimine di cità aprendu à a custruzzione. Chjamemu tutti l'attori pulitichi, i guverni lucali è i citadini, in particulare u putere puliticu, per difende i valori di Buca ".

Presidente Tunç Soyer chì hà dettu ?

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà annunziatu chì a maiò parte di e zone di u parcu in u pianu attuale sò state cunvertite in zone residenziali cù u cambiamentu di u pianu preparatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Tunç Soyerhà dichjaratu chì u cambiamentu di u pianu prupostu aumenterà a densità in a regione cù a custruzzione è chì un tali arrangiamentu seria contru à a legislazione. U presidente Soyer hà dettu: "Avemu riserve seri nantu à u Pianu di Zonificazione Maestra di scala 1/5000 è a pruposta di mudificazione di u Pianu di Zonificazione di Implementazione in scala 1/1000 per i parcelle chì copre u terrenu di prigiò presentata da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione per avè l'opinione di a nostra istituzione cum'è a legislazione. Videmu chì a quantità di spaziu verde in i piani esistenti hè ridutta è un tentativu hè fattu per assignà spaziu per l'abitazione. Questa ùn hè micca una situazione accettabile ", disse.

U sustegnu per esse un parcu o un giardinu publicu

U presidente Soyer avia ancu fattu una chjama annantu à a terra di a Prigione di Buca da u so contu di e social media. In u so missaghju, Soyer hà dettu: "Ciamu à l'autorità per a terra di a Prigione di Buca, chì a so demolizione hà iniziatu. Questa terra unica ùn deve esse sacrificata à u béton. Buca hà bisognu di spaziu verde, micca più béton. Qualunque sia u nome; zona di recreazione, parcu, Giardinu Naziunale... Semu pronti à sustene ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*