L'arma antiaerea Canik M2 QCB entra in l'inventariu di l'armata malasia

L'arma antiaerea Canik M QCB entra in l'inventariu di l'armata malasia
L'arma antiaerea Canik M2 QCB entra in l'inventariu di l'armata malasia

CANiK hà participatu à u 17u Serviziu di Difesa Asia (DSA) è Sicurezza Naziunale (NATSEC) Asia 2022 in Malesia, una di e più grandi fiere di difesa di u mondu. CANiK, inseme cù a so filiale è u giant d'integrazione UNIDEF, hà tenutu diverse riunioni preliminari cù i paesi di a regione durante a fiera. Cù una di e so armi più impressiunanti, CANiK M2 QCB, hè intrutu in l'inventariu di e Forze Terrestri di Malasia.

In u 17u Serviziu di Difesa Asia (DSA) è Sicurezza Naziunale (NATSEC) Asia 2022 Fair in Malaysia, più di 20 delegazioni, principarmenti da Malaysia è tutti i paesi di a regione, anu visitatu u stand CANiK. CANiK M2 QCB, unu di l'armi più impressiunanti di a marca, intrutu in l'inventariu di e Forze Terrestri di Malasia cun un prughjettu realizatu cù u fabricatore turcu di veiculi blindati.

Dichjarà chì a marca CANiK hà avutu un prucessu assai successu durante a fiera, u Manager di u Cummerciu Esteru di SYS è u Cunsigliu di Cunsigliu Didem Aral hà dettu:

"Semu assai cuntenti di i prughjetti di cooperazione concreta è di a prisenza di l'industria di difesa turca in diverse parti di u mondu recentemente. Cum'è CANiK, cuntinuemu à rapprisintà orgogliu u nostru paese in u mondu cù e nostre riunioni è l'esportazioni di armi. I prughjetti chì avemu realizatu in Malesia sò un bon esempiu di questu. Ci sò forti relazioni pulitiche è cummerciale trà Turchia è Malasia. Semu pronti à offre tuttu u sustegnu chì pudemu per avanzà questu cun novi cullaburazioni in u campu di l'industria di difesa ".

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*