Cities of the Future Discuted in a Cunferenza Internaziunale

Cities of the Future Discuted in a Cunferenza Internaziunale
Cities of the Future Discuted in a Cunferenza Internaziunale

A vita in tuttu u mondu si move rapidamente da e zone rurale à e zone urbane. Hè previstu chì circa u 2050 per centu di a pupulazione di u mondu vive in cità in 70. Questa accumulazione rapida ingrandisce i prublemi di e cità chì campemu à u listessu ritmu. Cuncepimentu di e cità secondu i tempi è i bisogni cambianti, dumandendu ciò chì deve esse e cità di u futuru, si distingue cum'è unu di i requisiti più impurtanti per un mondu vivibile.

À a cunferenza "Cities of the Future" urganizata da a Facultà d'Architettura di l'Università di u Vicino Oriente, i scientisti di parechje parte di u mondu cercanu a risposta à a quistione di ciò chì deve esse e cità di u futuru. A cunferenza internaziunale hà u scopu di affruntà e sfide attuali in e cità d'oghje ; Hè stata urganizata cù u scopu di migliurà a cuuperazione trà circadori, accademichi è urganisazioni internaziunali per sparte infurmazioni nantu à u disignu urbanu è a pianificazione.

Cume seranu e cità di u futuru ?

Prof da l'Università Tecnica di Istanbul. Dr. Turgay Kerem Koramaz è Prof. da Dokuz Eylül University. Dr. À a cunferenza "Città Internaziunali di u Futuru", induve Mert Çubukçu hà assistitu cum'è un oratore invitatu, parechji documenti sò stati presentati sottu i tituli di cità intelligenti, cità è pandemia, gestione urbana, morfologia urbana è resilienza urbana.

Cume i munumenti storichi è l'edifizii alti coesisteranu; L'impattu di e proiezioni tridimensionali destinate à esse aduprate in facciate di custruzzione in parallelu cù a tecnulugia di sviluppu; L'effetti urbani è suciali di l'abitazioni privati ​​​​, chì creanu società chjuse chì aumentanu in numeru è si sparghjenu contagiosamente in tutte e cità di u mondu, eranu trà i temi interessanti discututi in a cunferenza. Cume a pandemia hà trasfurmatu l'ambiente urbanu cum'è una minaccia chì vivemu è pudemu sperienze di novu in u futuru, l'energia pulita è e pratiche urbane innovative in diversi paesi sò stati ancu discututi.

Prof. Dr. Zeynep Onur: "U cuncepimentu di cità intelligenti è sustinibili hè una necessità per un mondu vivibile".

Ricordendu chì hè previstu chì circa u 2050 per centu di a pupulazione di u mondu vive in e zone urbane da u 70, u Prof. Dr. Zeynep Onur hà dettu: "Questa situazione rende una necessità di cuncepimentu di città intelligenti è sustinibili per un mondu più vivibile. "À a cunferenza Cities of the Future, chì avemu urganizatu cù a participazione internaziunale, avemu realizatu un studiu di visione nantu à e cità di u futuru cù un approcciu multidisciplinariu", disse.

Elencu i prublemi principali chì affruntà e cità oghje cum'è reintegrazione in a vita urbana dopu a pandemia, difficultà finanziarie, affollazione, alloghju, trafficu, contaminazione, educazione publica è crimine, u Prof. Dr. Zeynep Onur; Ellu disse chì u mutivu più impurtante per i prublemi cum'è a deteriorazione di a qualità di l'aria è di l'acqua, l'acqua insufficiente, i prublemi di rifiuti, u cunsumu d'energia elevatu è a densità di pupulazione crescente hè chì una populazione affollata prova di campà in spazii assai chjuchi. Prof. Dr. Onur hà dettu: "Cum'è una suluzione à questi prublemi in i futuri cità; I veiculi volanti, megaponti, sperienze di strada cunnesse è spazii sotterranei sò imaginati. E cità futuriste sò sunniate, alimentate da l'internet di e cose è l'intelligenza artificiale, è cusì capaci di campà, di respira è ancu di pensà cun noi. "A nostra più grande speranza in tutte queste cità futuristiche hè chì i sviluppi tecnologichi aumenteranu a qualità di vita senza distrughje u toccu umanu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*